BIRKI med i verdenskrigen

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Sist eg sjekka hadde ikkje Shanks rettigheitane til å banne folk. Dessuten mobbar ikkje Sir Pio, han snakkar sannheita :)

Hvis du leser hva som står før du svarer, så er det fint. Takk. Vet det kanskje er mye for deg, men du kan i det minste prøve? :)

Hvis folk skulle hele tida sagt sannheten, så hadde dette forumet vært ett texas. Og skjellsordene hadde haglet :).

Sir Pio skrev:
og jeg har definitivt ikke fått han bannet, (bare mobbet han for det).

Ahh, så du mobber du også, ja. Nice :p

Sir Pio skrev:
Har du hørt om selektiv hukommelse Neville Chamberlain?
Hvis du ikke har hørt om det, så kan sikkert Shanks hjelpe deg med å slå det opp

Du vet, til å være død i 1940, så har jeg ganske godt korttidsminne. Jeg husker bare stikkord av forskjellige ting. Mine i dette tilfellet var; Shanks, bannet, sir pio.


glitter skrev:
Og bare overse AriCa. Selvsentrerte som de er skal alltid arica blande seg usmakelige mye inn i tråder hvor de nærmest ikke er nevnt i utgangspunktet

Ja, de er noen ordentlige rasshøl som bare tenker på seg selv.. Nemmelig! *Hrttmf*
 

DeletedUser

Guest
Du sa Elite var rompeslikkarar fordi dei var så glade for BIRKI og sånt i den andre tråden. Derfor spør eg om det automatisk gjøyr ein stamme til rompeslikkare, å være positive til andre stammar.

For å si det på en annen måte, så var Elite avhengige av at BIRKI tok akkurat dette valget. Så det er naturlig for meg at Elite forholdte seg positive til BIRKI. Og når BIRKI tidligere i dag kom med en kunngjørelse om at de skulle komme med en stor statement senere i kveld (denne), så var det tydelig i den tråden å lese at Elites medlemmer var veldig postive til BIRKI.

Jeg kaller det rompeslikking. Du kan kalle det hva du vil.

Du treng ikkje bli heilt dramaqueen for det.

Drama Queen? Jeg svarer jo stortsett alt og alle i verden 2 forumet.

UANSETT så synes eg det er bra at nokon faktisk tør å spele spelet som det skal spelast, altså å lage en jevn fight, istedet for hundre stammar vs. Elite, slik som det var før.

Dette sier du kun ut fra ditt eget ståsted. Hadde BIRKI valgt annerledes, hadde det vært feigt, og det hadde være 1.000.000 stammer mot Elite osv. etc.

No skal eg følgje Glitter sitt råd, nemlig å ignorere deg heilt, fordi du berre er full av endelaus skit og retoriske setningar uten innhald overhovudet.

Er det nå virkelig det? Jeg begrunner alle mine meninger. Mulig du er sterkt uenig i det jeg skriver, men det trenger ikke være endeløs skitt uten innhold overhodet av den grunn.

Alt jeg noen gang kommer til å skrive i dette forumet, vil du være uenig i. Det er bra, for jeg er veldig langt fra enig i det du som oftest skriver her. Du blir kanskje sur og sint, men jeg mener dette er en bra ting. Forumet blir levende, og vi alle kan ikke være enige hele tiden.
 

DeletedUser

Guest
Det at BIRKI velger denne siden av krigen gjør det mye jevnere og er helt sikkert positivt for spenninga på V2. V2 er og blir en virkelig spennende server og dette valget gjør den i alle fall ikke mindre interessant.

Spørsmålet er heller om det var et smart valg av BIRKI. Slik jeg har oppfattet situasjonen så var BIRKI ganske splittet når det gjelder dette valget, noe som sier litt om at dette ikke var noe alle ønsket. Det at medlemmene av stammen ikke fikk vite om dette før nå, sier jo også noe om at man kanskje ikke er helt forberedt. For all del, dette kom vel ikke som noe sjokk på noen, men overraskelsesmuligheten er helt borte. Vi i Rome derimot, har ventet på dette lenge, så vi er nok like godt forberedt på dette.

Ser fram til denne krigen. Kan komme til å bli spennende på mange måter. Vi er ikke så mange spillerne som ligger på grensa her, men jeg håper og tror vi skal klare å bite godt i fra oss.

Kan dere forresten droppe Elite - Arica krangelen her i denne tråden? Passer ikke inn.
 

Nomine

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Enig med NikkoP her, begynner å bli litt drykt å høre på at dere gjentar det samme side opp og side ned....
 

DeletedUser

Guest
Det at BIRKI velger denne siden av krigen gjør det mye jevnere og er helt sikkert positivt for spenninga på V2. V2 er og blir en virkelig spennende server og dette valget gjør den i alle fall ikke mindre interessant.

Spørsmålet er heller om det var et smart valg av BIRKI. Slik jeg har oppfattet situasjonen så var BIRKI ganske splittet når det gjelder dette valget, noe som sier litt om at dette ikke var noe alle ønsket. Det at medlemmene av stammen ikke fikk vite om dette før nå, sier jo også noe om at man kanskje ikke er helt forberedt.

Hehe, vi i BIRKI fikk nok et lite forsprang på dere ja :) Så vil ikke si at du er helt 100% riktig, men stort forvarsel nei. Du sier at det ikke er alle som er enig, der vil jeg heller ikke si at du er helt rett, da dette er basert på hva medlemmene ville.
 

DeletedUser

Guest
Jeg greit. Jeg er ferdig nå.

Gleder meg til å følge den videre utviklingen i denne krigen. Og som GardUnited sier, så gjør ikke akkurat dette v2 mindre spennende.

Jeg er glad BIRKI tok seg tid til å gå ut med dette offentlig, og lar fellesforumet ta del i de diskusjoner dette måtte medføre.
 

DeletedUser

Guest
Spørsmålet er heller om det var et smart valg av BIRKI. Slik jeg har oppfattet situasjonen så var BIRKI ganske splittet når det gjelder dette valget, noe som sier litt om at dette ikke var noe alle ønsket. Det at medlemmene av stammen ikke fikk vite om dette før nå, sier jo også noe om at man kanskje ikke er helt forberedt. For all del, dette kom vel ikke som noe sjokk på noen, men overraskelsesmuligheten er helt borte. Vi i Rome derimot, har ventet på dette lenge, så vi er nok like godt forberedt på dette.

Selvfølgeleg var det lurt av BIRKI. Om dei blei allierte med AriCa hadde Elite gått under, og BIRKI hadde vore alliert med heile verda. Og alle hadde haldt hender under regnbuen med gråbyane.
 

DeletedUser

Guest
Det at BIRKI velger denne siden av krigen gjør det mye jevnere og er helt sikkert positivt for spenninga på V2. V2 er og blir en virkelig spennende server og dette valget gjør den i alle fall ikke mindre interessant.

Spørsmålet er heller om det var et smart valg av BIRKI. Slik jeg har oppfattet situasjonen så var BIRKI ganske splittet når det gjelder dette valget, noe som sier litt om at dette ikke var noe alle ønsket. Det at medlemmene av stammen ikke fikk vite om dette før nå, sier jo også noe om at man kanskje ikke er helt forberedt. For all del, dette kom vel ikke som noe sjokk på noen, men overraskelsesmuligheten er helt borte. Vi i Rome derimot, har ventet på dette lenge, så vi er nok like godt forberedt på dette.

Ser fram til denne krigen. Kan komme til å bli spennende på mange måter. Vi er ikke så mange spillerne som ligger på grensa her, men jeg håper og tror vi skal klare å bite godt i fra oss.

Kan dere forresten droppe Elite - Arica krangelen her i denne tråden? Passer ikke inn.

hvordan en -Rome- spiller kan vite om det var splittet, lurer jeg virkelig på, når ledelsen ikke har fortalt oss noe om hvilken avstand det var på "meningsmålingen".
uansett, lykke til, Handsome :)
 

DeletedUser

Guest
Vi kommer nok også til å legge ut statstene av oss mot -rome- når krigen begynner om 24 timer (eller 23 nå kanskje?! 24 fra jeg posta første post i allefall) ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi kommer nok også til å legge ut statstene av oss mot -rome- når krigen begynner om 24 timer (eller 23 nå kanskje?! 24 fra jeg posta første post i allefall) ;)

Angrep har vel allerede skjedd fra -rome- sin side?
 

DeletedUser

Guest
Nyeste utvikling i saken: Romerne brøt 24 timers regelen.
De har startet angrepene mot oss og vi vil da gjengjelde dette! Dette er også det jeg vil betegne som dårlig "sports ånd"!
 

DeletedUser

Guest
Nyeste utvikling i saken: Romerne brøt 24 timers regelen.
De har startet angrepene mot oss og vi vil da gjengjelde dette! Dette er også det jeg vil betegne som dårlig "sports ånd"!

Ærlig talt så var det vi som erklærte krig, da kan vi ikke forvente annet .
 

DeletedUser

Guest
Etter at jeg fikk beskjed om å sette en 24 timers grense av ganske mange på forumet her så gjordet jeg det. Det har jeg også snakket med enkelte i -rome- om!
 

DeletedUser

Guest
Nyeste utvikling i saken: Romerne brøt 24 timers regelen.
De har startet angrepene mot oss og vi vil da gjengjelde dette! Dette er også det jeg vil betegne som dårlig "sports ånd"!
Dårlig sports ånd? Dere erklærer krig mot oss, og da får dere det. Det at dere velger å vente 24 timer får være opp til dere, men ved det tidspunktet dere erklærte krig mot Rome, så er det fiender av oss. Fiender blir angrepet av oss.
 

DeletedUser

Guest
Det var dere selv som ønsket 24timers ikke vi...
Er vi markert som fiender hos dere? Det overrasker meg at dere åpenlyst lyver på forumet! For nylig skrev dere at dere ikke ville endre noe på diplomatiet deres selvom noen satt dere som fiender ;)
 

DeletedUser

Guest
Har ikke snakk om å være markert eller ei. Ærlig talt, hva forventer du? Du erklærer krig mot en stamme og begynner å sutre når man får angrep mot seg.
 

DeletedUser

Guest
Det var dere selv som ønsket 24timers ikke vi...
Er vi markert som fiender hos dere? Det overrasker meg at dere åpenlyst lyver på forumet! For nylig skrev dere at dere ikke ville endre noe på diplomatiet deres selvom noen satt dere som fiender ;)

Forumet har jo ingenting å si. Det er diplomatiske meldinger ingame som er tyngende.

Les runinters tråd som ble postet for 2-3 dager siden. Den dagen visste vi hvilken side BIRKI ville velge ;)
 

DeletedUser

Guest
Forumet har jo ingenting å si. Det er diplomatiske meldinger ingame som er tyngende.

Les runinters tråd som ble postet for 2-3 dager siden. Den dagen visste vi hvilken side BIRKI ville velge ;)

Hvordan kunne dere vite det? Hva om vi i BIRKI hadde kommet med en sjokk-opplysning om at vi ville krige på deres side? Dere kan umulig forutse et menneskes handlinger.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp