BoS, Reisverket og Nofjon1

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Siden alle tråder alltid "toucher" et eller flere elementer i overskriften, samt det faktum at dette forumet har blitt dritkjedelig, kan jeg herved glede dere alle med denne nyopprettede tråden, hvor de nevnte kan hetses og plages uten fare for banning eller andre straffetiltak.

Nofjon1 er midl. tilbake og jeg ser at BoS holder ut i krigen mot alle andre. :eek:
For ytterligere å styrke stammens possisjon har nå 3-4 "kanoner" meldt sin ankomst, og mens dere tar sommerferie og overlater alt til noen få stakkars KV`er, så skal vi rassere enkelte stammer...

Ha en fin ferie. ;)

Deres dypt savnede
Noffe

:D:D:D
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg har lagt merke til at du klager over at de 6-7 stammene som kriger mot dere ikke klarer å ta dere, men jeg vil si et par ting:

SR har vel adlet ca 20 byer av dere?
LnD har vel ikke vært så aktive de heller
Yakuza har adlet 140 flere byer av dere enne dere har adlet av dem. Og de har vært i konstant undertall siden starten av v3. Og ikke whine om at de har fått støtte fra multiple stammer. En så god stamme som bos som har så mange fronter mot 20 spillere burde klare å ta de ned før støtten kommer frem og etter den har kommet frem.

Angående lolliansen(det er oss), så har det fra vi begynte å angripe dere vært store avstander. Rebels har så vitt vært med i krigen, men vi har etterhvert dratt oss til å sende langdistansenukes, og nye cluster er opprettet der oppe. Helt uten tap.
HZ har bare hatt 4-6 spillere der oppe som kunne gjøre noe, men også der er det sent langdistansenukes.
TDH har vel vært de mest aktive fra vår side, men siden vi startet mot dere for noen måneder siden har vi bare mistet 20 byer, og en god del av dem er adlet tilbake. Det er faktisk ganske kjedelig å krige mot dere, og jeg er glad vi fikk action å bryne oss litt på i tillegg.
Selvfølgelig har vi gitt støtte til de som måtte trenge det i fronten, men vi har allikevel vært i undertall. Det er ikke å komme bort fra at dere aldri har vært i noe nevneverdig undertall og at dere ikke har adlet en eneste av motstandernes spillere, selv med alle lovordene om at Yakuza er borte fra v3 innen noen måneder...

Riktignok er vi treige, men det går da fremover, og våre spillere i fronten vokser, mens deres krymper.

Godt at du er tilbake tough;)
 

DeletedUser

Guest
Gi meg en konto, så er jeg tilbake der jeg startet...

Hehe, du klarer ikke holde deg unna heller? Har startet en laid-back stamme for de giddalause, OUTLAW i sørvest, hvor 200 poeng er sånn passe tidsbruk for de som ikke ønsker/kan/vil bruke særlig tid på TW fremover :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
tbh nofjon, med tanke på hva alle syntes om BoS tror jeg ikke det er noe vits av deg og prøve og skryte om stammen når ingen syntes de i hele tatt er gode...

dere har jo ikke slått ut 1 speller fra tdh-rebels-hz-yakuza som driver det meste av angrepa på bos.. og hvem er egentlig de 6-7stammene du er i krig med? :S kommer på 5 stykk..

Rebels-tdh-hz-yakuza-SR?- og var vel kanskje lnd som ikke er lenger..
 

DeletedUser

Guest
Jeg har lagt merke til at du klager over at de 6-7 stammene som kriger mot dere ikke klarer å ta dere, men jeg vil si et par ting:

SR har vel adlet ca 20 byer av dere?
LnD har vel ikke vært så aktive de heller
Yakuza har adlet 140 flere byer av dere enne dere har adlet av dem. Og de har vært i konstant undertall siden starten av v3. Og ikke whine om at de har fått støtte fra multiple stammer. En så god stamme som bos som har så mange fronter mot 20 spillere burde klare å ta de ned før støtten kommer frem og etter den har kommet frem.

Angående lolliansen(det er oss), så har det fra vi begynte å angripe dere vært store avstander. Rebels har så vitt vært med i krigen, men vi har etterhvert dratt oss til å sende langdistansenukes, og nye cluster er opprettet der oppe. Helt uten tap.
HZ har bare hatt 4-6 spillere der oppe som kunne gjøre noe, men også der er det sent langdistansenukes.
TDH har vel vært de mest aktive fra vår side, men siden vi startet mot dere for noen måneder siden har vi bare mistet 20 byer, og en god del av dem er adlet tilbake. Det er faktisk ganske kjedelig å krige mot dere, og jeg er glad vi fikk action å bryne oss litt på i tillegg.
Selvfølgelig har vi gitt støtte til de som måtte trenge det i fronten, men vi har allikevel vært i undertall. Det er ikke å komme bort fra at dere aldri har vært i noe nevneverdig undertall og at dere ikke har adlet en eneste av motstandernes spillere, selv med alle lovordene om at Yakuza er borte fra v3 innen noen måneder...

Riktignok er vi treige, men det går da fremover, og våre spillere i fronten vokser, mens deres krymper.

Godt at du er tilbake tough;)



Jepp.
Ser poenget ditt. Krig over slike avstander er bare tull egentlig.
Visst har vi mistet byer. Skulle bare mangle. Nå derimot skal vi nok utvide oss. :O)
Ellers glemmer du at de så mye omtalte 22, som egentlig bare var 16 har hatt hjelp av 3-4 andre stammer i koordinerte, eller forsøk på koordinerte angrep. Yakuza har derimot vært gode på både dodging og særlig på å få inn støtte til fronten. Det skal de ha, men fakta er at BoS i 4 mnd har vært i mindretall

Takker.. Godt å være tilbake, selvom det bare er midlertidig. Jeg visste forresten før jeg kom,, at jeg måtte lage en litt halvkvalm tråd her.. :D
 

DeletedUser

Guest
tbh nofjon, med tanke på hva alle syntes om BoS tror jeg ikke det er noe vits av deg og prøve og skryte om stammen når ingen syntes de i hele tatt er gode...

dere har jo ikke slått ut 1 speller fra tdh-rebels-hz-yakuza som driver det meste av angrepa på bos.. og hvem er egentlig de 6-7stammene du er i krig med? :S kommer på 5 stykk..

Rebels-tdh-hz-yakuza-SR?- og var vel kanskje lnd som ikke er lenger..

Joda, etter ditto fusjoner har du rett.
Vi snakket vel litt om historikken, og da var BBN, Usens, Disa og flere med, i tillegg til gud vet hvor mange under og supportstammer.

SKRYTE av BoS?? Hør: Dette er kun faktaopplysninger..!! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Joda, etter ditto fusjoner har du rett.
Vi snakket vel litt om historikken, og da var BBN, Usens, Disa og flere med, i tillegg til gud vet hvor mange under og supportstammer.

SKRYTE av BoS?? Hør: Dette er kun faktaopplysninger..!! :cool:

Som sagt, dere hadde lenge IAP med BBN og DISA har jeg aldri snakket med. Du har visst ikke helt hatt greie på vår diplomati du :)

Undertallig i 4 måneder har dere nok ikke vært.
 

DeletedUser

Guest
Som sagt, dere hadde lenge IAP med BBN og DISA har jeg aldri snakket med. Du har visst ikke helt hatt greie på vår diplomati du :)

Undertallig i 4 måneder har dere nok ikke vært.

Jepps, for det var i februar IAP`en røk. Remember? ;) Snart 5. ;)
Pt er det 8 stammer på fi.listen. Det kaller jeg fortsatt undertall, selvom det var værre før. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jepps, for det var i februar IAP`en røk. Remember? ;) Snart 5. ;)
Pt er det 8 stammer på fi.listen. Det kaller jeg fortsatt undertall, selvom det var værre før. :cool:

Om deres arrogante oppførsel har skaffet dere såpass med fiender så må jeg bare få gratulere da;)

Men kan forsikre deg om at vi ikke har kontakt med dem alle, så dette er nok i deres hender.

Lykke til
 

DeletedUser

Guest
Hehe, du klarer ikke holde deg unna heller? Har startet en laid-back stamme for de giddalause, OUTLAW i sørvest, hvor 200 poeng er sånn passe tidsbruk for de som ikke ønsker/kan/vil bruke særlig tid på TW fremover :)

Ikke frist meg :p
 

DeletedUser

Guest
Om deres arrogante oppførsel har skaffet dere såpass med fiender så må jeg bare få gratulere da;)

Men kan forsikre deg om at vi ikke har kontakt med dem alle, så dette er nok i deres hender.

Lykke til

Takk takk, men så langt har vi full kontroll totalt sett. :)
Nei, alle skal du ikke få skylden for, til tross for vervepropagandaene. :)
 

DeletedUser

Guest
Takk takk, men så langt har vi full kontroll totalt sett. :)
Nei, alle skal du ikke få skylden for, til tross for vervepropagandaene. :)

Akkurat det jeg påpekket:p

Synes da jeg husker en som lagde den ene topicen etter den andre, hvor stammer ble søkt til en viss "hypermakt"
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp