BOL tar innpå. Kan IB snu trenden?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Her er det enda verre for dere....


Side 1:
Tribes: BOL RNG
Players:

Side 2:
Tribes: IB HVIB
Players:

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 20
Side 2: 41
Forskjell: 21

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 172,558
Side 2: 379,351
Forskjell: 206,793

chart
 

DeletedUser

Guest
mb - deeef
0 - 1

Kostet deg bare 100 off byer....
Og dette beviser bare hvor glade dere er for å klare å ta en by :D

Har tatt ut 200 off byer på 2 dager der hvor du tok den byen... Så det er burn for deg ;)
Du måtte også ta alle barbarbyene rundt den for å klare å ta den. Way to go!
 

Nomine

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sist jeg sjekka var BOL og RNG to forskjellige stammer...
Så om rett skal være rett:

Side 1:
Tribes: BOL
Players:

Side 2:
Tribes: IB
Players:

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 5
Side 2: 5
Forskjell: 0

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 45,941
Side 2: 47,720
Forskjell: 1,779

chart


-----

Side 1:
Tribes: BOL
Players:

Side 2:
Tribes: IB
Players:

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 28
Side 2: 18
Forskjell: 10

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 254,365
Side 2: 165,175
Forskjell: 89,190

chart


-----

Side 1:
Tribes: BOL
Players:

Side 2:
Tribes: IB
Players:

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 63
Side 2: 49
Forskjell: 14

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 569,797
Side 2: 454,578
Forskjell: 115,219

chart




Som du ser, ingen av mine utsagn er feil...
Men nå må det sies at jeg fagtisk ikke sa noe om at vi adlet så mye av dere IB enn dere av oss, bare at vi adler mer generelt....

Og akkurat som dere ikke kicker folk som har sluttet og dere inadler??
Alle gjør det, så det er også ett bunnløst argument....
Så venligst ikke skyt deg selv i foten MD, blir så mye søl av det....
 

DeletedUser

Guest
Alt jeg ber om, er at dere kan slutte med å overdrive. Sier ikke at dere ikke adler mer enn oss.. For hey, jeg er ikke blind :p

Og dere adler flere gråbyer enn oss. Admit it. Er en grunn til at dere vokser raskere enn oss kjære nomine ;)
 

Nomine

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er bra du ikke er blind da.... men jeg ser ikke hvordan jeg overdrev i den posten jeg skrev... jeg la bare ut tallene som de er og det er jo fakta...
Sa aldri noe at vi adlet MYE mer er enn IB, bare at vi fortsatt adlet mer enn IB og stiger mer i poeng enn dere gjør...

Og jeg nektet fagtisk ikkje på at vi adler grått, det kan jo alle og en vær se at vi gjør.... men det gjør dere også, så det er ikkje noe argument i seg selv egentlig.
En uke adler vi mer grått en dere, neste adler dere fler enn oss igjen...
Det kommer jo helt ann på hvor spillerne som grå ligger, ligger de i nærheten av BoL så tar vi dem og ligger han i nærheten av IB så er det dere som tar dem...
La oss ta K45 (bare ett eksempel)... der er det og har vært utrolig mye grått... der har dere adlet ekstremt mye bare i løpe av den siste månden, bare for å ta en tidsperiode.
Som i K42 som jeg så fint viste tallene for... men i tilfelle du ikke husker, så her er de igjen: 907 byer(8,75 Mio. poeng)
Det er jo ikke vår feil at IB-spillerne slutter før vi får begynt å adlet dem....
Og du er jo garantert smart nok til å skjønne at man lar nesten ikke ett helt kontinent ligge grå for alle og en vær, sånn at de kan smette inn bakdøren med oss, når vi har fronter å ta oss av også...
Sånn som dere også gjør, dere adler grått i K45 og andre kontinenter for at ikkje deres fiender skal få sjangsen til å ta dem.
Dette skjønner du jo selvfølgelig, liker bare å være tverr :p
Men tenk deg selv om ingen adlet grått, hvor store områder hadde da ikke vært øde?? halve K45 i alle fall, meste av K42 også for å ta eksempler... og mange og mange andre kontinenter...
Så å krangle om gråbyer er bortkastet tid, noen må ta dem, ellers så ville det vært hav på hav med grått over alt... og det hadde vært ganske kjedelig... at man ikke kan adle hverandre for at det ligger så mange gråbyer mellom oss at vi ikke rekker frem med aldler :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Snakket mer til BOL enn deg nomine :)
Vet at du kanskje ikke mener det, men flere i BOL har sterke meninger om det :rolleyes:

Og hvis du kanskje ikke har merket det, så har jeg ikke sagt det er dumt dere adler mye grått. Jeg poengterer bare at dere adler MER enn oss. Grunnen er ikke viktig. Ja, vi er uheldige med at spillere slutter og at dere "må" adle de byene. Ønsker selv at IB skal adle mer grått for å vokse. Så hvorfor du må snakke for at BOL adler grått, skjønner jeg meg ikke helt på..

Dere er kjempeflinke til å adle. Det skal dere ha. Men dere sliter litt med å adle oss. Og spar meg for at dere "leder". Selv om dere adler mer av oss, sier ikke det så mye når differansen er 14 byer...

Kanskje BOL bare er en stor fasade? At et fåtall uttaler seg og sier at alt er flott? Mens resten adler litt i ny og ne mens de støtter fronten. Jeg vet ikke... Men det er sånn det virker. Og spillerne fortsetter å være i BOL pga deres "sosiale nettverk" utenfor TW. Bare synser jeg, men det kan også hende det er slik ;)

Hørte også at david ble medlem i ledelsen. Må bare le kraftig av det. Er dere så desperate og har så få kvalifiserte spillere? Kanskje han er engasjert og aktiv, men men... Alt som skal til er at IB starter å angripe han og vi blir en "bedre" stamme, så kommer han sikkert haltende tilbake og ber om å komme inn i varmen. Men dette er nå bare mine tanker...

Hadde BOL og IB vært alene i krig med hverandre, tror jeg dere hadde slitt mye mer. Selv om dere har flere medlemmer og poeng, virker det ikke som det er nok.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Kostet deg bare 100 off byer....
Og dette beviser bare hvor glade dere er for å klare å ta en by :D

Har tatt ut 200 off byer på 2 dager der hvor du tok den byen... Så det er burn for deg ;)
Du måtte også ta alle barbarbyene rundt den for å klare å ta den. Way to go!

Stats er mye mer verdt enn offbyer!
 

Dannemann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
gidd ikke kommentere dette så mye. har gått den veien før...

Må bare si at dette var en kongesetning:
Dere er kjempeflinke til å adle. Det skal dere ha. Men dere sliter litt med å adle oss. Og spar meg for at dere "leder". Selv om dere adler mer av oss, sier ikke det så mye når differansen er 14 byer...
Når det gjelder David93, så er han en fantastisk ressurs som vi i BOL vet og ta vare på. Denne spilleren er overalt. han orger og drar med folk hele tiden. følger med overalt. gi han litt mer tid i BOL så får han kanskje Barontittel også...
Slike spillere må vi la utfolde seg og ikke bremse!
 

Nomine

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Okey MD du vinner, vi adler mer gråbyer enn dere for tiden... men dere har også adlet en god del gråbyer, så jeg mener vi ligger på lik linje der....

Men vi alder også mer IB/HVIB enn dere adler fra oss...
Dette er statestikke til nå i år:

Side 1:
Tribes: BOL
Players:

Side 2:
Tribes: IB HVIB
Players:

Timeframe: 01/01/2010 00:00:00til15/06/2010 14:02:55

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1,090
Side 2: 652
Forskjell: 438

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 10,305,499
Side 2: 6,335,730
Forskjell: 3,969,769

chart


----------

Side 1:
Tribes: BOL
Players:

Side 2:
Tribes: IB
Players:

Timeframe: 01/01/2010 00:00:00til15/06/2010 14:02:55

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 919
Side 2: 626
Forskjell: 293

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 8,667,365
Side 2: 6,095,985
Forskjell: 2,571,380

chart
 

Nomine

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Men siden dere kommer til å komme med "vi har jo andre fiender også... bla...bla...bla..."
Det har BOL også.... så det er også grunnløse argumenter...
Men om IB vil blande inn RNG i dette, så er det vell ikke til å ta feil av at det er HVIB som adler mest RNG byer og ikke IB...

Side 1:
Tribes: RNG
Players:

Side 2:
Tribes: HVIB
Players:

Timeframe: 01/01/2010 00:00:00til15/06/2010 14:02:55

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 432
Side 2: 861
Forskjell: 429

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 3,847,050
Side 2: 7,812,680
Forskjell: 3,965,630

chart


-------

Side 1:
Tribes: RNG
Players:

Side 2:
Tribes: IB
Players:

Timeframe: 01/01/2010 00:00:00til15/06/2010 14:02:55

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 928
Side 2: 979
Forskjell: 51

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 8,552,041
Side 2: 9,013,518
Forskjell: 461,477

chart
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Men siden dere kommer til å komme med "vi har jo andre fiender også... bla...bla...bla..."
Det har BOL også.... så det er også grunnløse argumenter...
Men om IB vil blande inn RNG i dette, så er det vell ikke til å ta feil av at det er HVIB som adler mest RNG byer og ikke IB...

Side 1:
Tribes: RNG
Players:

Side 2:
Tribes: HVIB
Players:

Timeframe: 01/01/2010 00:00:00til15/06/2010 14:02:55

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 432
Side 2: 861
Forskjell: 429

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 3,847,050
Side 2: 7,812,680
Forskjell: 3,965,630

chart


-------

Side 1:
Tribes: RNG
Players:

Side 2:
Tribes: IB
Players:

Timeframe: 01/01/2010 00:00:00til15/06/2010 14:02:55

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 928
Side 2: 979
Forskjell: 51

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 8,552,041
Side 2: 9,013,518
Forskjell: 461,477

chart


He he.. Huff da Nomine, leita du lenge etter en time frame som ga et resultat som du ville ha??
 

Nomine

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du siterte i grunn feile rapporter, siden jeg er i BOL... men men, skjønner hvorfor du ikke siterte de :p

Men, nei... jeg leita i grunn ikkje etter de... satt og kjada meg og var egentlig bare nyskjerrig på hvor mange byer BOL/IB hadde tatt av hverandre til nå i år...
Så det var i grunn i seg selv ganske tilfeldig... ikkje noe mer enn det :)
 

DeletedUser

Guest
Men om IB vil blande inn RNG i dette, så er det vell ikke til å ta feil av at det er HVIB som adler mest RNG byer og ikke IB...

IB har jo adla 979 byer av RNG og HVIB 861 = IB har adla flere byer. IB har igjen mistet flere, men dette har jo alt med hvordan man ligger. IB har jo alltid ligget i et område hvor det har vert aktive og gode RNG-ere som har kjørt på hardt. HVIB har tydeligvis ikke så mye motstand der de er.

Men siden dere kommer til å komme med "vi har jo andre fiender også... bla...bla...bla..."
Det har BOL også.... så det er også grunnløse argumenter...
Aksemaktene(BOL, RNG og co.) har 59500 byer. De allierte(IB, HVIB og viking) har 42200 byer. Så ikke kom her å si at vi ikke har en større utfordring enn dere!
Men vi liker utfordring, og vi gir oss ikke før alle mann er lagt i graven:)
 

DeletedUser

Guest
IB har jo adla 979 byer av RNG og HVIB 861 = IB har adla flere byer. IB har igjen mistet flere, men dette har jo alt med hvordan man ligger. IB har jo alltid ligget i et område hvor det har vert aktive og gode RNG-ere som har kjørt på hardt. HVIB har tydeligvis ikke så mye motstand der de er.


Aksemaktene(BOL, RNG og co.) har 59500 byer. De allierte(IB, HVIB og viking) har 42200 byer. Så ikke kom her å si at vi ikke har en større utfordring enn dere!
Men vi liker utfordring, og vi gir oss ikke før alle mann er lagt i graven:)

Først, bryr meg ikke om statestikkene atm. Jeg må bare LE av kallenavnet du presterer og dele ut. Aksemaktene og alliansen? Enten har du aldri lest v2 forum, eller så leker du copycat og tror du ikke blir oppdaga. Uansett, patetisk :D

Vil også minne deg på at det var IB som erklærte krig mot BOL. Vi har ikke sviktet noen før, eller i, denne krigen og fortjener på ingen måte å få noe kallenavn som i bestefall skal tilsi at vi har startet en krig her - og i verste fall skal si at vi er nazister. Det blir regelrett idiotisk og påstå.

Hvis du, eller andre, skulle være i tvil om hvorvidt det stemmer at IB erklærte krig, har jeg stadig krigserklæringen i sin originale form. :)

Vil også påstå at NÅR IB erklærte krigen mot sin tidligere allierte BOL, så hadde de hele verden på sin side. DVS, RNG var også mot BOL på den tiden. Samme var TMR og stortsett alle stammer på hele v1. Alt jeg ser er at IB's side av krigen minker mens BOL's side ikke gjør det. Det er ikke noe BOL kan kritiseres for - vi gjør jo tydeligvis bare noe riktig på det punktet ;)
 
Sist redigert av en moderator:

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Aksemaktene(BOL, RNG og co.) har 59500 byer. De allierte(IB, HVIB og viking) har 42200 byer. Så ikke kom her å si at vi ikke har en større utfordring enn dere!
Men vi liker utfordring, og vi gir oss ikke før alle mann er lagt i graven:)

Er en grunn til at det ser sånn ut nå, men du var vel ikke i ib før krigen brøt ut tørr jeg tippe?

EDIT: og hvem er du?
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
glitter har rett... hukser godt da jag var i TNR på den tiden og da IB fikk med seg TNR og renegades familien for å knuse BOl, også i Juli ble alt snudd.
 

DeletedUser

Guest
Det kan skje mye rart i sommer vettu...
IB har det som trengs. Alt vi trenger å gjøre, er å starte skredet ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp