BoS informerer:

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jaja, den tråden var grei, men så kom jo... Husker ikke hvem, bannor tror jeg og sa at du er så saklig siden du ble bannet og slik. Så kommer det bare mange merkelige og rare diskusjoner. Denne tråden har mistet handlingen sin.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
enig med siste taler. dette er jo bare tull. der er vel ingen som direkte redd for BOS om de leser denne tråden. det hele har vel utartet seg nokså komisk.
man trenger ikke og ærklære krig for at det skal være det. det var jo en taktikk som adolf, uten sammenligning forøvrig, benyttet seg av hele tiden.
jeg har stor respekt for REISVERKET som spiller, men dette blir det jo bare merkelig.
 

DeletedUser

Guest
Jaja, den tråden var grei, men så kom jo... Husker ikke hvem, bannor tror jeg og sa at du er så saklig siden du ble bannet og slik. Så kommer det bare mange merkelige og rare diskusjoner. Denne tråden har mistet handlingen sin.
Helt rigtig!

Det var nok også meninga fra Bannors og Reisverkets side.
Jeg fikk i alle fall fram mitt poeng, med god hjelp fra Reisverket :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jaja, den tråden var grei, men så kom jo... Husker ikke hvem, bannor tror jeg og sa at du er så saklig siden du ble bannet og slik. Så kommer det bare mange merkelige og rare diskusjoner. Denne tråden har mistet handlingen sin.

Dette blir helt feil...

Jeg klarer bare ikke å ta 0liverpop seriøst etter han startet en ny stamme med navn 0dins Ravner.

Legg merke til forskjellen mellom
Odins Ravner og
0dins Ravner

Dette blir helt latterlig, og 0liverpop mistet alt han noengang hadde av seriøst rykte.

Minner meg om grineunger som har mistet isen sin desverre.
 
Sist redigert av en moderator:

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Etter en forespørsel fra OliverPop om å få lov til å svare på en post i denne stengte tråden så slenger jeg den inn her. Dette skjer ikke igjen, så ikke spør.

OLIVERPOP:

Bannor skrev:
Dette blir helt feil...

Jeg klarer bare ikke å ta 0liverpop seriøst etter han startet en ny stamme med navn 0dins Ravner.

Legg merke til forskjellen mellom
Odins Ravner og
0dins Ravner

Dette blir helt latterlig, og 0liverpop mistet alt han noengang hadde av seriøst rykte.
Ser du henger deg opp i det der, ja.
Vel, forskjellen på det jeg gjør ut av mitt lille stunt er at alle ser jeg har laget en karikatur, men man vet aldri når dere mener alvor.

Det er en nyanse i dette serru. Man kan ha en humoristisk side samtidig som man har en seriøs side, men det skillet er vagt og blasst hos visse andre. Der kommer også temaet om troverdighet inn.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp