Bol <3

DeletedUser

Guest
Her er tråden for dere som elsker BOL.
Her han dere fortelle hva dere liker best ved BOL og deres positive erfaringer med stammen.
Det oppfordres ikke til drittslenging mot Magic Dude og andre medlemmer av skittne kvasi stammer som IB, men skulle det skje er det ikke meg i mot.

Jeg liker BOL fordi det er som en stor familie der alle er venner og hjelper hverandre med kunskap og støtte.
Vi lærer av hverandre og jobber for at alle i stammen skal trives.
Grunnen til at BOL er den stammen den er i dag er vår kjære Glitter, vel hun er vel egentlig grunnen til at V1 er som den er i dag ;)
Hun fortjener all ros for den jobben hun har gjort og vi er alle kjempeglad i henne :)

Glitter <3
 
Sist redigert av en moderator:

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
jeg har likt bol veldig godt, blant annet spiller som lillelinns som spilte i bol før itiden, fortiden synes jeg ikke så mye om bol, og liker heller ikke glitter som leder egentlig


MEN det er mye positivt i bol også, og jeg digger fremdeles stammen
 
Sist redigert:

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
haha Bol Ja.. Veldig fint ? hvorfor lage en post på et propaganda forum som egentli bare er for BOL medlemmer :p?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
fizzman dette er en tråd der men skal skrive positive ting om BOL ikke der men skal skrive positive ting om rævslikkinga mi, det har jeg en tråd til på nakenprat.com, da det ikke passer seg helt på et forum på TW

Vel, sjøl har æ masse fint å si om Bol som stamme og Glitter som person. Forskjellen på dæ å mæ e at æ helst hold pisspreik å rævslikking unna offentlige fora. Det å si at Glitter ene og alene e grunnen te at V1 e som denj e idag e jo ren å skjær uvitenhet. Læs litt på forum, så kanskje du faktisk forstår litt av historien te V1.
Man ska aldri fokuser på enkeltpersona fremfor et stort felleskap.

Barrabim, barrabom!
 

DeletedUser

Guest
Vel, sjøl har æ masse fint å si om Bol som stamme og Glitter som person. Forskjellen på dæ å mæ e at æ helst hold pisspreik å rævslikking unna offentlige fora. Det å si at Glitter ene og alene e grunnen te at V1 e som denj e idag e jo ren å skjær uvitenhet. Læs litt på forum, så kanskje du faktisk forstår litt av historien te V1.
Man ska aldri fokuser på enkeltpersona fremfor et stort felleskap.

Barrabim, barrabom!

Kanskje du burde sette deg ned å finne ut hva propaganda er...
http://en.wikipedia.org/wiki/Propaganda
 
Sist redigert av en moderator:

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
fizzman dette er en tråd der men skal skrive positive ting om BOL ikke der men skal skrive positive ting om rævslikkinga mi, det har jeg en tråd til på nakenprat.com, da det ikke passer seg helt på et forum på TW



Sitat, du oppfordrer til dritt slenging om alle andre enn BOL?? forventer du unison BOL hyllest i denne tråden da??

Mange hyggelige spillere i BOL, Creds for det.
 

DeletedUser

Guest
Propaganda is a form of communication that is aimed at influencing the attitude of a community toward some cause or position.
så ensidig positiv poster om BOL kommer in under den kategorien.
 

DeletedUser

Guest
Hold dere til topic, eller stenger vi denne tråden.

Topic:

Her han dere fortelle hva dere liker best ved BOL og deres positive erfaringer med stammen.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
De har så mange fine byer jeg får lov til å ta over ;P
Masse vis av hyggelige folk dær i gården! Nesten synd at man er i krig.
 

DeletedUser

Guest
Bol er en fantastisk stamme å samarbeide med. At vi har fått den plasseringa vi har i forhold til BOL er jeg utrolig glad for. Her kan vi ha felles angrep på en felles fiende, og de blir utrolig vellykkede :)
 

DeletedUser

Guest
BOL er en kjempegod stamme som ja, er gode å samarbeide med, god ledelse og godt samhold blant medlemmene. Bortsett fra litt uenighet nå og da, men ellers så funker alt relativt godt^^

De hjelper sine allierte og de er hyggelige^^

Derfor syns jeg BOL er best:D
 

DeletedUser

Guest
Total kommunikasjonsvikt i IB? Tror det er noen som har gått glipp av visse detaljer :rolleyes:

Snakker med noen BOL medlemmer på skype av og til. Dette er jammen en trivelig gjeng :)

Hva har det med IB å gjøre? :confused:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Opplegget med denne tråden er at dere skal skryte BOL opp fra gjørmen til skyene? Ehh, ville heller ha hengt meg i naboes tre enn og ha skrevet eller og ha sagt noe bra om enten BOL, eller ledelsen der. Mn det er da bare meg. Siden jeg ikke skal få infraction pga utgliding av tema, så skal jeg skrive en ting som har vert positivt med BOL så langt (eller to). Stå på vilje, og at dem er gode til og forsvare seg :)

Total kommunikasjonsvikt i IB? Tror det er noen som har gått glipp av visse detaljer

MD - det er ikke godt og vite med disse folkene som kommer med sånne utsagn. Altså, enten er dem fra en annen planet, ellers er dem bare veeeldig oppmerksomhetssyke og prøve på en febrilsk måte og dra i gang en diskuisjon rundt det, eller at han bare ikke har kapasitet og informasjon nok til og skrive mer enn hva han/hun/tingen gjorde. Jeg kan ikke bekrefte noe nå siden jeg ikke er i IB, men en ting er sikkert, i nabolaget jeg var i, så var det veeeeldig mye kommunikasjon med naboene og hvordan vi gikk frem. Så ikke kom med sånt....ehh hva skal jeg kalle det...Donald-tøv (?).
 
Topp