BNP vs Varg

DeletedUser

Guest
blir spennende å følge med på :) har noen rykter om denne krigen :) så ville det blitt veldig intresangt
 

DeletedUser

Guest
Noe må jo en gjøre, for at serveren ikke blir for kjedelig. Vi er jo vel her alle mann for å krige, og ikke spille simcity, ikke sant?

BNP klarer nok ikke fjerne Varg alene. Er heller ikke målet vårt. Målet vårt er å skape litt liv igjen i V4, som nå har skjedd. Spennende.. Til og med Noffe engasjerer seg. Det har vi ventet lenge på ;)

En ting: Jeg sier ikke at alle i Varg er aktive. Det vet jeg ikke stemmer, selv om Varg benektet dette. Men det sier vel seg selv, når jeg har økt med 3 mill i OD-D siden fredag. Så her får folk vurdere selv om fienden er aktive eller ikke ;)


Side 1:
Tribes: BNP
Players:

Side 2:
Tribes: VARG
Players:

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 148
Side 2: 10
Forskjell: 138

image.php
 

DeletedUser

Guest
Dere skal ha kudos for at dere tør og i tillegg lager litt leven, Johvij.
Det er jo slikt som for en nedstøvet veteran til å kikke etter plass igjen, selvom jeg har greid å holde meg så langt ;)
Sikkert mer motiverende for Varg også. Det er som du sier derfor vi er her. :D
 

DeletedUser

Guest
Selv om vi ikke alltid har vært enig i spillmetode Noffe, så er vi vel alltid enig om at alle servere trenger liv og action, så det ikke blir for kjedeligt :)

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

BNP: 163
Varg: 11
Forskjell: 152

image.php
 

DeletedUser

Guest
Noe må jo en gjøre, for at serveren ikke blir for kjedelig. Vi er jo vel her alle mann for å krige, og ikke spille simcity, ikke sant?

BNP klarer nok ikke fjerne Varg alene. Er heller ikke målet vårt. Målet vårt er å skape litt liv igjen i V4, som nå har skjedd. Spennende.. Til og med Noffe engasjerer seg. Det har vi ventet lenge på ;)

En ting: Jeg sier ikke at alle i Varg er aktive. Det vet jeg ikke stemmer, selv om Varg benektet dette. Men det sier vel seg selv, når jeg har økt med 3 mill i OD-D siden fredag. Så her får folk vurdere selv om fienden er aktive eller ikke ;)


Side 1:
Tribes: BNP
Players:

Side 2:
Tribes: VARG
Players:

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 148
Side 2: 10
Forskjell: 138

image.php


jeg er ikke imponert over bnp på denne statestikken da jeg vet at bnp har hamra løs på en innaktiv spiller ei hel uke... hadde lbt vært aktiv så hadde bnp neppe klart og adlet hans byer, og hvor mange byer har dere klart å ta foruten hans byer i den siste uken? (jeg har ikke sjekket tw satsen)

men bnp skal ha cred for at de har startet en krig mot en stamme som er større enn seg selv og ikke kun gått etter de små søte stammene :)
 

DeletedUser

Guest
Nå spør jeg bare, og ikke antar noe som helst, så får dere svare:

Er det slik at Varg kvitter seg med medlemmene som blir angrepet for å ikke få dårlige stats?

MrCeltWii Left 13th April 2010 - 02:28 1,237,525

MrCeltwii var tross alt en av de få som sendte masse angrep tilbake mot meg, så han kan dere ikke si er inaktiv.

Derfor kan det virke som dere er redd for negative stats siden han ikke er i Varg lenger, selv om det sikkert kan være en annen grunn som jeg regner med Varg kommer med ganske snart?
 

DeletedUser

Guest
...

Savner v4 og å være naboen din johvij, vi må snakkes på Skype så raskt som mulig! ;)
 

DeletedUser

Guest
Stats fra vi begynte krigen til Celtwii ble kicket/forlot Varg: (Timeframe: 08/04/2010 00:00:01 til 13/04/2010 02:28:00

Antall byer mistet i Varg regi:
Kode:
Totalt erobret av motsatt side:
BNP: 39
MrCeltwii: 0
Forskjell: 39

OD-D Økning i samme periode:
Kode:
13/04/2010	MrCeltWii	+11,761,243
08/04/2010	MrCeltWii	=6,688,460

OD-A Økning i samme periode: (pluss har sendt ca 30 nuker som ga han røde rapporter)
Kode:
13/04/2010	MrCeltWii	+10,392,077
08/04/2010	MrCeltWii	=9,868,317

I tillegg snipet han endel byer og flyttet om på deftroppene sine.
Dette er kun for å vise at han sendte motangrep, stacket endel byer, og viste at han prøvde å gjøre litt motstand hvertfall og ikke et tegn på inaktivitet på kontoen

Så jeg er fortsatt spent på svaret fra Varg (eller om sekretær Noffe kommenterer det for Varg siden Varg er fraværende), om hvorfor egentlig er Celt ikke et Varg medlem lenger ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe... ("Neier og løfter miniskjørtet".;))

jeg kan ikke svare for Varg. Det må de gjøre selv. Jeg kommenterte fra sidelinjen. :)
 

DeletedUser

Guest
De er da aktiv i "skryte" trådene mot NWe?
Men hvor de stilles i dårlig lys skriver de ikke noe :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
jeg er ikke imponert over bnp på denne statestikken da jeg vet at bnp har hamra løs på en innaktiv spiller ei hel uke... hadde lbt vært aktiv så hadde bnp neppe klart og adlet hans byer
Så søtt du tror at BNP har hamret løs på denne spilleren.. Er vel bare et par spillere i stammen som har adlet noen byer av BLT tror jeg. Om han er inaktiv eller ikke, så må vi vel få fjerne byene hans som er midt i vårt område.

Men siden du sier han er inaktiv, så er det interessant at LBT har adlet noen byer siste dagene. Er det en KV som adler byer for en spiller som aldri kommer tilbake?
Kode:
Barbarlandsby (378|589) K53	3,012	Forlatt	Little Big Tor [mhm]	2010-04-09 12:59:15
Kingdivesforsvarslandsby 33 (376|588) K53	2,773	Forlatt	Little Big Tor [mhm]	2010-04-09 03:12:59

Men , og hvor mange byer har dere klart å ta foruten hans byer i den siste uken? (jeg har ikke sjekket tw satsen)
Sist uke adlet BNP 308 byer, og adlet nest mest av alle stammene:
Kode:
1	VARG	414
2	BNP	308

men bnp skal ha cred for at de har startet en krig mot en stamme som er større enn seg selv og ikke kun gått etter de små søte stammene :)
Vi takker for cred'en. :)
 

DeletedUser

Guest
Da går jeg ONtopic igjen:

Timeframe: 08/04/2010 00:00:01til14/04/2010 18:14:16

Totalt erobret av motsatt side:

BNP: 177
Varg: 11
Forskjell: 166

image.php



Mens vi venter på et svar fra Vargangående hva som skjedde med MrCeltwii ;)
 

DeletedUser

Guest
Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

BNP: 193
Varg: 11
Forskjell: 182

image.php


(Dette er desverre uten de Celtwii byene som er adlet etter han ble tuppet ut av Varg, som Varg enda ikke har svart på :p )
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: BNP
Players:

Side 2:
Tribes: VARG
Players:

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 215
Side 2: 11
Forskjell: 204

image.php
 
Topp