BoS, hail or fail?

Hvor god tror du BoS er?

  • Jeg tror de er kjempeflinke, og de kommer til å dominere v3 i lang tid!

    Stemmer: 38 27,7%
  • De har nok potensiale, men på grunn av dårlig ledelse vil de falle om ikke lenge.

    Stemmer: 23 16,8%
  • BoS er en gjeng med noobs som merger seg til 1. plassen og setter poeng i første rekke.

    Stemmer: 65 47,4%
  • Vet ikke.

    Stemmer: 11 8,0%

  • Totalt antall stemmer
    137

DeletedUser

Guest
med fire ganger så mange medlemmer, hadde det vært flaut om BoS ikke hadde 1. plass på OD-rankene...

og jeg forstår ikke helt hvor du ser at han har veldig mye imot bos? ett alternativ som sier bos er gode, ett som sier ledelsen er dårlig og ett som sier alle er dårlige...


nemmlig ja. vi er kansje en av stammene med flest medlemmer ja. Men det er en stamme ikke så allt for langt nede, som jeg har klipt ut her fra rankingen som har langt flere enn oss. vi har 67 medlemmer per dato.


Rangering navn poeng 40 total med-
besste poeng lemmer
42 H-KJ 233.347 282.927 73 3.876 97.....


ser det ut til at vi bare leder pga antall spillere?? da burde teknisk sett denne ligge over oss... sjekk det selv om dere ikke tror meg
 

DeletedUser

Guest
Uhmm LoL..
Så du sammenligner BoS og en ûber noobestamme på 42 plass?

Gratulerer, dere eier H-KJ. Som sikkert aldri har spilt spillet før engang.
 

DeletedUser

Guest
Gammel #21 I dag, 19:07 Topp Svar med sitat
Sitat:
Opprinnelig skrevet av invincebul Vis innlegg
med fire ganger så mange medlemmer, hadde det vært flaut om BoS ikke hadde 1. plass på OD-rankene...

Det var det som ble skrivd.. vel.. akkurat da sier vi ikke at vi EIER en stamme på rank 42, men det prinsippet at Invince sa at det var RART at vi ikke lå på rank 1 pga MELDEMSantallet.

Angående poeng på troppeantallet, kan jeg selvsagt si meg enig i, at medlemstallet hjelper på OD ja.. Men hva er det å klage på når vi eier dere i OD ?.. uansett meldemstall..
 

DeletedUser

Guest
Nå er jo spørsmålet om hvilke av de som svarte at de tror på dere som faktisk er BoS medlemmer, noe som gjør tallene til totalt ubrukelige og ikke representative for en slik konklusjon.

Joa.. men nå er det jo bare et spørsmål som gjenstår.. hvor mange har fått tilsendt denne linken og blitt bedt om å stemme MOT BoS ?

Er sikker på at det ligger en liten PS ved siden av her..

Så det at det ikke blir riktig Pga BoS spillere stemmer, kan vi vel si at det blir like lite riktig som om alle andre stemmer..

Det er MANGE her som ikke er egenrådige, og stemmer det andre vil, og vil det andre vil så sterkt, at dem tror det selv også.
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hadde det ikke vært for BoS så hadde dette forumet vært dødt. ;)

Vel. På tide å oppsummere.
Jeg syntes svar alternativene var svært dårlige og anti-BoS inspirert.
Når det er sagt, så har vi vel nå fått inn nok til å lage en "meningsmåling".

Avstemmingen så langt viser noen trekk som er klare:

De aller fleste mener BoS er en dyktig stamme.
Flertallet mener ledelsen holder mål.
Mange mener også at poengsuksessen bygger på merges.


Sistnevnte kan jeg skjønne rett etter en merge. Fakta er derimot at BoS har ligget der hele tiden. Også før vi merget. Det er seff. feilslått propaganda å si at BoS har merget seg til suksess, noe OD også soleklart forteller.

Jeg tipper kjære Sorn, at det mer var din kjeft som ble stoppet nå og ikke vår? Dette hadde du kanskje ikke helt regnet med?

Ellers en takk til dere som tror på oss. :D
De er flere som tror de på grunn av merg
 

DeletedUser

Guest
Vel, jeg har ikke stemt da alternativene rett og slett ikke passer på BoS.

BoS vil være på 1. plass for LAANG tid, det har de vist ved å merge med en fiende når de trenger mer påfyll- Siden de ikke vil gå tomme for fiender, vil de dermed også ha nok stammefyll for fremtiden :)
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor er ingen alternativene "BoS er best ene og alene pga. ithrian". Blir helt usakelig å ha en slik spørreundersøkelse uten det alternativet.
 

DeletedUser

Guest
jeg syn dette skulle vært ett alternativ
"Bos er best PGA usens gir bort byer så billeg"
eller
"bos ble best da BBN merget dem"
 

DeletedUser

Guest
jeg syn dette skulle vært ett alternativ
"Bos er best PGA usens gir bort byer så billeg"
eller
"bos ble best da BBN merget dem"

Hvorfor det? Ingen med vettet i behold ville da ha stemt på noen av dem.
 

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det var det som ble skrivd.. vel.. akkurat da sier vi ikke at vi EIER en stamme på rank 42, men det prinsippet at Invince sa at det var RART at vi ikke lå på rank 1 pga MELDEMSantallet.

Sa jeg det var rart at dere lå på første plass? jeg husker da tydelig jeg sa at det hadde vært flaut om dere ikke lå på første plass...

Angående poeng på troppeantallet, kan jeg selvsagt si meg enig i, at medlemstallet hjelper på OD ja.. Men hva er det å klage på når vi eier dere i OD ?.. uansett meldemstall..

Hvor fikk du dette fra? :confused:
Skal vi se.. OD-a per medlem:

BoS: 181.194
TDH: 476.428
HZ: 670.000
Rebels: 379.000
 

DeletedUser

Guest
Sorry da folkens, ble mye klaging på alternativene xD

Lagde alternativene på 1 minutt i ørska på skolen i dag til morgenen, muligens ikke mitt lyseste øyeblikk det der :rolleyes:

Tror jeg fikk frem poenget mitt alikevel..
 

DeletedUser

Guest
Joa.. men nå er det jo bare et spørsmål som gjenstår.. hvor mange har fått tilsendt denne linken og blitt bedt om å stemme MOT BoS ?

Er sikker på at det ligger en liten PS ved siden av her..

Så det at det ikke blir riktig Pga BoS spillere stemmer, kan vi vel si at det blir like lite riktig som om alle andre stemmer..

Det er MANGE her som ikke er egenrådige, og stemmer det andre vil, og vil det andre vil så sterkt, at dem tror det selv også.

Joda, sier ikke at det kun er BoS sine medlemmer som gjør statistikken feil, men det er det at BoS stemmer som gjør at tallene er helt ubrukelige.
 

DeletedUser

Guest
kan være et dårlig rykte jeg har hørt, men vis dette stemmer så har Bos blitt mere fail enn noen sinne-.-
TD-E + Bos = merge? har dere ikke standarer?
 

DeletedUser

Guest
kan være et dårlig rykte jeg har hørt, men vis dette stemmer så har Bos blitt mere fail enn noen sinne-.-
TD-E + Bos = merge? har dere ikke standarer?

Nå synes jeg det blir altfor mye sutring på forumet her. Hvis dere synes det å merge er så ***** urettferdig, så er det ingen som hindrer dere i å gjøre det selv! Så slutt å whine hver eneste gang BoS gjør noe.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nå synes jeg det blir altfor mye sutring på forumet her. Hvis dere synes det å merge er så forbanna urettferdig, så er det ingen som hindrer dere i å gjøre det selv! Så slutt å whine hver eneste gang BoS gjør noe.

merge går helt fint for min del, jeg bare tenkte på HVEM de gjorde det med.

TD-E er jo fiende med bos, (plus de er ikke akkurat den mest imponerende stammen i dette spillet)

så... hvem er neste på fiende lista til bos? skal yakuza inn i bos eller?
 

DeletedUser

Guest
merge går helt fint for min del, jeg bare tenkte på HVEM de gjorde det med.

TD-E er jo fiende med bos, (plus de er ikke akkurat den mest imponerende stammen i dette spillet)

så... hvem er neste på fiende lista til bos? skal yakuza inn i bos eller?

HAHAHA...
Jeg tror BoS ville ønsket dette, men jeg er nok redd for at BoS ikke klarer å få Yakuza med på den :rolleyes:
 
Topp