BIRKI vs. -Rome-

DeletedUser

Guest
får gjøre noe så utradisjonelt som å poste en negativ statistikk da;

Side 1:
Tribes: BIRKI
Players:

Side 2:
Tribes: -Rome-
Players:

Timeframe: 24/12/2009 12:00:00til05/01/2010 01:55:40

total erobringer:

Side 1: 276
Side 2: 485
Forskjell: 209

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 19
Side 2: 28
Forskjell: 9

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 2,092,594
Side 2: 4,247,408
Forskjell: 2,154,814

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 148,732
Side 2: 263,777
Forskjell: 115,045

image.php
 

DeletedUser

Guest
Ja, det er faktisk ikke ofte det skjer. Vanligvis så løser det seg selv, siden det hele tiden er en side som har tatt litt mer, og dens underståtter poster stats.

Uansett litt moro at du faktisk poster, og så er det jo moro at A (det er vel det vi heter nå?) gjør det bra :)
 

DeletedUser

Guest
sansynligvis er det vel ingen som har postet pga lite adling. 28 - 19 er ikke veldig mye på nesten 2 uker.

OT:
godt nyttår btw! regner med du kosa deg like mye som meg da de virkelige United vant her om dagen? :D
 

DeletedUser

Guest
Ja, du har nok rett. Labre greier. Men det tar seg vel opp nå som hverdagen er på plass :D

OT: Og da mener jeg ikke Old Trafford... There's only ONE United ;)
 

DeletedUser

Guest
Jepp, ikke så mye adling, men jeg kan bekrefte at det utvekles ganske så mange nukes hver dag.. :p
Shanks skrev:
There's only ONE United ;)
Sant nok; Manchester United. ;)
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Ja,herlige greier,nå er det litt toe to toe her,godt:)har nok ikke braket maks ut,men det kommer nok.Godt med litt skikkelig krig her.
 

DeletedUser

Guest
ja nå er det mere KRIG istedet for denne adlingen som alle er så opptatt av...liker å sende rambukker/Katapulter/tropper Har da vel nok byer egentlig, tror jeg bare skal speide, nuke, fake, stötte resten av spillet her.
(og river såklart alle akademi så det blir plass til mere tropper)
Så..da vet dere -det er aldri adelsmenn som kommer fra meg, så bare å dodge !
 

DeletedUser

Guest
Krigen har tatt en ny og spennende vending. Blir spennende å følge med fremover.
 

DeletedUser

Guest
Slår BIRKI sprekker? Heralf og Haavardunited har nå gått fra Birki til Rome. :)
 

DeletedUser

Guest
BIRKI får vel smanke sin egen medesin her...
Krigen blir vel mere rettferdig nå som våre 5 mann der ved birki ikke får flere titalls å kjempe mot noe mer rettferdig krig.
Ja noen av oss andre har tatt noen no å da, men get my point...

Blir spennende å se hva som skjer da jeg har flere uåpnede julepresanger.....
 

DeletedUser

Guest
kjedelig om -ROME- mener dette er noe bra for spillet..skal det ikke kriges i TW ? Eller er det som vanlig hvem som lurer flest 14-16 åringer som skal vinne til slutt ?
 

DeletedUser

Guest
Det er vel ingen Rome som synes at dette er bra for spillet......det som Rome hele tiden har sagt at vi ikke ønsket en alianse med BIRKI for å jevne ut lagene på TW2 "dette er jo en annen måte å krige på".
Det er akkurat denne måte "The other side" har spilt hele tiden så jeg synes ikke at dette er noe Rome har lagt føringen over, for at ett få tall av spillerne deres ikke trives med ledelsen m.m...
De 2-3 spillerne er til oss nå har jo ikke kjempet for dere i det hele tatt, noe som kanskje dere burde sett??-, ergo så har de vært til dere med kun poeng. Mange er jo så opptat av dette med at poeng dreper ikke, men soldater.."Poeng hjelper tyderlig vis" ?
Så da gjennstår det hvem som er flinkest til å krige med soldater.
Gidder ikke å lage noe debatt om dette da jeg bruker min tid i stammen å ikke her på forumet, men som leder av Rome så synes vi det var det beste for TW2 å si "noe" om saken..

Mvh
for Rome.
runinter
 

DeletedUser

Guest
De 2-3 spillerne er til oss nå har jo ikke kjempet for dere i det hele tatt, noe som kanskje dere burde sett??-, ergo så har de vært til dere med kun poeng. Mange er jo så opptat av dette med at poeng dreper ikke, men soldater.."Poeng hjelper tyderlig vis" ?
Så da gjennstår det hvem som er flinkest til å krige med soldater.
runinter

Nå har de jo heller ikke utgjort den store trusselen med tropper som de vil gjøre nå, Kracked var jo en tur innom dere med havnet i Elite og han har iallefall bidratt i krigen.
 

DeletedUser

Guest
så skyld på ledelsen deres som ikke behandler medlemmene sine med respekt :D har selv lest brevet til kracked:D
 

DeletedUser

Guest
Vel, vil nok tro at Haavarduniteds cluster i K24 blir en aldri så liten byrde for BIRKI & co.

Vi er ikke så mange som ligger i fronten her mot dere, så skjønner egentlig ikke hva dere klager over. Selvfølgelig har vi fått hjelp fra de andre, men ikke glem at samtidig som vi kriger med dere så kjører Rome over Elite. Statsen den siste måneden der er 397-59 favør Rome.

Så alt i alt synes jeg ikke dere har fått til så veldig mye, dere har nesten fjernet Elvis, men hvor vanskelig er det egentlig å ta ut en spiller midt i deres eget cluster, som (den gang) ikke kunne angripe tilbake på grunn av 60 dagers KV-grense?
 
Topp