BOL tar innpå. Kan IB snu trenden?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Det jeg synes er morsomt da, er at jeg ser kun 5-6 spillere fra gamle Renegedes med samme alias i stammen nå.
Er ikke sikkert dette er de ekte eierene av kontoene, eller er det det?
Hvor blei det av resten, gikk lei verden 1?

Det står tidligere at RNG kjørte hardt på IB? At RNG forsatt har den prestigen.
Den gamle RNG kunne ingen slå, men den nye virker det ikke som om er helt uslåelige :)

- Elimin@tor, x-ledelsen Renegades.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
MD, det du sier om david93 er du helt på jordet med :)
david aka tormod er en dyktig spiller som har mye å tilføye og lære andre spillere !

han er ekstremt aktiv og en sykt koselig fyr som blir likt av alle + at han har mer enn nok skills innenfor tw, så ikke kom her og si noe annet som du faktisk ikke vet noe om ;)
 

DeletedUser

Guest
MD, det du sier om david93 er du helt på jordet med :)
david aka tormod er en dyktig spiller som har mye å tilføye og lære andre spillere !

han er ekstremt aktiv og en sykt koselig fyr som blir likt av alle + at han har mer enn nok skills innenfor tw, så ikke kom her og si noe annet som du faktisk ikke vet noe om ;)

Lol, er nok du som ikke vet hva du snakker om. For jeg har faktisk spilt MED david både som venn og som fiende. Aktivitet veies forskjellig, men ferdighetene var ikke på topp da i hvert fall.. Da angrepene haglet på det verste, satt han opp KV. Det var KV lenge også.

Kanskje han har forbedret seg, kanskje ikke. Men nå var egentlig ikke dette topic heller. Merkelig at du nevner det så sent også... :eek:
Får heller si at det går inn under "BOL(LENE) tar innpå"... Som er en del av overskriften ;) (Bare for å motbevise at de kanskje ikke tar innpå med så stor fart :D)
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Lol, er nok du som ikke vet hva du snakker om. For jeg har faktisk spilt MED david både som venn og som fiende. Aktivitet veies forskjellig, men ferdighetene var ikke på topp da i hvert fall.. Da angrepene haglet på det verste, satt han opp KV. Det var KV lenge også.

Kanskje han har forbedret seg, kanskje ikke. Men nå var egentlig ikke dette topic heller. Merkelig at du nevner det så sent også... :eek:
Får heller si at det går inn under "BOL(LENE) tar innpå"... Som er en del av overskriften ;) (Bare for å motbevise at de kanskje ikke tar innpå med så stor fart :D)

Riveting_tale_chap.jpg
 

DeletedUser

Guest
Og dere klager på at jeg kommer med usaklige innlegg???!?!?

Herregud Spook.. Dette er patetisk, latterlig og summerer opp ditt syn på saken.

Jeg kan forsåvidt bruke ditt svar på det første innlegget i denne topicen. Hva ville du sagt da? Det samme som nå? :eek:
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
men tilbake til topic ;) en av grunnene til at ib ikke klarer å snu trenden er at bol har sånne fantastiske medlemmer ;) og virkelig viljen til å bli best, der er tormod et meget bra forbilde for mange av oss innad i bol!
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
heia <3

Lol, er nok du som ikke vet hva du snakker om. For jeg har faktisk spilt MED david både som venn og som fiende. Aktivitet veies forskjellig, men ferdighetene var ikke på topp da i hvert fall.. Da angrepene haglet på det verste, satt han opp KV. Det var KV lenge også.

Kanskje han har forbedret seg, kanskje ikke. Men nå var egentlig ikke dette topic heller. Merkelig at du nevner det så sent også...
Får heller si at det går inn under "BOL(LENE) tar innpå"... Som er en del av overskriften ;) (Bare for å motbevise at de kanskje ikke tar innpå med så stor fart )

Halla :D
Hyggelig å høyre fra deg igjen da MB du er fremdeles like flink til å ikkje kritisere andre? stadig like koselig å lese innlegg fra? som sagt var det hyggelig at du ville la lyset skinne på meg litt.. for det betyr vel egentlig at du innser kas patetisk spiller du egentlig er? kas drittsekk du egentlig er? og kas elendige talsmann du er or IB? fordi når folk går laus på andre og prøver å trøkke dem ned i støvet, så føler dem seg egentlig trua av dem, eller føler seg så patetsike sjæl, at dem må tråkke på andre for å komme høgare opp.. og om det er tilfalle så synest eg synd på deg.. må være fælt å føle seg som ein så stor taper... eg føler med deg...


