Bol <3

DeletedUser

Guest
Kenn93x: Hmm, jeg kommer i hvert fall på mye positivt om IB. Både da jeg var der på starten av min.no tid og i ettertid, da jeg gikk over til BOL. Uten at jeg må late som at jeg må anstrenge meg offentlig. Noe jeg antar du også har, rundt BOL. Uten å nevne infraction og henge deg i trær. :) Ellers spiller du veldig ensidig i tankegangen, noe jeg vet du ikke er :eek:

Ellers tviler jeg på at dette er skrevet for å være oppmerksomhetssyk. I hvert fall burde ikke noe sånt komme fra en Ex IB spiller. Som har sett IB sine innlegg på forumet, spesielt fra MD =) Ligger for eksempel et slikt topic kun et par innlegg under dette :O Så ikke noe uvanlig med litt kose tråder fra stammene på v1 :)
Det mest positive med BOL, må definitivt være samholdet! ;) Så vil rette en stor takk til alle BOL medlemmer som er med på å gjøre det så fantastisk å være her!

Jeg vil faktisk også nevne, at jeg er glad for at BOL ikke er så skittene i spillet, med sine tanker rundt v1. Antageligvis vil flere reagere på at jeg sier noe sånt og det vil vel i grunn bekrefte det jeg mener. Etter å ha hørt litt rundt, må jeg si at i den store storme av baksnakking her på v1. Er BOL bare et lite vindkast. Har møtt på en del skuffelser i andre stammer her, den siste tiden. Men, det er vel en del av spillet :eek:

- Tobben
 
Sist redigert av en moderator:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ellers spiller du veldig ensidig i tankegangen, noe jeg vet du ikke er

Eyh prøver du og fremstille meg som en flørtepus? La meg beholde den steintøffe maska mi, hvem er det jeg skal skremme når du går og legger ut såååå sensetiv informasjon? :'(
 
Topp