Beste verden?

hvilken verden er/var den beste?

  • Verden 1

    Stemmer: 9 20,0%
  • Verden 2

    Stemmer: 13 28,9%
  • Verden 3

    Stemmer: 3 6,7%
  • Verden 4

    Stemmer: 5 11,1%
  • Verden 5

    Stemmer: 3 6,7%
  • Verden 6

    Stemmer: 1 2,2%
  • Verden 7

    Stemmer: 2 4,4%
  • Verden 8

    Stemmer: 2 4,4%
  • Verden 9

    Stemmer: 3 6,7%
  • Verden 10

    Stemmer: 4 8,9%

  • Totalt antall stemmer
    45

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Hei, jeg tenkte jeg skulle se hvilken verden der syntes er/var den beste her på .no :)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
I min høyst subjektive oppfatning så var det utvilsomt V2.

Hvis jeg skal gi en delvis objektive begrunnelse så må vel det være fordi det var en verden med ganske varierende maktbalanse, for det aldri ble stagnering av frontlinjene før mot slutten. For ikke å nevne at innstillingene var elsk, og det var en stor nok verden til at den ikke var over før man kom skikkelig i gang.
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Vel v5 er den eneste verdenen jeg har gjort det bra på. (gjør det kanskje? Får høre med NB og PMS da :))
Så v5 er best :D<3
 

DeletedUser

Guest
Jeg anser ikke v1 for å være en av de "beste" verdenene sånn sett... Men det er min "hjemmeverden" så og si, så jeg stemte den :) Det er definitivt den verdenen jeg har kost meg mest på og spilt mest i opp gjennom tidene, hurra for den! Nummer to på lista blir vel v3, samme begrunnelse :eek:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
vanskelig og stemme her 2 verdner like veldig godt :(

v 1 vært fin verden der fått god del ny erfaring innat i BOL pluss at like skype forumet godt :D

v 9 og lede ~DH~ til der det er i dag vært en stor glede. Når man jobeb med gode erfarne folk og komt lengre en noen andre ville trodd om oss i forhold til plasseringen er bare godt være der :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
V2 og V5 er nok de verdnene jeg har best minner fra. V2 var på mange måter herlig. Mye på grunn av at den var en verden uten nattbonus og nogen lunde rask speed, samtidig som at den var nokså så stor og at det var min første verden :p
 

DeletedUser

Guest
V1 TNR fantes ikke makan til så godt samarbeid vi hadde har ivertfall ikke opplevd bedre siden den tiden :cool:
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Ville nok falt for classic. Selvom det var en lett verden var det i og for seg en morsom verden, med perfekte innstillinger!

Men valget datt da på v2. Fra start var dette en gøy verden. Var få som var overlegne i skills, men fordet hadde endel lært endel fra v1. Verden var derfor ikke helt noob, men for meg (og forsåvidt de fleste andre som spilte på den tida) akkurat passe. Selvom mange hadde utviklet seg mye mere enn meg og kunne mer så var det fortsatt et rom for meg å utvikle meg på samtidig som spillere begynte å forme seg til noe man kunne se opp til og lære av. Verdenen var langvarene og spennende hele veien, frem til den gikk mot sin "endetid".
 
Topp