Men eg føler no altså å forsvare meg litt her også da..

http://www.no.twstats.com/no1/index.php?page=player&mode=conquers&id=7282

OK... så det du egentlig seier er at terhals er ein stor bløff? du seier egentlig at IB-toppen er uten skills som blei n00bla av meg.. men da du aldri klarer å ta han igjen så betyr det vel egebtlig at du er like dårlig? som er ser her så er det ikkje så mangen andre som har adla av han i det sisste.. tar eg feil så berre å rette på meg..

Og om eg er ein så elendig spiller så korfor i helsike ville du ha meg i IB i utgangspunktet? var det fordi at sjølv om eg er ein så dårlig spiller som du vil ha det til, så kunne eg alikevel lære deg no?

Om eg er ein så forfærdelig elendig spiller som du seier og så patetisk person som du vil ha det til, korfor har da eg fleire venner på TW enn du? :) korfor gidder folk å høyre på meg? korfor hjelper folk meg når eg står fast? korfor har ikkje IB klart å tatt meg ut? :) du sa jo sjæl at når det var som værst med incs så satte eg opp KV? faktumet er at eg satte opp KV i den perioden ja.. :) har ingen problem med å innrømme det.. men i motsetning til deg har eg eit liv, så har ikkje tid til å sitte forran dataen heile tida... men berre for å opunktere deg litt, så satt eg størsteparten av tida sjølv.. har ingen problemer med å innrømme at eg hadde ein del KV'er da.. men når ein sitter med 2-4k incs i 1-2 måneder og i tilegg har skule og prrøver og den slags, i tilegg til jobb og trening og slikt no, så har ein ikkje tid til å sitte på og tagge heile tida...

Du MD... eg har ikkje no problem med å innrømme at det at det er spillere som er mykje bedre enn meg i TW... det gjer meg ingen ting.. men tru meg. det er ein del som er bedre enn deg også.. og forskjellen er at eg ikkje he problemer med å innrømme det. men ærlig talt MD... eg føler med deg.. eg ønsker ikkje å leve i ei så elendig sjølvtillit at eg ikkje tør innrømme at eg gjer feil og at eg aldri har KV. når ein faktisk har nåke å holde på med IRL, så er det i visse perioder nødvendig med KV...

lykke til videre MD, men neste gang pass deg for å kritisere nåken uten å ha peiling.. det kan hende du snakker for mykje om deg sjølv ein gang i blant, og hender også at det slår tilbake på deg sjæl.. man skal ikkje kaste stein når ein sitter i glasshus... ;)
 

DeletedUser

Guest
Mååååå nesten kommentere dette innlegget ditt, david... ^^ Hvordan greide du å skrive så mye i ett innlegg, egentlig? :p Men i en del punkt talen din er jeg ganske enig.

1. Det er garantert ingen grunn til å hakke på david for Kv og inaktivitet. Av og til er han så aktiv at det nesten virker som han bruker 30 timer i døgnet ^^ Og det med kv - vel, alle har vel hatt det på ett eller annet tidspunkt, eller hva? Det er som han sier, det finnes en verden utenfor TW, og at han får endene til å møtes i det hele tatt, synes jeg er beundringsverdig. Credz ;)

2. David er i tillegg til å være aktiv, en generelt god TW-spiller. På veldig kort tid har han vist seg som et slags lite talent innenfor spillet, og omtalen jeg hører om han ellers er mer enn nok til å veie opp for MDs kommentarer. Som han sier, han har faktisk greid å adle en by fra terhals, noe som er mer enn de fleste kan påberope seg. I tillegg har han greid å komme seg inn i ledelsen i BOL, og at BOL gjør fremrykk er vel et uomtvistelig bevis for at de ikke er i mangel av en dyktig ledelse. Jeg merker meg at du, MD, ikke har kommet deg inn i den indre kretsen i BOL :p Credz ;)

3. Jeg er tilbøyelig til å være enig med david i hans kritikk mot MD, og noen ganger må jeg flire av noen av innleggene hans (fremdeles MD), der han desperat forsøker å overbevise folk om at han har rett. Er det ikke snart på tide å innse at du kjemper en tapt kamp? (Ikke at jeg skal snakke, akkurat, siden jeg som oftest både kjemper og taper ^^) Moro er det iallefall. Credz :D

