BoS, Reisverket og Nofjon1

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Akkurat det jeg påpekket:p

Synes da jeg husker en som lagde den ene topicen etter den andre, hvor stammer ble søkt til en viss "hypermakt"

Jepp..
Noen fikk vi jo inn også som du husker. Det er mange store stammer som har kommet til underveis. :)

Nå skal vi snart søke igjen. :D
 

DeletedUser

Guest
ja, ja... Blir spennende å se hvor mange som blir med på det fortreffelige opplegget deres. Tipper blandt annet K44 medlemmene som er igjen, sitter med en følelse av at det absolutt var så verdt det;)
 

DeletedUser

Guest
ja, ja... Blir spennende å se hvor mange som blir med på det fortreffelige opplegget deres. Tipper blandt annet K44 medlemmene som er igjen, sitter med en følelse av at det absolutt var så verdt det;)

Seff. Slik blir det når man fusjonerer. ;)
Til din info: 2 stammer er klare :D
 

DeletedUser

Guest
Nå ja. LnD var ganske aktive og samkjørte sine angrep med både SR og andre. Selvom stammen oppløses, så er jo fronten den samme da. Guess what. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ahh, som jeg gleder meg :) Endelig litt action i fronten for meg også.. Ikke bare adling :)
 

DeletedUser

Guest
Jepp.
Da noterer vi deg på kundelisten. Ikke glem å reis på ferie da. :D
 

DeletedUser

Guest
men nofjon, selv om DERE har folk på fiendelista betyr det ikke at akkuratt de er noe særlig krig med dere.. er det samme som at vi skal si vi er i undertall mot dere da for vi er 15folk.. Disa vet jo alle at er meeega crap... vi var i krig med en liten stund bare og på den tia slo vi de så og si ut.. uten og miste 10talls byer.. nå vet jeg ikke heller hvor aktivt folka som dere var i krig med var da..

men ihvertfall 4måneder har dere ikke vært i mindretall..

dere er jo faktisk i flertall nå og ?
 

DeletedUser

Guest
men nofjon, selv om DERE har folk på fiendelista betyr det ikke at akkuratt de er noe særlig krig med dere.. er det samme som at vi skal si vi er i undertall mot dere da for vi er 15folk.. Disa vet jo alle at er meeega crap... vi var i krig med en liten stund bare og på den tia slo vi de så og si ut.. uten og miste 10talls byer.. nå vet jeg ikke heller hvor aktivt folka som dere var i krig med var da..

men ihvertfall 4måneder har dere ikke vært i mindretall..

dere er jo faktisk i flertall nå og ?

Det er sant. Alle angriper separat og uten mål og mening.
Undertall har vi vært i de siste 4 mnd jo, og er det fortsatt. Da regner jeg seff. med alle vi kriger mot, selvom de ikke nødvendigvis samkjører. For våre fronter er jo belastningen den samme for det
 

DeletedUser

Guest
Noffe (som dei kaller deg), eg undrar på ein sak! He du fenge tak i fullmakt ifrå Reisverket til å seie at me kan fornærme ham?
 

DeletedUser

Guest
Du vet, hvis det var en full deffby, og moralen var 30%, som den som oftest er på DISA spillere. Ikke det at de pleier å ha fulle byer. Så hadde det å clearet den kostet mer enn tre nuker :p Hvis man tenker seg at en deffby tar en og en halv nuke (sånn røft). Da kan du regne ut selv da, en og en halv *3, siden moralen bare er tretti. Så kjemper angrepstroppene under 1 tredjedel så bra. Man kan jo også si at forsvarstroppene blir tre ganger så sterke :p Eller at en deffby blir til tre. Det er jo ikke reelt men man kan jo tenke seg det. Og 1,5*3 er 4 og en halv. Koster ham 5 nukes da.

- Gjesp -
Nå skal jeg sove tror jeg :D
 

DeletedUser

Guest
Noffe (som dei kaller deg), eg undrar på ein sak! He du fenge tak i fullmakt ifrå Reisverket til å seie at me kan fornærme ham?

Nei, det har jeg ikke. Jeg sidestiller oss derimot både på godt og vondt, og jeg kan love deg at han også leser dette. ;) Headingen sier derimot "hetse og plage", men om du ønsker å fornærme?

Bare kjør på du så skal jeg ta skylden. ;)
 

DeletedUser

Guest
Hmmm.

En liten nyhet i V3...
Ghetto og Usens fusjonerer og Yakuza får flere slaver som må sende til fronten deres? LOL
45 + 37 medlemmer blir en full stamme med kanonføde. :)


El Gringo i dag klokken 16:07
Etter alt som har skjedd i det siste har stammen blitt veldig redusert. Jeg tenkte først på å gi meg helt, men kom på andre tanker.
Det som skjer nå er at jeg kommer til å gå over til Usens, og etter det jeg vet har alle i stammen fått tilbud/invitasjon fra de. Jeg vil råde alle til å ta i mot dette tilbudet, Usens er en bra stamme, og de blir støttet av Yakuza som er en meget sterk stamme. På denne måten kan vi holde sammen, kanskje en vakker dag blir det igjen mulig å starte opp Ghetto igjen.
Mulig jeg starter en ny stamme på V4, når den kommer. Stammen vil hete XXXXXXXX (sensurert)
Ønsker alle lykke til videre!
(Setter rayis og Hoggi-84 som ledere.)

------------
Kanskje ikke så interessant lenger, men her er diplomatiet. Det vil jo måtte komme store endringer her.
Shaman: Dere som kjører solo? Hahaha...


Allierte
DISA H
DISA A
CMK
XACRIA
~VK~
R.ART
~VK-A~
-E-
~VK-E~

Ikkeangrepspakt (IAP)
BoS
ER
BoS*
UNI-AA

Fiender
Rebels
HZ
TDH
UNI
KMH
{TVG}
NN
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hei nofjon :p

Lurte på¨om du gadd og hente frem stedet der Shaman sier at vi kjører solo?

(ikke gå og legg deg ennå, holder på og jobbe med en litt omfattende post som ikke er så lett og ro seg unna:rolleyes:)
 

DeletedUser

Guest
Det har han sagt på PM til meg :)

Hvis det blir veldig omfattende så leser jeg senere i dag. KV`en står å venter :)
 

DeletedUser

Guest
send gjerne den PM delen til meg, så kan jeg få sett når det ble sagt og i hvilken sammenheng... Regner ikke med shaman har noe imot det så får jeg evt integrert/verifisert den i posten min:rolleyes:

Og joda, det blir en liten stund til, må jo sørge for at det blir litt vanskelig for deg og snvkke deg ut av den vettu:D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp