BoS, hail or fail?

Hvor god tror du BoS er?

  • Jeg tror de er kjempeflinke, og de kommer til å dominere v3 i lang tid!

    Stemmer: 38 27,7%
  • De har nok potensiale, men på grunn av dårlig ledelse vil de falle om ikke lenge.

    Stemmer: 23 16,8%
  • BoS er en gjeng med noobs som merger seg til 1. plassen og setter poeng i første rekke.

    Stemmer: 65 47,4%
  • Vet ikke.

    Stemmer: 11 8,0%

  • Totalt antall stemmer
    137

DeletedUser

Guest
HAHAHA...
Jeg tror BoS ville ønsket dette, men jeg er nok redd for at BoS ikke klarer å få Yakuza med på den :rolleyes:

sant sant^^ men tenkte mere på at de bruker fiende lista til og finne folk og rekrutere-.- seriøst. vært en del merging og hente spillere av de i det siste... altid trodd det var for og holde seg på #1 plass...

har en ny teori nå, det er at de gjør det for og ikke ha noen fiender igjen, de driver på frykt for og vinne, hvorfor ikke gjøre det på en ordentlig måte? sørge for at det ikke er noen store spillere der ute.
 

DeletedUser

Guest
merge går helt fint for min del, jeg bare tenkte på HVEM de gjorde det med.

TD-E er jo fiende med bos, (plus de er ikke akkurat den mest imponerende stammen i dette spillet)

så... hvem er neste på fiende lista til bos? skal yakuza inn i bos eller?

Fiende og fiende.. Det har aldri vært noen store konfrontasjoner mellom TD-E og BoS. Grunnne til at de er "fiender" er fordi BoS-ledelsen fikk opplyst at TD-E hadde puttet opp boS som fiender uten videre, fordi TD-E støttet Yakuza.

Så å kalle dem for fiender, tjaa, kanskje, men jeg vil på en måte ikke karakterisere dem som det.
 

DeletedUser

Guest
tja, gikk vel et lite rykter at TD-E skulle gjøre det store støtet med et par andre stammer. begyner vel og bli et par uker siden, så vil klasifisere de som fiender. (dere var bare for raske til og merke det)
 

DeletedUser

Guest
merge går helt fint for min del, jeg bare tenkte på HVEM de gjorde det med.

TD-E er jo fiende med bos, (plus de er ikke akkurat den mest imponerende stammen i dette spillet)

så... hvem er neste på fiende lista til bos? skal yakuza inn i bos eller?

Vi takket nei :D
 

DeletedUser

Guest
Nå synes jeg det blir altfor mye sutring på forumet her. Hvis dere synes det å merge er så forbanna urettferdig, så er det ingen som hindrer dere i å gjøre det selv! Så slutt å whine hver eneste gang BoS gjør noe.

Oppegåande kommentar frå deg som vanlig... Er vel ingen som har påstått at det er urettferdig at de mergar. Ser for meg at det kan ha blitt nytta negativt ladde ord, som til dømes latterlig, tilbakeståande, n00bish osv, men desse orda er ikkje synonyme med urettferdig. Trur du vi, rebels, tdh, action, yakuza osv er så få fordi det ingen vil merge med oss? og at vi derfor syns det er urettferdig at BoS får merge med alle? De må gjerne merge meir for min del. Hørt at det er mykje bra og aktive folk i ghetto og cmk...
 

DeletedUser

Guest
Oppegåande kommentar frå deg som vanlig... Er vel ingen som har påstått at det er urettferdig at de mergar. Ser for meg at det kan ha blitt nytta negativt ladde ord, som til dømes latterlig, tilbakeståande, n00bish osv, men desse orda er ikkje synonyme med urettferdig. Trur du vi, rebels, tdh, action, yakuza osv er så få fordi det ingen vil merge med oss? og at vi derfor syns det er urettferdig at BoS får merge med alle? De må gjerne merge meir for min del. Hørt at det er mykje bra og aktive folk i ghetto og cmk...


Urettferdig føyer seg ganske greit inn i den rekken over ord som du presenterte i innlegget ditt, om du spør meg. Dere kjører deres politikk, mens BoS kjører sin politikk. Om dette er å merge med stammer så må vel disse få lov til det uten å møte ord som at det er" Latterlig, n00bish, merger seg til 1ste plassen" osv osv når de logger sge inn på forumet.

Jeg synes at det er ekstremt synd at BoS blir blandet inn i hver eneste topic som blir laget på forumet. En eller annen gang så snur hele innholde i topicen seg mot BoS, og der kommer det hele tiden fram hvor "dårlig" ledelsen er, og de vanlige sitatene fra akkurat de samme spillerne som bokstavelig talt "bor" her på forumet.

Jeg håper du ser poenget mitt? Hver gang BoS fortar seg noe som helst Ingame, blir det gjort om til noe negativt, og alt handler om å rakke ned på BoS gjennom hele tråden, helt til en av moderatorene våkner, og stenger tråden.
 

DeletedUser

Guest
pst, vet ikke om du har lese brillene dine på, men DENNE topicen her " BoS, hail or fail? "
så vis vi velger og velge fail så er det våres valg. personlig så syntes jeg bare kvalitets valget til bos rekrutene begyner og minke, virker som om bos ikke har flere spillere og hente. så de går til... vel, til stammer som jeg vil sette på "skole for de spesiele"

edit: vis de i bos er så finfølen hva folk sier så finnes det en fin knap ingame som sørger for at hele stammen blir oppløst. da får dere ikke noe drit i trynet i vert fall^^
 

DeletedUser

Guest
edit: vis de i bos er så finfølen hva folk sier så finnes det en fin knap ingame som sørger for at hele stammen blir oppløst. da får dere ikke noe drit i trynet i vert fall^^

Det er en måte. En annen måte er at alle andre stammer kan trykke på knappen, så slipper de å irritere seg grønn over hva BoS foretar seg til alle tider?

Ontopic: Jeg er rimelig sikker på at BoS er kommet for å bli. Om det blir på 1ste plassen eller ikke så kommer de hele tiden til å eksistere. Jeg er meget stor tiltro på ledelsen, en steinhard ledelse som vet hva de gjør.
 

DeletedUser

Guest
greit nok, men uansett så kommer i vert fall jeg altid til og prøve å rakke ned på stammer jeg har noe i mot, er ikke bare bos^^ men, du har et poeng, bos blir altid trekt opp i en diskusjon.
 

DeletedUser

Guest
Ikke helt kjære Shaman..
Dere visste vi merget og vi spurte etter en IAP, som dere avslo. La oss holde oss til fakta. Vi regnet seff med at dere ikke ville det.

Til alle som mener de skjønner hva BoS driver med, så kan jeg si at de aller fleste her er langt fra å se noen som helst helhet.
Fakta er, som jeg tidligere har varslet på dette forumet, at BoS skal gjennomføre en rekke merger og fusjoner før vi er ferdige. De som mener dette er dumt, kan gjerne få debattere dette med meg her, men vi i BoS sin ledelse ser det ikke slik. TD-E er ikke aktuell til dette som stamme, men vi snakker sammen med de om forskjellige ting, og jeg kan ikke se at de er mere n00bs enn noen andre.

Fakta er at vi nå styrker to stammer kraftig, og jeg tenker da på slagkraft og ikke på poeng. I tillegg minsker våre lyserøde prikker dramatisk, slik at også Yak`ene nå mister verdifull støtte. Husk vi har vært i konstant krig med 8 stammer så det å fylle opp er da en selvfølge? Jeg har sett mye i TW i min karriere og det står respekt av å vokse slik, under et slikt vanvittig press. De som sier noen annet bør starte på nytt, og da med å lese "hjelp" fra toppen.
Vi skaffer oss også den verdifulle støtten vi har manglet under denne krigen, da vi ikke ville ha allys.
Dette vil seff. den nye alliansen: Yakuza og LnD (+SR) snart få merke. Vi gjør ikke slikt uten grunn. Blir litt mere "fair når vi nå snur på situasjonen. Hvor lenge holder dere nå, som ikke 4-5 stammer kan støtte dere?

De som, etter å ha lest hva jeg nå sier, fortsatt mener det er "fail" å gjøre det på denne måten, kan umiddelbart søke om å få skolepengene igjen. Da får utrykket n00b en ny dimisjon.
 

DeletedUser

Guest
Urettferdig føyer seg ganske greit inn i den rekken over ord som du presenterte i innlegget ditt, om du spør meg. Dere kjører deres politikk, mens BoS kjører sin politikk. Om dette er å merge med stammer så må vel disse få lov til det uten å møte ord som at det er" Latterlig, n00bish, merger seg til 1ste plassen" osv osv når de logger sge inn på forumet.

Jeg synes at det er ekstremt synd at BoS blir blandet inn i hver eneste topic som blir laget på forumet. En eller annen gang så snur hele innholde i topicen seg mot BoS, og der kommer det hele tiden fram hvor "dårlig" ledelsen er, og de vanlige sitatene fra akkurat de samme spillerne som bokstavelig talt "bor" her på forumet.

Jeg håper du ser poenget mitt? Hver gang BoS fortar seg noe som helst Ingame, blir det gjort om til noe negativt, og alt handler om å rakke ned på BoS gjennom hele tråden, helt til en av moderatorene våkner, og stenger tråden.

Selvfølgelig blir det sett på som negativt når det er totalt tilbakestående.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor det? Propaganden er jo det de er gode på. Uten den hadde jo forumet vært helt bedritent i begynnelsen.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor det? Propaganden er jo det de er gode på. Uten den hadde jo forumet vært helt bedritent i begynnelsen.

jada, men de klager altid på at vi svarer på det jo o_O virker som de vil fortsette og komme med historier og alikavel ikke få noe negativt tilbake. ^^
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nå må du ikke misforstå her da. Det han prøver å si er at alle tråder uansett hva de nå enn handler om, alltid blir dratt i retning BoS på en negativ måte. Denne stammen elsker propaganda, og jeg tror nok ikke de stopper med det med det første nei!
 
Topp