Blir ikke noe stamme

DeletedUser

Guest
Men vurderer å gå solo. Det var artig forrige gang. Stammer på 120 medlemmer er jo enda mer kjøtt å slå på.
 
Reaksjonspoeng
3
kjører sånn stil jeg og :D Starter som forskningsprosjekt 001 hvis det er noen i det hele tatt som er interresert i å vite. Kommer nok til å joine en noob-stamme :) Kanskje få noen nye venner :eek:
Lykke til shamen. Hvis jeg ikke tar helt feil lagde du vei i vellinga på v4? Kanskje du kan lære meg noen triks? :p
 

DeletedUser

Guest
Synd. Hadde håpet på en siste Yamatostamme. Lykke til videre, Jin! :D Jeg holder meg til verden 2 jeg.
 

DeletedUser

Guest
Solo er bare så kjedelig. Get over it. Du MÅ være i en stamme med mer enn 100 medlemmer for å være kul. Hvis ikke så kommer noffe og tar deg.
 

DeletedUser

Guest
Synd. Hadde håpet på en siste Yamatostamme. Lykke til videre, Jin! :D Jeg holder meg til verden 2 jeg.

Kommer vel en V6 også. Forhåpentligvis så har Innogames begynt å lytte til sine kunder, og retard innstillinger uteblir.
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
tror mange syns det hadde vært gøy å være i stamme med deg (ink meg hehe), men du er god på solo så ser den :cool:
 

DeletedUser

Guest
skal kjøre solo jeg å:cool:
om jeg ikke finner en stamme på den første uka
 

DeletedUser

Guest
Når du sier det så får jeg en ubevisst følelse om at du skal starte under et annet nick ... ?

Nei. Hadde jeg spilt ville jeg riktignok ha laget et nytt nick, men hadde ikke skjult min identitet.
 
Topp