Beste tw-spiller på .no

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Siden vi nå først kaster ut navn, så må jeg nevne POKE ME.

Enig, POKE ME fortjener navnet sitt påskrevet. Har også mange flere jeg kan nevne under;

Daggerheart
Brann2006
Glitter
kemp23
Jerle(Jan)
Hansemann
Grimlock
Zarazel
Bunnpris
Zanmato
Ganondorf(Tobben)


@habbomannen

Jeg føler ikke at adlingen av nicehunter & Olve er noen bragd. Ikke noe heroisk over det, bortsett fra den deilige følelsen når jeg adlet ned de to ^__^. Er forsåvidt enig i at jeg suger. I'm baaad man, bad!
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Kunne ikke vært mer enig med Ganondorf, han var rå. Fikk faktisk slått av en prat med han igjen da han spilte bittelitt på v13, konge fyr.
Resten har jeg ikke opplevd selv, så skal ikke uttale meg.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Kunne ikke vært mer enig med Ganondorf, han var rå. Fikk faktisk slått av en prat med han igjen da han spilte bittelitt på v13, konge fyr.
Resten har jeg ikke opplevd selv, så skal ikke uttale meg.


Jeg snakket en hel natt med Are på v13 (flere faktisk). Sendte til og med fakes på hverandre mens vi snakket. Konge fyr!
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Olve har ett hat mot kenn93x og med det innlegget han skrev ville han får frem at kenn93x ikke er den beste på .no, slik som Olve har trodd helt siden han ble adlet av kenn. (nod)

Jeg nominerte Kenn93x av respekt. HAT er og et sterkt ord, jeg var sint med hatet er lagt til side nå og vi er delvis venner igjen.

Samt kenneth er en veldig god spiller, lo høyt på v1 gjennom startfasen (rank 8), vant med HG, gjorde en megajobb på v10, var ei stund dual med Robert på Tvutt og spiller top 10 (?) etter reset på v14.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Hehe, du vet vel mye om latestart, Tom? Var det ikke 4mnd latestart og rank 2 på v12 om jeg ikke husker feil?
At du er blitt nevnt i noens top 3 er iallefall fult fortjent, samme med Kenneth. :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Han fikk rank 3 siden han hadde et utroligt tempo, og Ghest falt pga Vegz og Tor slutta der var det masse poeng og hente. Samt idet PiP ble laga fikk han mye gratis.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hehe, du vet vel mye om latestart, Tom? Var det ikke 4mnd latestart og rank 2 på v12 om jeg ikke husker feil?
At du er blitt nevnt i noens top 3 er iallefall fult fortjent, samme med Kenneth. :)

Noe sånt ja, men endte på rank 3. Hadde ikke tid nok til å komme høyere enn det, dessverre.
Men var uansett godt å bli ferdig med en slik kjedelig verden når vi gjorde, så vi kunne starte på v14 i stedet.

Han fikk rank 3 siden han hadde et utroligt tempo, og Ghest falt pga Vegz og Tor slutta der var det masse poeng og hente. Samt idet PiP ble laga fikk han mye gratis.

Ghest? Hva snakker du om?
Adlet alt av kontoer i nærheten av meg som ikke var i min stamme, aktive/flinke eiere eller ei. Ingenting var gratis. Bortsett fra gråbyene, og de byene jeg internadlet fra en -RE- spiller tidligere.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Noe sånt ja, men endte på rank 3. Hadde ikke tid nok til å komme høyere enn det, dessverre.
Men var uansett godt å bli ferdig med en slik kjedelig verden når vi gjorde, så vi kunne starte på v14 i stedet.



Ghest? Hva snakker du om?
Adlet alt av kontoer i nærheten av meg som ikke var i min stamme, aktive/flinke eiere eller ei. Ingenting var gratis. Bortsett fra gråbyene, og de byene jeg internadlet fra en -RE- spiller tidligere.

Tror han siktet til gagnsterhest elns.
 

DeletedUser

Guest
Både Tor og Vegz ga seg samtidig, husker ikke hvem som satt KV der. Tror ikke det var spesielt mye tropper når KV kom inn, men det er jo bare fordi Tom utnyttet en stor svakhet på en mesterlig måte.
 

DeletedUser

Guest
liste over folk som burde bli nevnt er:
mumle gåsegg
are
kristin/sau med hoppetau
endre -giri
grimlock
fjøssnissn
poke me
bunnpris
john-jayz
 
Sist redigert av en moderator:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
SoulHuneter
Croaton-Frk slayer
Kvænangen
PaalOdin
Badass-Grim Reaper
Sjefen
 

DeletedUser

Guest
Hva syntes dere? Hvem er den beste som har spilt på .no, og hvorfor er h*n best?


Udefinert spørsmål. Mener du best på nye og små verdener, eller de gamle og større verdenene? Det krever ganske forskjellige egenskaper å vinne en hvilken som helst verden etter V5 eller så, og de verdenene før det.

På større verdener må jeg nevne Freps/Jarlebast, som vel er den eneste jeg kommer på i farta. Vel, jeg kan nevne et par fra .net som har vært innom på kontoer her på .no (V2, stort sett) og som skremmer vettet av meg, men det blir ikke helt relevant.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Hehe, du har vel rett i at det var et udefinert spørsmål, men det så ut til at alle forstod det greit. Jeg var ikke ute etter en fasit på hvem som er best, fordi den finnes ikke. Jeg var kun ute etter å lage en diskusjon og få satt andre i et godt lys.

I mine øyne ville en virkelig god spiller klart seg uavhengig av størrelsen på verdenen, men hver sin mening.
 

DeletedUser

Guest
Noen som manglet. En del av disse er vel kanskje bedre ledere enn spillere.

MiniEirik
Billy Yard
Rune
Granpa
Cleo
Gard
Anita
Reisverket
Nofjon1
chrk1
Vifle

Joakim og Luke i startup.
 

Total kaos

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Her er min liste på beste spillere:)
1.Larsal
2.kemp23
3.dommola
4.alive35
5.reisverket
6.kenn93x
7.minierik
8.Brann 2006 (blæra:)
9.paalodin
10.bunnpris

Ellers får alle ha en fin fin helg:)
 

ilolkoko

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Bgm75
Kjell55
Warlord
Mr. Game And Watch
Zippymaster
Xandor
 
Sist redigert:
Topp