Bilderedigering/Signaturtråden.

Reaksjonspoeng
1
Heisann, godtfolk!
Nå er det slik at noen har sine egne "lage-signatur"-tråder. Jeg har også laget noen signaturer jeg vil at folk skal si hva de mener om, men jeg vil ikke spamme i andres tråder.
Her kan alle sammen poste sine signaturer/redigerte bilder og få dem vurdert av andre. Dere som har egne tråder kan godt poste her de óg, så får vi mange fine bilder :)

Jeg kan begynne.
16lcheb.png

Lagde den nettopp av en pokémon jeg fant på planetrenders.net, og vil gjerne vite hva jeg kan gjøre for å forbedre den :)

-Multiaccounten.
 

DeletedUser

Guest
Heisann, godtfolk!
Nå er det slik at noen har sine egne "lage-signatur"-tråder. Jeg har også laget noen signaturer jeg vil at folk skal si hva de mener om, men jeg vil ikke spamme i andres tråder.
Her kan alle sammen poste sine signaturer/redigerte bilder og få dem vurdert av andre. Dere som har egne tråder kan godt poste her de óg, så får vi mange fine bilder :)

Jeg kan begynne.
16lcheb.png

Lagde den nettopp av en pokémon jeg fant på planetrenders.net, og vil gjerne vite hva jeg kan gjøre for å forbedre den :)

-Multiaccounten.

Stilig bilde, kunne kanskje ha gjort bokstavene litt tydligere etter som at de første bokstavene ble litt lik bakgrunnen. :)

Hva syntes dere om mitt? :p
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
MAMA:

Ikke la skriften dominere, hellst skal det bare være en liten skrift over viktige detaljer feks: nederst til høyre over stjernene så ingen kan kopiere bildet ditt.

Renderet var dårlig kvalitet, ikke din feil.. Tøff effekt på stjernene, men om det passer inn kan diskuteres
 
Reaksjonspoeng
1
Renderen var litt choppy 3D, ja.
Skriften er ikke der for å unngå kopiering, det er jo en signatur :p Men jeg skal prøve på det du sa:)
Jeg har en til en. Den ble ikke så veldig bra, jeg lagde den mest for å teste ut noen nye saker. Poste?
 

DeletedUser

Guest
Det der er en bra begynnelse MAM! Jeg liker enkeltheten i signaturen din, men jeg er enig i at du ikke burde ha brukt 3D der, det passer liksom ikke inn. Synes det er flott at du la inn stjerner i bildet, det får signaturen til å få en ekstra "glans"

bra jobbet ;)

PS; ta en titt i signaturtråden min i off-topic ;)
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Renderen var litt choppy 3D, ja.
Skriften er ikke der for å unngå kopiering, det er jo en signatur :p Men jeg skal prøve på det du sa:)
Jeg har en til en. Den ble ikke så veldig bra, jeg lagde den mest for å teste ut noen nye saker. Poste?

Gjerne post den så lenge du ikke dreper katter i forsøket.

http://thystan.deviantart.com/art/Hitman-Sig-95692166

her er et bra eksempel på en signatur, renderet skal være dominerende. Bakrunnen er ''Grunge'', finn en brushpack her: http://browse.deviantart.com/?qh=&section=&q=grunge#order=9&q=grunge+brush og teksten skal være liten og passe til bildet.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Heisann, godtfolk!
Nå er det slik at noen har sine egne "lage-signatur"-tråder. Jeg har også laget noen signaturer jeg vil at folk skal si hva de mener om, men jeg vil ikke spamme i andres tråder.
Her kan alle sammen poste sine signaturer/redigerte bilder og få dem vurdert av andre. Dere som har egne tråder kan godt poste her de óg, så får vi mange fine bilder :)

Jeg kan begynne.
16lcheb.png

Lagde den nettopp av en pokémon jeg fant på planetrenders.net, og vil gjerne vite hva jeg kan gjøre for å forbedre den :)

-Multiaccounten.

uhhhmmm.... det er jo det som er meningen med min "signatur-rating" tråd, da... det er lov å poste bilder der som du ikke har på signaturen å få tilbakemelding på de, altså :)
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Animasjon er ganske stilig, men vanskelig å lage. Det som også er ganske kult er å lage smilier på 25x25 eller 30x30
 

DeletedUser

Guest
haha, jeg har begynt å prøve meg ut i animasjonen, funker kanskje ikke så bra, men det er ikke noen bugs forsåvidt jeg kan se ?
 

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
sig1.jpg


Litt stor skrift med feil farge kanskje? Ettersom jeg er totalt n00b på signaturer gikk det ganske bra synes jeg :p
 

DeletedUser

Guest
Hmm, er ikke akkurat stolt over det der, det eneste du gjorde var å putte på skrift :eek:

Du burde ha lagt til noe annet, lit dekorasjon, og fikset fargen på skriften, få den litt mindre ;)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
sig1.jpg


Litt stor skrift med feil farge kanskje? Ettersom jeg er totalt n00b på signaturer gikk det ganske bra synes jeg :p

har allerede lovet deg en signatur, og den skal du få når jeg har laget den :D

den du har nå hadde det vært kult om skriften hadde vært under det røde, men over den svarte bakgrunnen :)
 
Reaksjonspoeng
1
Gjerne post den så lenge du ikke dreper katter i forsøket.

http://thystan.deviantart.com/art/Hitman-Sig-95692166

her er et bra eksempel på en signatur, renderet skal være dominerende. Bakrunnen er ''Grunge'', finn en brushpack her: http://browse.deviantart.com/?qh=&section=&q=grunge#order=9&q=grunge+brush og teksten skal være liten og passe til bildet.

Jeg forandra teksten og bakgrunnen og ble veldig fornøyd med det :) Men renderen passa ikke i det hele tatt til bakgrunnen, så jeg skal prøve å lage en ny en med samme bakgrunn :) Lasta ned denne, btw. Var veldig fin.
 

DeletedUser

Guest
Begynte for cirka 6 måned med animasjon, så er ganske så ny med det haha.
 
Topp