Capes vs. 7BULLS

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Capes
Players:

Side 2:
Tribes: 7BULLS
Players:

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 8,161
Side 2: 3,429
Forskjell: 4,732

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 539
Side 2: 350
Forskjell: 189

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 52,706,341
Side 2: 26,997,168
Forskjell: 25,709,173

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 4,622,377
Side 2: 2,879,665
Forskjell: 1,742,712

chart
 

DeletedUser

Guest
FLOTT :D

PS. Denne statsen tar vel ikke med seg tidligere stats fra 7Keys vel. Kun Bulls sine stats fra før, og heretter 7Bulls sine erobringer og tap
 

DeletedUser

Guest
Vi har ikke hatt noen offansiv mot 7keys eller lignende, bare småkriging der i gården.
Det er en grunn for at de har klart å adle seg til rette der, sommerferie, inaktive +++

Men ta gjerne med stats på dem, care egentlig ;)

Deilig at sommerferien er over å at vi nå kan få fikset ting så det blir spennende å følge med fremover nå :)
 

DeletedUser

Guest
Dette skal bli koselig å følge med meg :) stå på det fine arbeidet Rose
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Vi har ikke hatt noen offansiv mot 7keys eller lignende, bare småkriging der i gården.
Det er en grunn for at de har klart å adle seg til rette der, sommerferie, inaktive +++

Men ta gjerne med stats på dem, care egentlig ;)

Deilig at sommerferien er over å at vi nå kan få fikset ting så det blir spennende å følge med fremover nå :)

fin stats for dere mot Bulls :)

Ang. feire, spar meg for unnskyldniger da! jeg tar byer av en spiller som sender masse tilbakers på meg. Og dere har da forsynt dere bra av våre inaktive i sommer også (noe har vi klart og ta tilbakers9. Og noe har blitt grått når dere tok det så det kommer jo ikke med i statsen.

Men spar meg for det feriegreiene.. Dette er ganske likt over hele fjøla! er da bare ikke folk i Capes som har sommerferie da(?)....:rolleyes:


Hva skal man si ellers?; Ministerium für staatssicherheit jobber bra for tiden! :D:p

eidt: og jeg synes IKKE at det er deiligt at ferien er over.. rett og slett trist, gikk så altfor fort dette året også! :-(
 

Gandreas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
eidt: og jeg synes IKKE at det er deiligt at ferien er over.. rett og slett trist, gikk så altfor fort dette året også! :-(


Må nok si meg enig der jah :p skulle lett vært på ferie lenger jeg :D

Men å pøse videre med gamle statistikker nå er egentlig bortkastet, for nå er det en helt "ny stamme" som er dannet, og da er tiden heller inne for å få noen nye og mer rette statistikker :) så 7BULLS, gratulerer med en fin merge opp på tredjeplass i topp 20, også håper jeg på mange å artige kriger mellom oss :D
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Må nok si meg enig der jah :p skulle lett vært på ferie lenger jeg :D

Men å pøse videre med gamle statistikker nå er egentlig bortkastet, for nå er det en helt "ny stamme" som er dannet, og da er tiden heller inne for å få noen nye og mer rette statistikker :) så 7BULLS, gratulerer med en fin merge opp på tredjeplass i topp 20, også håper jeg på mange å artige kriger mellom oss :D

:) Der er jeg enig. Så da kan vi i grunn sette punktum for gamle stats og se fremover. Og ja, håper på masse more og kriging fremover og heller konse om nye stats i fremtiden.
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
FLOTT :-D

PS. Denne statsen tar vel ikke med seg tidligere stats fra 7Keys vel. Kun Bulls sine stats fra før, og heretter 7Bulls sine erobringer og tap

Burde vel i grunn ta med dette også etter min mening. Ikke at det utgjør så veldig mye. Rose har rett i at det kun har vært litt småkriging mellom oss (ganske naturlig mtp. avstandene som har vært lange for de fleste helt frem til i slutten av sommern).

Og egentlig så skulle vi starte en helt ny stamme fra null av med medl. som nå er i 7bulls, men rent praktisk så ble det slik som dette..

Men for min egen del så fokuserer jeg uansett omtrent kun på maks en mnd. tilbakers i tid på disse statsene.

Kan ta et par av dem her da:


Bulls vs Capes for altid.

Side 1:
Tribes: 7BULLS
Players:

Side 2:
Tribes: Capes
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 354
Side 2: 544
Forskjell: 190

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,917,277
Side 2: 4,670,302
Forskjell: 1,753,025

chart





Bulls vs Capes siste mnd.

Side 1:
Tribes: 7BULLS
Players:

Side 2:
Tribes: Capes
Players:

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 104
Side 2: 113
Forskjell: 9

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 889,420
Side 2: 1,038,235
Forskjell: 148,815

chart





7keys vs Capes for altid (håper dette blir siste gang jeg dra frem denne...)

Side 1:
Tribes: 7Bull2
Players:

Side 2:
Tribes: Capes
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 45
Side 2: 39
Forskjell: 6

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 306,162
Side 2: 302,979
Forskjell: 3,183

chart
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
7keys vs Capes siste mnd.

Side 1:
Tribes: 7Bull2
Players:

Side 2:
Tribes: Capes
Players:

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 30
Side 2: 15
Forskjell: 15

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 225,136
Side 2: 120,025
Forskjell: 105,111

chart




7keys (ID er nå: 7bull2) + 7bulls vs Capes for altid

Side 1:
Tribes: 7Bull2 7BULLS
Players:

Side 2:
Tribes: Capes
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 399
Side 2: 583
Forskjell: 184

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 3,223,439
Side 2: 4,973,281
Forskjell: 1,749,842

chart





7keys + 7Bulls Vs Capes siste mnd.


Side 1:
Tribes: 7Bull2 7BULLS
Players:

Side 2:
Tribes: Capes
Players:

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 134
Side 2: 128
Forskjell: 6

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,114,556
Side 2: 1,158,260
Forskjell: 43,704

chart



Gud jeg hater det max 6 image greiene.... :-(
 

DeletedUser

Guest
Blacki99:

DU ødelegger trådene med så utrolig lange poster. Masse med helt unyttig informasjon. Et tips er å kun klippe ut den delen som viser kun totalt erobret byer av motsatt side, og ikke ta med Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:. Samtidig heller ikke ta med grafene, for det sier lite ekstra iforhold til teksten.

Nå venter jeg bare på at mange siterer dine poster, og dermed lager enda lengre poster :)

Kanskje du liker å ha en tråd med kun noen få poster per side, og dermed økning av flere sider per dag, for det virker som en ekstremt aktiv tråd, men for min del (og mange andre) syns dette blir bare slitsomt, dersom en skal prøve å følge litt med hva som skjer med de andre stammene.
 

DeletedUser

Guest
Fine stats, men når det blir så mange er det kanskje greit å bruke spioler/velge ut infoen som er viktig slik johvij sier. Men for all del, fine stats å se tilbake på ;)

Vi kan vel konkludere med at det var rimelig jevnt mellom Capes og 7BULLS i sommer, dere kom seirende ut med 6 byer i pluss (betyr dette at Capes vs BULLS var helt jevne og at de 6 byene 7bull2 har i pluss mot oss tipper vekten?). Så kommer det sikkert til å bli kverulering frem og tilbake om hvem som sparket en innaktiv/avsluttet konto for tidlig, statistikkmessig osv, men om begge parter er litt store på det mener jeg vi kan si at vi har gjort det omtrent like bra/dårlig i sommer. Har ikke noen stor tro på at dette legger de(n) saken(e) død(e) :p EDIT: Tror jeg har blandet noen statistikker her, så ikke heng meg før jeg har tatt meg tid til å se over det. Tror 7bull2 har 15 byer i pluss på 1 mnd stat, som var "sommeren" i det jeg skrev, så må regne om.

Selv om jeg såklart mener Capes alltid gjør det best fordi jeg vet mer om grunnene til at vi har mistet byer osv, men siden det mest sannsynlig gjelder andre veien også velger jeg bare å nevne det i en bisetning på slutten. Så er det nevnt, men ikke gjort til noen stor sak! :)
 
Sist redigert av en moderator:

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Blacki99:

DU ødelegger trådene med så utrolig lange poster.

Sorry! Er enig med deg, skulle ha spoiler med også, men glemte det helt i farten. Skal skjerpe meg...
Og dette var som jeg skrev siste gang jeg dro frem disse gamle statsene. var mest for og ha et "bevis" i starten av tråden og falle tilbakers på om noen skulle kverulere om hvordan 7keys gjorde det mot Capes. :)

Fra nå av så skal jeg være litt mer kort i disse stats postene og huske spoiler.

Pointwhore:

Er enig i at det skal legges dødt, og vi ser fremover mot nye eropringer/tap.. mellom oss :)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Capes
Players:

Side 2:
Tribes: 7BULLS
Players:

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 106
Side 2: 30
Forskjell: 76

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,002,143
Side 2: 212,555
Forskjell: 789,588

chart
 

DeletedUser

Guest
Hmmm. Statistisk sett (Uten å ha sett nærmere på det), kan det se ut som mergen til 7Bulls hadde liten effekt, og at Capes overkjører 7Bulls.

Men det kan godt hende at dette er bare statistisk og ikke fakta som nødvendigvis stemmer.. :cool:
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Er hovedsaklig en spiller som har fått kjørt seg skikkligt her (og han var også borte i helgen :(

ps. mange av de byene som forrige uke viser til er IKKE i tilegg til det som ble puttet inn sist vi oppdaterte her. Blir jo litt overlappinger da.

Og mergen går flott den :)

ikker bra da, men setter ting litt i perspektiv for stammen sin helet sin del:

Side 1:
Tribes:
Players: Ulv den skjeløyde

Side 2:
Tribes: Capes
Players:

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 96
Forskjell: 96

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 913,570
Forskjell: 913,570

chart
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Er hovedsaklig en spiller som har fått kjørt seg skikkligt her (og han var også borte i helgen :(
Høres nesten ut som du prøver å forsvare denne statsen Blacki, med å nevne at det er kun 1 spiller som fikk kjørt seg. Og so? Han er endel av stammen din. At han var borte i helgen, er såklart synd, men vi alle vet at en bør da skaffe KV.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Håper da han hadde KV ja. Det er forståelig å miste litt flere byer med KV'er enn om kontoeieren spiller selv (man kjenner sin egen konto best), men å tape 96 byer på en uke var likevell et ganske voldsomt tap. Virker ikke som om kontoen var i så god stand fra før av? Dårlig cluster, dårlig håndtering av eget deff osv? (har ikke sett på noe kart, har ikke planer om det heller. Kun litt gjetting her)
 

DeletedUser

Guest
:eek: du pleier no å gjette riktig Nolaw så eg gidder heller ikke å se på kartet ;)
 

DeletedUser

Guest
Vist! jeg husker rett, så har han et veldig tynt cluster :)

men dette er såklart en dårlig jobb av KVen, der han skulle ihvertfall fått støtte fra 7BULLS..

7BULLS begynner alt fra starten å bli en fail :)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Høres nesten ut som du prøver å forsvare denne statsen Blacki, med å nevne at det er kun 1 spiller som fikk kjørt seg. Og so? Han er endel av stammen din. At han var borte i helgen, er såklart synd, men vi alle vet at en bør da skaffe KV.. ;)

Vel, han har hatt minst 400 inc. siste dagene og det har vært litt vel mye tap her. Dette er bare og beklage for vår del. Var selv KV der helt på SLUTTEN av helgen og fikk averget/utsatt et par adlinger de få timene jeg satt.

Er ikke noe unnskyldning, bare en justering. For det hadde faktisk vært verre om det var over 100 byer tatt fra alle mulige spillere.

Og ja, han har et ganske "vannskligt" cluster der.

Og dette har LITE eller INGENTING med om mergen er fail eller ikke. faksisk så hadde det sett verre ut om det ikke hadde vært merg. Men noen av dere får da leve på det håpet og suge på dropsen så lenge der kan ;)

Og skal gi ros for Capes sin offensiv mot denne spillern, men skal love at det skal bli litt vannskligere fremover.

Ang. god spiller; vel, dere har nå selv et par spillere lenger vest for dere som sliter litt for og si det mildt! Og ting tar tid, med en merg så blir det også en nye folk i ledelsen som tar tak, men dette tar som sagt tid før planner og slikt kommer i gang skikkligt.

Men blir mest oppgitt av folk som snow, jeeey mf. som kun slenger dritt om fail osv. Greit at dette er propaganda forum, men jeg liker nå og kunne ha en litt voksen diskusjon også...
 
Sist redigert:
Topp