BIRKI vs. -Rome-

DeletedUser

Guest
*Sensur* , er det mulig?
Dreier krigen seg om å få underdog tittelen eller?!

Jeg trodde faktisk at -Rome- skulle lede statestikkene mot BIRKI :OMen Rome tok faktisk ikke så mange byer på slutten Gard, dere tok flere tidligere. Men da er jeg fornøyd med innsatsen til BIRKI. Vi var en mye mindre stamme på alle områder, men klarte oss greit. Rome fikk en del hjelp fra AriCa, OliCo og v-m-s +++ med fakes og nuke. Det gjorde ikke vi da Elite hadde nok å gjøre.
Men for all del, veldig bra jobba -Rome- selvom jeg mener at dere ikke vant krigen. Ja når en stamme oppløses er det som regel fordi den taper en krig, men vi ledet jo faktisk og bare fordi en spiller slutta skal vi kalles tapere? Nei jeg vil heller kalle det en trenings kamp som Eddie' sier ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Selv om det totalt sett endte med et bitte lite overtak for BIRKI så er det ingen tvil om hvilken stamme som var på defensiven her, og det var ikke Rome. Blir også alt for dumt å si at Elite ikke bidrog, for de var jo tross alt også i krig med Rome, selv om det var Rome som var best da.

Vi tok kanskje ikke så mange byer på slutten, men jeg har da lest på forumet deres jeg og før vi tok ut spionen vår og der var det mange som trengte støtte og slet en del. Slik jeg ser det tapte BIRKI krigen fordi de ikke tålte å bli presset, eller leenok tålte ikke dette, som sto for lederskapet. Likevel er jeg veldig glad for det som skjedde sånn taktisk sett. BIRKI som stamme var en mye sterkere enhet enn det som de som ble med i Elite er, i tillegg så er det en del spillere inni clusteret deres som ikke lenger er med i krigen mot Rome.

Leenok slutta vel fordi han så at det begynte å vippe andre veien. Leenok er en utrolig dårlig taper, det har jeg erfart tidligere.
 

DeletedUser

Guest
*Sensur* , er det mulig?
Dreier krigen seg om å få underdog tittelen eller?!

Jeg trodde faktisk at -Rome- skulle lede statestikkene mot BIRKI :OMen Rome tok faktisk ikke så mange byer på slutten Gard, dere tok flere tidligere. Men da er jeg fornøyd med innsatsen til BIRKI. Vi var en mye mindre stamme på alle områder, men klarte oss greit. Rome fikk en del hjelp fra AriCa, OliCo og v-m-s +++ med fakes og nuke. Det gjorde ikke vi da Elite hadde nok å gjøre.
Men for all del, veldig bra jobba -Rome- selvom jeg mener at dere ikke vant krigen. Ja når en stamme oppløses er det som regel fordi den taper en krig, men vi ledet jo faktisk og bare fordi en spiller slutta skal vi kalles tapere? Nei jeg vil heller kalle det en trenings kamp som Eddie' sier ;)


så du mener at Elite ikke hjalp derer?:p da dere angrep meg fikk jeg mange nuke fra murmel og et par fra strøm på meg så ikke si at der ikke fikk hjelp:D
 
Topp