BoS informerer

DeletedUser

Guest
- Om at dette forumet døde helt etter at vi, etter oppfordring fra noen av dere, kjørte en mildere linje? Fysj så kjedelig da? Ingen kjeft å få jo?

Ville bare informere om at jeg vurderer å ta opp tråden igjen. :p

Synspunkter?
 

DeletedUser

Guest
Kjør på! :D

BoS må jo få lov til å skryte så lenge de kan...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Syns dere skulle gjøre det ;)
Alltid gøy å lese om hva de store Stammene driver med ^^
 

DeletedUser

Guest
Lag en ny "BoS informerer" tråd, men sett litt mindre vekt på å hetse fiendene unaturlig mye og ikke pris BoS for stort for små bagateller;)

For all del, hvis dere klarer de 2 punktene så lag så mange tråder dere vil med liv og lyst, savner dem nesten litt jeg (untatt all skrytinga):D
 

DeletedUser

Guest
Det er da de "samme gamle" nyheter;

BoS fikk en ny ladning av de beste rekrutterer fra subbestammen sin (jada, alle BoS allierte har alltid levert ut sine beste medlemmer med et smil til BoS av en eller annen grunn), og det gjorde nok godt, for bare siste uken har 11 forlatt BoS. Dermed har de fortsatt 1. plassen enn så lenge...

Jeg begriper ikke hvordan en stamme kan venne seg til en så vannvittig gjennomtrekk i stammen sin, eller hvordan andre stammer frivillig avgir sine beste til BoS. Det er faktisk for meg totalt ubegripelig, og SAMTLIGE av BoS allierte stammer, er i dag ødelagte stammer som knapt nok eksisterer.

Subbestammen har da falt til 10. plass, som før var blant de 3 i toppen hele veien...
 
Sist redigert av en moderator:

zelesar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Gratulerer BoS, nok en stamme som kan settes på lista over ødelagte stammer. Dessverre inneholder denne lista få fiender.
 

DeletedUser

Guest
BoS kjøper seg bare bedre tid, før de ikke har flere spillere å ta av.
Det er vel da problemene kommer :D lol
 

DeletedUser

Guest
Uten BoS, ingen kos!

Min mening, selv om jeg er litt BoS-fiendtlig osv. Kan ikke tenke meg en V3 uten en noffe som komenterer hver minste lille bragd stammen hans gjør og har tenkt til å gjøre:D

Det er spennende å følge med på, ennå jeg tror at BoS vil ryke om non stunder frem i tiden mot noen andre. De må finne en ny strategi snart, den de driver med funker snart ikke lenger, ikke mot underdogsa i øst/sørøst. De er rett ved hverandre og fort kan slå seg sammen til en enda større makt på få sekunder hvis de hadde hat lyst til det, og hver og en av dem er en mektig fare i seg selv;)

BoS har lirket fram mange gode spillere gjennom å masserekrutere så kaste ut og internadle, de er nok sterke på mange felt. Men det jeg har sett er at Yamato klarer seg utrolig bra til å være så liten i forhold til BoS når det gjelder medlemmer (Jajaja, jeg vet at dere kommer til å nevne at de har en del allierte på laget noffe, men det er ikke poenget:)), og de andre underdogsa i øst/sørøst er like profilerte/gode (hvis de hadde slått seg sammen ville det vært en mye større supermakt en det BoS er nå hvertfall, med samme antall medlemmer:rolleyes:). Og de starter som en større makt en det Yamato gjorde mot BoS hvis det skulle blitt krig mellom dem, så der er det skummelt for Supermakten. Og vi har jo SR i sør som det stort sett ikke er hørt så mye om siden de ikke har vært i så mange kriger (eller hvertfall ikke skravlet om det på forumet), men de kan også overaske, man vet aldri:p

Jeg vil ha BoS informerer tråd!:cool:
 

DeletedUser

Guest
Hehe.. Da var vi i gang? ;)

Er enig i ditt syn på dette Rolfusbragikus. BoS har seff sett dette lenge og kan jo ha en joker eller to i ermet? ;)
Foreløpig har vi et bra forhold til alle underdogsene, men vet jo selvsagt godt at på et eller annet tidspunkt, blir venner til fiender her inne.

Det at noen forsvinner ut av stammen ifm. en merge er helt naturlig, Tore. Ikke noe spes. med dette. Alle stammer har daukjøtt, og vi er svært raske til å kvitte oss med dette. Slik opprettholder vi en viss standard på stammene. Syntes ikke at det er noe poeng å nevne det hver gang? Vi vokser jo i rakettfart. Gjennomtrekk blir vel en feil betegnelse så lenge disse spillerne har vært tett tilknyttet stammen i lang tid?
I tillegg vet vel alle med litt fartstid her at det å merge nok er en suksessfaktor, selvom dette er på et tidlig fase i spillet.

Til slutt vil jeg bare understreke at BoS nå er to stammer i en familie.
BoS og BoS*. Sistnevnte er et satsingsområde for oss, og som dere vet er det første gangen vi gir en "alliert" navnet BoS. Jeg tipper denne stammen er topp 3 innen 1 uke. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nja, nå er du litt overivrig igjen noffe. Dere vokser ikke halvparten så fort som mange underdogs her, tatt poeng og medlemsmessig er de andre stammene ca 5-10x så raske som dere (spørs hvilken underdog vi snakker om her da, om det er 5 eller 10;)). Og vi regner ikke med BoS og BoS* separert, for dere har tross alt tatt de fleste med høyest poeng fra K44, satt dem inn i BoS og omdøpt den andre stammen til BoS*. Sånn sett har dere vell hat ca 200-250 (eller mer?) medlemmer hvis vi tar både BoD, Bos og K44, dere har internadlet de som dere fant ut ikke passet inn og kom med et ganske godt resultat til slutt (genialt egentlig, for ingen ville gå inn mot BoS med så mange medlemmer så tidlig i spillet, og de som ble tatt var jo seff forsvarsløse i mylderet. Var det det som var planen?).

Oj, jeg kom litt ut av hovedtemaet jeg ville sette fram her, det jeg skulle si var at HZ og action går veldig fort opp i rang nå, så jeg tror at de vil ta 2 og 3plassen om ikke så lenge istedenfor BoS*. Som jeg ser dere er BoS* der dere har plasert "noobsa"?:)

Ikke kjangs hvis det jeg sier stemmer:cool:
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hehe.. Da var vi i gang? ;)



Til slutt vil jeg bare understreke at BoS nå er to stammer i en familie.
BoS og BoS*. Sistnevnte er et satsingsområde for oss, og som dere vet er det første gangen vi gir en "alliert" navnet BoS. Jeg tipper denne stammen er topp 3 innen 1 uke. :rolleyes:

Hvordan i huleste skal di få dobbelt så mye poeng på 1 uke?
 

DeletedUser

Guest
Ett spørsmål til deg Rolfus.. Hvem er denne Yamato stammen som du snakker om...? Kan bare se ett Y navn på Topp 20 lista over stammer :p Og det er ikke Yamato.
 

DeletedUser

Guest
Sorry, Yakuza mente jeg:p

Er jo så like navn, er ikke rart at jeg blander dem...selv om det ikke en gang er samme spillere;)

Jeg kondolerer:)
 
Topp