Ser nå at jeg har skrevet nesten alt her i 3. person (MD, david, BOL, osv...), men det får så være ^^ Jeg er fornøyd ^^
 

DeletedUser

Guest
Vel... Nå føler jeg meg litt snill som har latt dere gå såpass langt utenfor emnet i denne tråden. Har vel egentlig ikke gitt ut en eneste infraction i denne tråden mens dere har holdt på. Om vi skal forholde dette slik så må dere klare å holde dere til topic fra nå av.
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
japp :) beklager...
vart berre litt småirritert når eg vart kritisert på den måten der... er det forståelig eller berre overreagerte eg?? :confused:

jaja... skal prøve å holde topic fra nå ^^
 

DeletedUser

Guest
Beklager, men jeg må komme med en siste kommentar ang deg david eller hva nå du enn heter :)

Kan fortelle deg at du har tenker helt feil og har ekstremt feil fakta om både meg og om IB. Herregud å jeg flirer nå! :D :D :D
Sykt moro å lese dette! TW trenger flere folk som deg! Som tror de er bedrevitere! ^_^

For å ikke la dette gå over til å bare handle om david og hans vridde syn, så kan jeg si at IB har hatt en nedgangsperide, men vi er på vei oppover. For når BOL starter å skryte av at de klarer å ta byer fra oss, da har vi kommet langt :D

Gud jeg fikk lyst til å skrive et laaangt innlegg igjen og kritisere mye av det som kommer fram, men dere(du) er ikke smarte nok til å skjønne det, eller dere vil ikke innse det. Anywho...

BOL har vært heldige med at vi har flere å hanske oss med. RNG er en pest til tider som vi må slå tilbake, noe som går greit nå. Det at BOL har så mye fritt spillerom mot IB og ikke har kommet lenger enn det de har klart til nå, er ikke så mye å skryte av. Selvfølgelig har vi hatt spillere som har sluttet, men det er IRL som har veiet opp mer. Skal selv flytte på meg nå og kjempe mot dannemann og htljostheim (eller noe.. hehe..) og så får vi se hvordan det går.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har lenge hatt lyst til å skrive i denne tråden men har av forskjellige grunner latt være å skrive.

Jeg blir litt imponert over den forferdelig arrogante holdningen til visse spillere her på v1 (Selv om jeg egentlig regner med det er derfor den fortsatt er såpass interessant som i grunnen er). At MD kan sitte å fortelle at IB sitter og lar BOL få leke i fred faller i grunnen på sin egen urimelighet hvis man studerer rapportene. At de har fokuset andre plasser kan så være, men det bortforklarer ikke det faktumet at de mister flere byer til BOL per i dag enn de tar tilbake (så langt creds til BOL). At BOL-spillere lar seg lokke til å bli irritert over de til dels flåsete kommentarene til MD er creds til han, for selv sitter jeg for det meste og ler over de mer eller mindre halvhjertede forsøkene på å håne oss ;)

Så over til kjernen, og det som kanskje er mest morsomt med hele tråden.

I nedgangsperioder vil man miste byer og kanskje spillere også.... Inaktivitet er uten tvil det som til en hver tid gjør at spillere mister mest byer. Det er bare en del av spillet og man kan sannsynligvis diskutere dette til man blir blå. At dette diskuteres og hoveres over er også en del av spillet, men derfra til at man angriper personligheter til spillere og håner personen bak spilleren er noe jeg ikke klarer å forsone meg med. Personlig tar jeg meg ikke veldig nær av at andre prøver å angripe meg, men man bør tenke over hva man skriver om andre før man poster. MD var kanskje ikke over streken, men flere ting han påpeker er på kanten av hva man burde godta... Og det samme gjelder David, men han var i det minste mann nok til å beklage sin egen oppførsel. MD kjører også sin stil og tar dette for hva det er, et forum for et spill. Jeg regner med at grunnen til at han oppfører seg som han gjør også er deretter... Det taktikkeriet er til dels fornøyelig, fordi det skaper liv på forumet. Det har jeg sansen for, håper bare i framtiden at han kan fokusere på hva som skjer ingame og angripe spillerne for hva de gjør i stedet for hvem de er ;)
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
BOL har vært heldige med at vi har flere å hanske oss med. RNG er en pest til tider som vi må slå tilbake, noe som går greit nå. Det at BOL har så mye fritt spillerom mot IB og ikke har kommet lenger enn det de har klart til nå, er ikke så mye å skryte av. Selvfølgelig har vi hatt spillere som har sluttet, men det er IRL som har veiet opp mer. Skal selv flytte på meg nå og kjempe mot dannemann og htljostheim (eller noe.. hehe..) og så får vi se hvordan det går.

On the road agein, eller ka? :p

at IB har nok å gjere med RNG, er forsåvidt greit nok, men det viser jo berre kor lite IB kan skryte av da.. fordi slik som egs er det så har da også vi fiender utenom IB? eller greit nok.. HVIB er vel ein del av IB? men uansett.. Vi har viking, HVIB, IB, VARG (forsåvidt ikkje no problem å ta dem, men føler for å nemne det..) vi har like mangen å hanskest med som det dåke har... og eg kan garantere deg ein ting MD: Du har INGEN SOM HELST ide om kor slagkraftige vi kan være.. ;) Fordi at om dåke sliter så pass mykje mot RNG, så ka vil da skje om vi organiserer eit knallangrep mot IB sammen med RNG og H.F.O og K102SE-famen? da er IB fuckt big time... Eller har eg heilt missforstått saken her? :D
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
On the road agein, eller ka? :p

at IB har nok å gjere med RNG, er forsåvidt greit nok, men det viser jo berre kor lite IB kan skryte av da.. fordi slik som egs er det så har da også vi fiender utenom IB? eller greit nok.. HVIB er vel ein del av IB? men uansett.. Vi har viking, HVIB, IB, VARG (forsåvidt ikkje no problem å ta dem, men føler for å nemne det..) vi har like mangen å hanskest med som det dåke har... og eg kan garantere deg ein ting MD: Du har INGEN SOM HELST ide om kor slagkraftige vi kan være.. ;) Fordi at om dåke sliter så pass mykje mot RNG, så ka vil da skje om vi organiserer eit knallangrep mot IB sammen med RNG og H.F.O og K102SE-famen? da er IB fuckt big time... Eller har eg heilt missforstått saken her? :D


Kan vel bare henvise til statestikken og den sier sitt. har kun kriget mot BOL og vil vel si at de er morsomme og verdige motstandere, jeg liker godt å krige med dem, vi presser de bakover og de pynter på sin statestikk med å ta aktive spillere som blir adlet ut av stammen, dere påstår selvfølgelig at IB gjør det samme, noe som er totalt anderledes, en topp stamme som IB beholder ikke kontoer som er avsluttet eller spilleren har sluttet å spille på, BOL tar ut aktive kontoer, fortsetter å støtte hjelpe til, når kontoen har adlet seg opp på gråbyer i safe zone og front byene er tapt tas disse spillerne(Drawde,Spookie,Balle klorin) inn i BOL igjen, smart måte å holde en bedre statestikk.

Side 1:
Tribes: IB HVIB
Players:

Side 2:
Tribes: BOL RNG
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 7,940
Side 2: 6,089
Forskjell: 1,851

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 74,397,970
Side 2: 56,830,144
Forskjell: 17,567,826

chart





legger man inn BOL spillerne(Drawde,Balle klorin Spookie) blir statestikken enda bedre... Dette er spillere som ble dratt ut av BOL men ble Kontosittet, støttet og hjulpet av hele BOL mens de var eller er ute av BOL.

Side 1:
Tribes: IB HVIB
Players:

Side 2:
Tribes: BOL RNG
Players: Balle Klorin Drawde Spookie

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 9,348
Side 2: 6,356
Forskjell: 2,992

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 87,846,661
Side 2: 59,398,428
Forskjell: 28,448,233

chart



tallene taler for seg selv og IB-familie adler MEST av sine fiender, VI eier dere....
 

DeletedUser

Guest
at IB har nok å gjere med RNG, er forsåvidt greit nok, men det viser jo berre kor lite IB kan skryte av da..

Vi skryter ikke av at vi klarer å slå RNG tilbake til tider, men det er verdt å nevne :) Altså ikke skryting i stor grad.

og eg kan garantere deg ein ting MD: Du har INGEN SOM HELST ide om kor slagkraftige vi kan være.. ;)

Lol? Dere har en stor slagkraft? Den har jeg ikke sett mye til :D

tallene taler for seg selv og IB-familie adler MEST av sine fiender, VI eier dere....

Word ;)

Bold rocker..
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp