BoS, E-BoS, =O.R= og [R] utvider alliansen

Status
Stengt for ytterligere svar.
Reaksjonspoeng
3
Nofjon og resieverket bare ignorer gode argumenter uansett. Vær så snill å ikke poste flere poster i Noen av BoS sine tråder.

Jeg har veldig lyst, men jeg har ikke tenkt å fortelle Noffe og Reiseverket hvilke patetiske, oppmerksomhetsyke unger de er.
 

DeletedUser

Guest
Nofjon og resieverket bare ignorer gode argumenter uansett. Vær så snill å ikke poste flere poster i Noen av BoS sine tråder.

Jeg har veldig lyst, men jeg har ikke tenkt å fortelle Noffe og Reiseverket hvilke patetiske, oppmerksomhetsyke unger de er.

Lille venn: Til din info tar det mange år før du blir like gammel som oss. ;)
 
Reaksjonspoeng
3
Kan ikke folk slutte å gi Nofjon oppmerksomhet?

Har dere i det hele tat sett at han har svart på et argument med et meningsfylt argument?
Nei. Så stopp å gi ham meningsfulle argumenter, så Hansemann kan låse denne(og alle de andre) BoS tråden.
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke folk slutte å gi Nofjon oppmerksomhet?

Har dere i det hele tat sett at han har svart på et argument med et meningsfylt argument?
Nei. Så stopp å gi ham meningsfulle argumenter, så Hansemann kan låse denne(og alle de andre) BoS tråden.

Sorry, men det er ikke min oppgave å gi dere noe meningsfylt her. Argumenter med gode innlegg, er det jo bare vi som har stått for?

Tråden er under propaganda, og vi er on topic. Hvorfor skulle denne stenges? Bare fordi du er redd for hva som skal skje? lol
 

DeletedUser

Guest
Det jeg syntes er mest synd er at så mange har latt seg lure av denne falske utvidelsen av allianser. Syntes folk skal tenke litt neste gang det kommer en ny tråd fra BOS for eneste de ønsker å oppnå er usikkerhet mellom de andre stammene på V3 som ikke er i denne såkalte hyperalliansen.
 

DeletedUser

Guest
Det som er morsomt er at de som er/var lurt (Må ta selvkritikk der, for jeg ble lurt) kommer til eller lager en EKTE superallianse som er like stor som BoS sin "superallianse":D

Dere burde slutte før det går for galt med dere, spes deg Nofjon:p
 

DeletedUser

Guest
Det som er morsomt er at de som er/var lurt (Må ta selvkritikk der, for jeg ble lurt) kommer til eller lager en EKTE superallianse som er like stor som BoS sin "superallianse":D

Dere burde slutte før det går for galt med dere, spes deg Nofjon:p

Haha, ja gjør det!
 

DeletedUser

Guest
jajaja

Helt topp. Velkommen i rekken av mange hundrede som har prøvd dette før dere. ;)
 

DeletedUser

Guest
Som om dere i det heletatt har hat en allianse med noen som helst:

"HEI! VI HETER BoS!"
"Vi har tatt H.V.E i ett kupp!"
"Vi har tatt Elite i ett kupp!"
"VI ER EN SUPERALLIANSE!"
"Vi har tatt noen andre i et kupp også, gjett hvem!"
"Vi har nå fire "Familiestammer til, men det sier vi ikke til dere!"
"SUPERALLIANSEN ER NÅ OPPLØST!!!"


BoS sin forumhistorie på EN uke...:D
Hva vil skje gjennom året da:confused:
 

DeletedUser

Guest
Dere blir driti ut av meg, og jeg er det alle kaller en "nOOb" på dette spillet:D

Råd: Ikke post mer på minst 2 uker, klarer dere det så skal jeg sannelig joine dere, noe som ikke kommer til å skje:p
 

DeletedUser

Guest
Må med hånda på hjertet si at jeg synes det har vært deilig at Noffe har posta og åpna den skitne kjeften sin ^^ Har vært deilig å ha noen å krangle med during nettene :p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp