BoS informerer:

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Det er ingen dobbeltløgn. Det er en innrømmelse om at jeg løy da jeg sa jeg hadde løyet. Ikke spesielt fornøyd med den kommentaren, hvorfor tror du det? :confused:

Og en liten ting som du trolig har misforstått:
Hvorfor skulle jeg være opptatt av å bygge meg opp troverdighet i hovedforumet? Jeg har da annet å bruke tiden min på!
Du er i alle fall en iherdig kverulant. Vel, vi har egentlig ikke kommet lengre enn til utgangspunktet her. Nei, du er nok ikke en person jeg kan bli så veldig enig med. Tror ikke den dagen kommer. Det er kanskje det eneste vi kan bli enige om, men det er heller ikke så sikkert da det ser ut som du til og med har problemer med å bli enig med deg selv.
For meg ser det ut som om du sluker alt rått, som blir skrevet.
Tenk deg litt om, da vi er i et propaganda-forum her

Du får sagt det du, playri. Men du skal vite at jeg ikke har henta noe av det jeg skrev i min hovedtråd her inne i propagandaforumet deres. Så naiv er jeg ikke ;)
 
Sist redigert av en moderator:

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
greit at det er et propagandaforum. men betyr det da at man ikke trenger og stå for det man skriver her inne?? er alt sammen lov da?? som og skrive at dere begge to lurer på om hvilken krig vi skriver om. mens alle andre kaller det for det.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
greit at det er et propagandaforum. men betyr det da at man ikke trenger og stå for det man skriver her inne?? er alt sammen lov da?? som og skrive at dere begge to lurer på om hvilken krig vi skriver om. mens alle andre kaller det for det.

Hvem er alle andre? Jeg har ikke hørt noen andre si at vi er i krig. Litt pussig at stammen er i krig og at lederen ikke har hørt om det..
 

DeletedUser

Guest
greit at det er et propagandaforum. men betyr det da at man ikke trenger og stå for det man skriver her inne?? er alt sammen lov da?? som og skrive at dere begge to lurer på om hvilken krig vi skriver om. mens alle andre kaller det for det.

Propaganda er til å informere og feil-informere sine fiender.
Skape kaos og redsel...
Så deler av ting som blir skrevet er helt tilfelle, andre ting er vridd godt på ;)
Så derfor bør man gjerne ta det som kommer i et propaganda-forum med en klype salt.

Å farme noen som spillere, er ikke det samme som å være i krig...
Vi bare farmer noen spillere...
Så kan ikke kalle det en krig på dette tidspunktet av spillet...:rolleyes:
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
tja, hva kaller man et farmerlag som inneholder en adelsmann?? forsikring??
og angående krig. les nå litt i profilen deres. hva står det nederst på den?? hvor går linjen mellom kraftige og vedvarende motangrep og krig?? om disse kraftige motangrepene, med adel, varer i en uke, er vi i krig da??
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Mulig K44 kaller dette krig, men det gjør altså ikke vi.
At vi adler noen røde byer har ikke noe med krig å gjøre.

Side 1:
Tribes: K44
Players:

Side 2:
Tribes: BoS
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 1
Side 2: 4
Forskjell: 3

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Forskjell: 0

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 1,624
Side 2: 4,138
Forskjell: 2,514

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Forskjell: 0

image.php
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
så når vi tar noen tilbake så er det egentlig helt greit?? en del av spillet kan vi si?? men da snakker vi jo samme språk. da var det jo bare lykken at vi begynte denne diskusjonen. tror nok gutta blir glade når jeg sier at adhdalliansen ikke har noe i mot at vi tar landsbyene tilbake fra dem.
 

DeletedUser

Guest
så når vi tar noen tilbake så er det egentlig helt greit?? en del av spillet kan vi si?? men da snakker vi jo samme språk. da var det jo bare lykken at vi begynte denne diskusjonen. tror nok gutta blir glade når jeg sier at adhdalliansen ikke har noe i mot at vi tar landsbyene tilbake fra dem.

Hva snakker du om her?
Se statistikken de siste 24 timer...
Ser det ut til at vi er i krig med noen?
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: BoS
Players:

Side 2:
Tribes: K44
Players:

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 25
Side 2: 13
Forskjell: 12

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Forskjell: 0

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 28,495
Side 2: 11,744
Forskjell: 16,751

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Forskjell: 0

image.php
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Først beskylder dere oss for at vi erklærte dere krig. Når vi så bekjenner at vi ikke visste at vi var i krig, så insisterer dere på at vi er det?

Dere er noen pussige skruer! :p
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
det er jo det REISVERKET sier jo. det er ingen krig. bare litt "kreativ" farming av K44´s landsbyer og at dere egentlig ikke mente og ta de landsbyene, det bare ble slik.
dessuten så må dere jo ta med resten av stammene i "hyperalliansen"(det blir ikke bedre) i beregningene deres. dere skryter jo fælt av og ha stålkontroll på dem, så de bør jo være med i de fine planene deres.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
det er jo det REISVERKET sier jo. det er ingen krig. bare litt "kreativ" farming av K44´s landsbyer og at dere egentlig ikke mente og ta de landsbyene, det bare ble slik.
dessuten så må dere jo ta med resten av stammene i "hyperalliansen"(det blir ikke bedre) i beregningene deres. dere skryter jo fælt av og ha stålkontroll på dem, så de bør jo være med i de fine planene deres.

Når har vi skrytt av å ha stålkontroll på noen? Det har aldri jeg gjort!
Som jeg har nevnt flere steder her nå, jeg kan ikke svare på vegne av våre allierte. De har sin egen ledelse som er mer en kapabel til å svare for seg selv!

Og jo, alle byer vi har tatt har vi selvsagt ment å ta. Vi farmer ikke med adelsmenn!
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
ikke det. du bør igjen se på profilen til stammen deres. "BoS er også medlem av V3`s eneste hypermakt. En allianse med felles ledelse bestående av stammene [SFI] og =O.R=, i tillegg til BoS.
Et angrep på en av disse, er et angrep på alle, og konsekvensene harde. Uten unntak."
hvordan har dere tenkt og få dette til uten og ha kontroll på dem?? de må da stille opp for dere?? eller gjør de som de selv vil?? og i det tillfellet, hva er da vitsen med en allianse?? hvis de velger og ikke komme, hva er straffen da?? at de blir ekskludert fra alliansen fordi dere mistet kontrollen på dem??
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
ikke det. du bør igjen se på profilen til stammen deres. "BoS er også medlem av V3`s eneste hypermakt. En allianse med felles ledelse bestående av stammene [SFI] og =O.R=, i tillegg til BoS.
Et angrep på en av disse, er et angrep på alle, og konsekvensene harde. Uten unntak."
hvordan har dere tenkt og få dette til uten og ha kontroll på dem?? de må da stille opp for dere?? eller gjør de som de selv vil?? og i det tillfellet, hva er da vitsen med en allianse?? hvis de velger og ikke komme, hva er straffen da?? at de blir ekskludert fra alliansen fordi dere mistet kontrollen på dem??

Dette er så dumt at jeg begriper ikke at jeg gidder å bruke tid på å svare. Men så gjør jeg det altså likevel. Vi trenger ikke ha kontroll på noen for å leve sammen under prinsippet en for alle - alle for en!

"hvis de velger og ikke komme"???
Det er ingen straff for ikke å stille opp for alliansen, men hadde en av våre allierte valgt ikke å stille opp, så hadde vi jo ikke hatt bruk for den alliansen.
Skjønner ikke hva det er for et idiotisk eksempel?
 

DeletedUser

Guest
Komedien fortsetter

Slik starta hovedinnlegget mitt. For så vidt jeg vet er knallis Diplomat i K44. Da er det ganske morsomt å se at Reisverket bekrefter dette så til de grader:

BoS har mista all Diplomatisk trovedighet. Foruten trussler så kommer det stort sett løgn fra det holdet, og om de selv blir kontaktet via diplomatiske kanaler tar det lang tid før de svarer, "for hvilken løgn skal benyttes denne gang." De har heller ikke ryggrad til å innrømme at de har starta krig, mens de faktisk beskylder motparten om at det var de som starta krigen, selv om alle rapporter skulle fortelle det motsatte

Reisverket, mener du virkelig at folk skal tro dere ikke kan krige hvis motstanderen ikke står som fiende inne i diplomatiet deres? Det er den mest komiske taktikken jeg har vært bort i på lenge :p

Adling har visst blitt det samme som farming også har jeg skjønt. Men dere skjønner fortsatt ingenting. Du stiller deg også helt uforståelig til min hovedtråd her inne. Som sagt, troverdigheten din er så sønderknust nå at det er bare så vidt jeg gidder å bruke energi på denne diskusjonen.

Du stiller deg også uforståelig til hvorfor du som leder av en stamme trenger troverdighet. Vel, da tvinger du meg nesten til å bryte forumsreglene, men jeg skal ikke gjøre deg den tjenesten. Jeg skal følge reglene, selv om reglene hindrer meg i å skrive fakta :p
 

DeletedUser

Guest
Reisverket, mener du virkelig at folk skal tro dere ikke kan krige hvis motstanderen ikke står som fiende inne i diplomatiet deres? Det er den mest komiske taktikken jeg har vært bort i på lenge :p

Adling har visst blitt det samme som farming også har jeg skjønt. Men dere skjønner fortsatt ingenting. Du stiller deg også helt uforståelig til min hovedtråd her inne. Som sagt, troverdigheten din er så sønderknust nå at det er bare så vidt jeg gidder å bruke energi på denne diskusjonen.

Om du her ser hva som kommer frem av statistikkene, så har vi enda ikke adlet noen byer av K44.
Vi har tatt 4 nye byer det siste døgnet. Om vi var i krig med K44, hvorfor har vi da adlet 4 andre byer og ikke konsentrert oss om våre fiender?
Totalt viser statistikken at vi har tatt 25 byer, og INGEN av de byene er fra K44.

Dermed vil jeg vel si at vi ikke er i noe krig med noen, men farmer og adler våre naboer som alle de andre med flere byer gjør.
Vi har med andre ord ingen krig noen steder.

Håper da at du skjønner at vi ikke har noen krig på vårt lerret... :p
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Slik starta hovedinnlegget mitt. For så vidt jeg vet er knallis Diplomat i K44. Da er det ganske morsomt å se at Reisverket bekrefter dette så til de grader:



Reisverket, mener du virkelig at folk skal tro dere ikke kan krige hvis motstanderen ikke står som fiende inne i diplomatiet deres? Det er den mest komiske taktikken jeg har vært bort i på lenge :p

Adling har visst blitt det samme som farming også har jeg skjønt. Men dere skjønner fortsatt ingenting. Du stiller deg også helt uforståelig til min hovedtråd her inne. Som sagt, troverdigheten din er så sønderknust nå at det er bare så vidt jeg gidder å bruke energi på denne diskusjonen.

Du stiller deg også uforståelig til hvorfor du som leder av en stamme trenger troverdighet. Vel, da tvinger du meg nesten til å bryte forumsreglene, men jeg skal ikke gjøre deg den tjenesten. Jeg skal følge reglene, selv om reglene hindrer meg i å skrive fakta :p


Var det noe jeg skulle svare på her? Kan noen være så snill og forklare meg hva denne karen prøver å si her, for jeg kan ikke for mine bare knær begripe hva han prøver å formidle..:confused:
 

DeletedUser

Guest
Var det noe jeg skulle svare på her? Kan noen være så snill og forklare meg hva denne karen prøver å si her, for jeg kan ikke for mine bare knær begripe hva han prøver å formidle..:confused:
Jo, jeg kan se jeg overvurderte deg der, ja...
Men jeg forventa vel egentlig ikke noe bedre svar.

Når det gjelder, playri, så hadde det vært fint om du leste igjennom trådene før du svarte. Dere er vel i en allianse? Eller er dere kanskje ikke det heller? I alle fall har dere hatt mange koordinerte angrep. Kanskje bare en tilfeldighet det og da? Da tror jeg det er på tide dere begynner å gjøre noe med disse tilfeldighetene. Sik dere uttaler dere så er det kun uoversiktlig rot mellom dere og alliansene deres. Det begynner i såfall å bli vel mange tilfeldigheter av angrep med koordinert preg.

Er det fortsatt ikke forståelse for hvorfor jeg skriver at BoS har mista all troverdighet?
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp