Bilderedigering/Signaturtråden.

DeletedUser

Guest
Lelouchvertical1-2.png
Suzaku.png


så ikkje like hardc0re ut som forventa, men fortsatt ganske så hardc0re.

..siden det kom på ny side får eg seie at den første blei laga av Mr. G&W på forrige side :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Likte førsten, den andre var litt LQ.

Får vell komme med noe jeg og. Den første er vell 86,7 % defaults :)

EyeofDespair.png


OkamiSignature.png
 

DeletedUser

Guest
renderet var frå mangaen, så LQ ja :(

Øverste var hardc0re, nederste har eg sett før :p Btw 16 px. for stor for .co.uk

edit: med nermare ettertanke så fins det ingen Code Geass manga, så eg er fri for unnskuldninge :p
 

DeletedUser

Guest
Yakitate Japan!>all

Alle andre serier er bare crap. The Mighty Boosh er bra den og da, men det er britisjk
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Lelouchvertical1-2.png
Suzaku.png


så ikkje like hardc0re ut som forventa, men fortsatt ganske så hardc0re.

..siden det kom på ny side får eg seie at den første blei laga av Mr. G&W på forrige side
Synes det var ganske badass

Likte førsten, den andre var litt LQ.

Får vell komme med noe jeg og. Den første er vell 86,7 % defaults

EyeofDespair.png


OkamiSignature.png
Likte nr 2 best. Selv om den så en smule over-topaz'd ut.. . mulig jeg tar feil?
renderet var frå mangaen, så LQ ja

Øverste var hardc0re, nederste har eg sett før :p Btw 16 px. for stor for .co.uk

edit: med nermare ettertanke så fins det ingen Code Geass manga, så eg er fri for unnskuldninge :p
Er jo uansett ikke din feil at renderet var LQ. Når man ser etter et så spesifikt render må man nesten ta til takke med det man finner.



Og:
Death Note > Code Geass

Selv om begge er dritbra!
 

DeletedUser

Guest
Likte nr 2 best. Selv om den så en smule over-topaz'd ut.. . mulig jeg tar feil?

fins ikke topaz i den :p de uthevede linjene ved flammene og stuff var bare slik.
 

DeletedUser

Guest
Ja du det har eg sett :p BW blir fort kjedelig synes no eg.

Topaz gjer det verre, men det er gøy når det er så ille at eg ikkje blir å poste det nokon steder/lagre det i det heile tatt.
 

DeletedUser

Guest
Hvordan bruker jeg C4D? Jeg har aldri forstått meg på det... jeg kjører bare rikelig med grunge vanligvis. :p
 

DeletedUser

Guest
Du hoppar over skrittet der du lagar dei sjølv, finn dei på nettet og limar dei inn :) Så tilpassar du det som du vil ha dei.
 
Topp