Nedstemt/ikke mulig Bilde

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Hei
Når jeg skal lege ut et hjemmelaget bilde så må jeg skrive URL adressen, men det ligger ikke på nett og da kan jeg ikke lege det ut.
Så forslaget mitt er at når man trykker på
insertimage.gif
så kommer det opp et alternativ der man kan velge bilder fra PC'en.

Mvh snivy
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tipper grunnen er at bilder tar stor plass på serveren hvor forumet er plassert, så de vil at selve bildet skal ligge på en annen server og bare linkes til forumet så det "ser ut som" det ligger her, uten at det egentlig gjør det.
 

DeletedUser

Guest
Ej okså synest dette her er litt strevende litt plagsomt noen ganger


Støttes
 

DeletedUser

Guest
eller bare laste det opp på http://imageshack.us/ ?

vist man må laste opp bilder her.. blir forumet overbelastet av store filer og inogame må kjøpe mer serverplass ;)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Fylle opp serverene med bilder? Neitakk. Støttes ikke!

Om du ønsker å legge bilder fra din egen PC her, som alle andre gjør, så er det bare å laste opp bildet på en side som f.eks. Photobucket, Imageshack eller Flickr og kopiere bildeadressen derfra.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg bruker Photobucket, personlig, men det er jo mange andre steder du kan lagre bilder ;) Ganske enkelt er det i grunn også :) Støttes ikke.
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ok takk alle sammen.
Jeg tror jeg kommer til og bruke ideene deres ;)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Dette blir ikke å skje dessverre. Wynja har helt rett i at det vil påvirke forumet altfor mye om alle bildene skal ligge her, og jeg for min del foretrekker et raskt forum og ikke et som tar 2 timer å laste. :) Og så lenge photobucket og andre sider funker så bra som dem gjør, så ser jeg ikke helt poenget i å legge til alle bildene på forumet. Tanken er god da!
 
Topp