BOL tar innpå. Kan IB snu trenden?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
jaja, så har dere statistiken på deres side i timeframe FOR ALLTID, tråden handler om at bol tar innpå o.s.v, + at hvis RNG hadde blitt utelatt hadde nok statistikken blitt bedre for bol ...
 

DeletedUser

Guest
Kremt, MD, du har jo kjempe stor slagkraft...har fått adels"tog" av deg...ikkje mye og skryte av...
 

DeletedUser

Guest
Nå begynner jeg å bli svært irritert.
Neste post som ikke omhandler tema vil få en skinnende ny infraction i samlingen sin :mad:
 

DeletedUser

Guest
Ta det med ro...og svaret på om Ib kan snu trenden er NEI, fordi de har MD...:p
 

DeletedUser

Guest
MD, ganske tragisk at dere mobber medlemmer som dere tydeligvis ikke liker. er det sånn dere løser problemer i IB? å kaste dem ut å angripe dem? feigt er det.

burde ha blitt banna for mobbing.

jeg er sikker på at IB ikke snur trenden,IB er en stamme hvor hver enkelt spiller tenker på seg selv, mens vi i BOL arbeider som en stamme.

må jo være en grunn til at så mange spillere i IB velger å gå grå.......

å Kristure, grett at det ble litt off topic her, men ro deg ned mann. ikke akkeruat uvanlig at det skeier ut litt. litt må vel du tåle å?
 

DeletedUser

Guest
Veit du korfor? :)
fordi du aldri har fått føle den... ;)

Oooh... nå ble jeg redd :(

Kremt, MD, du har jo kjempe stor slagkraft...har fått adels"tog" av deg...ikkje mye og skryte av...

Jeg skryter ikke av det heller. Har aldri sagt jeg er særlig god på å adle heller.. Men hey, jeg tar flere byer enn deg! Hah!

Ta det med ro...og svaret på om Ib kan snu trenden er NEI, fordi de har MD...:p

Hva vet du egentlig? :eek:

MD, ganske tragisk at dere mobber medlemmer som dere tydeligvis ikke liker. er det sånn dere løser problemer i IB? å kaste dem ut å angripe dem? feigt er det.

Hææ?? Hva snakker du om? Vi mobber ingen. Det tar vi sterkt avstand fra. Blir slått hardt ned på. Kom med et eksempel, så skal du få alt du trenger å vite, for det er ikke mobbing i IB.

burde ha blitt banna for mobbing.

Lol? Da hadde veeeeldig mange blitt banna... Sikkert du også.

jeg er sikker på at IB ikke snur trenden,IB er en stamme hvor hver enkelt spiller tenker på seg selv, mens vi i BOL arbeider som en stamme.

Vet at det er flere i IB som ofrer mer for stammen enn det er i BOL. Til tross for at vi er færre medlemmer! ...

må jo være en grunn til at så mange spillere i IB velger å gå grå.......

Har ingenting med det å gjøre, din gjøk ^_^

å Kristure, grett at det ble litt off topic her, men ro deg ned mann. ikke akkeruat uvanlig at det skeier ut litt. litt må vel du tåle å?

Enig. De har gått tom for argumenter, så nå kritiserer de meg for å ha noe å snakke om :D

Begynt å like BOLD jeg!
 

DeletedUser

Guest
å MD, ganske utrolig at du kan komme med så mye tull som du sier.

at dere tar avstand fra mobbing er jo bare tull, jeg VET a noen har fotlatt ib på grunn av mobbing. men av respekt for den/de det gjeld så vil jeg ikke nevne navn her.

å flink til å kalle opp folk er du å MD, når du ikke er enig. som at du kalte meg en gjøk. ikke at jeg tar det så tungt at du kaller meg en gjøk, får bare ta det som et komplimang:p

bare synd du ikke kan diskutere uten å kalle opp folk

ikke verst at vi var enig i en ting, :p
 

DeletedUser

Guest
å MD, ganske utrolig at du kan komme med så mye tull som du sier.
Tull? Det virker sikkert som tull for deg, for du aner ikke bæret uansett tydeligvis :)

å flink til å kalle opp folk er du å MD, når du ikke er enig.

Woot? Kalle opp folk? din.... bolle.. :)

Off topic? Nja.. Vi diskuterer en spiller i IB som skal bidra til oppturen, så teknisk sett er det on topic <3
 

DeletedUser

Guest
Nå er det nok!
For en gangs skyld så lar jeg dere holde på litt utenfor topic slik at det blir litt aktivitet, men jeg har vel kanskje bevist nå at dette ikke fungerer. Greit nok at dette førte til aktivitet her på verden 1 forumet, men vi ønsker vel ikke krangler på forum? :confused:
Gechlossen!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp