Capes vs. 7BULLS

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Like patetisk som vanlig. At du styrer alle spillernen og er i mindretall når det gjelder og ha peiling sier jo sitt. Har du RL utenfor TW?
Men dere er gode på og lure til dere på utspekulerte metoder etc. Se på kitty feks.

Og jeg vet nok mer om både din stamme og mer til en du liker og tro ;)
 

Gandreas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
den kommentaren der var bare tåpelig blacki... du vet tydeligvis ikke så mye om stammen våres når du sier Black Rose styrer alle i stammen :) Da må du virkelig gå over den såkalte "informasjonen" din igjen å gjerne gi oss bevis som sier det motsatte av det jeg sier :)
 

DeletedUser

Guest
Blacki, det er en fornærmelse... Jeg styrer stammen!

Du kan jo komme og lære Rose hvordan man er leder?
Nope, på en skala fra 1-10 er Rose en 9'er, hun har sine feil hun å:eek:
Har ikke hatt deg som leder men jeg tviler på det sterkeste at du kan være noe bedre..
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hun som prater om hvordan hun er KV for alle, også mye at hun kjenner spillestilen da de fleste etc. Synes nå det var mest tåplig jeg da!

Men dere får nå tro hva dere vil...
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Blacki, det er en fornærmelse... Jeg styrer stammen!

Du kan jo komme og lære Rose hvordan man er leder?
Nope, på en skala fra 1-10 er Rose en 9'er, hun har sine feil hun å:eek:
Har ikke hatt deg som leder men jeg tviler på det sterkeste at du kan være noe bedre..

..men hvorfor skal du tvile på mine leder evner egentlig? Spesielt siden du faktisk ikke vet! ;)

Ikke bedre selv når du tror ting her... :rolleyes:

edit: og jeg slipper da og være KV for alle i stammen. Bedre og deligere, lære og motivere folk til og gjøre det rette en og gjøre alt mulig _for dem_ !


med over 10 år som bedriftsleder på baken så har jeg lært nettopp at ting blir gjort fra "gulvet"... ;)
 
Sist redigert:

Gandreas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hun som prater om hvordan hun er KV for alle, også mye at hun kjenner spillestilen da de fleste etc. Synes nå det var mest tåplig jeg da!

Men dere får nå tro hva dere vil...

Så det er negativt at Lederen i Capes tar på seg kontovakter for alle for å hjelpe til å komme med tips og råd til spillerene våres i stammen :S? Om du mener det er feil, så lurer jeg litt på hvordan lederstilen din er :)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Så det er negativt at Lederen i Capes tar på seg kontovakter for alle for å hjelpe til å komme med tips og råd til spillerene våres i stammen :S? Om du mener det er feil, så lurer jeg litt på hvordan lederstilen din er :)

Hadde du lest det jeg skrev så hadde du skjønt hvordan min leder stil er. Men kan være snill og ta det EN gang til da! :p

Bedre og deligere, lære og motivere folk til og gjøre det rette en og gjøre alt mulig _for dem_ !

sånn! :D


Alså så klart jeg er Kv og hjelper når folk trenger det, men ikke sånn at jeg sitter og sniper og gjør masse ting & tang _FOR_ dem istden for og LÆRE dem hvordan det skal gjøres. Noen er blitt kjempeflinke andre trenger litt mer tid. Men alt i alt så er jeg stolt over mine medlemer som stort sett var nybegynnere i spillet for ikke så lenge siden (når vi startet stammen i februar så var det svært mange ferske). Og en liten håndfull som kunne en del.


Ellers så er det rart noen ganger og lese hvordan enkelte av dere faktisk lyver og lurer folk rett opp i tryne!
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
en ting til:

Hvordan kan en ledelse få "terningkast 9" når egne medl. skriver slik som dette:

4 Capes
Capes går til grunne hvis ikke noe skjer snart, ligget under på statisikker i noen uker nå mot SDDN og 7BULLS.
Er vel ett par spillere som skulle vært kastet ut og internadlet i stammen, mange late spillere som ikke bryr seg om de mister en by eller to.
Har forsåvidt kriget sålenge jeg kan huske, men hvis ikke ledelsen begynner å internadler de som man aldri hører fra så kommer mister de byene til fiende, sakte men sikkert.
 

DeletedUser

Guest
en ting til:

Hvordan kan en ledelse få "terningkast 9" når egne medl. skriver slik som dette:

hm, hun har da lært meg opp? Kan nok se for meg at jeg slår deg 1on1:cool: det er flere av de største spillerne i Capes som var noob når de kom inn til Capes.

Hvis du leste hva jeg skrev så hadde du lagt merke til at jeg skrev at jeg tviler på at du er en bedre leder enn Rose. Hun har nok hatt noen år mer enn deg i spillet. Begynner å bli irriterende at du kommer med egne konklusjoner å klager på at alle andre ikke klarer å lese hva du skriver ^^
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
hm, hun har da lært meg opp? Kan nok se for meg at jeg slår deg 1on1:cool: det er flere av de største spillerne i Capes som var noob når de kom inn til Capes.

Hvis du leste hva jeg skrev så hadde du lagt merke til at jeg skrev at jeg tviler på at du er en bedre leder enn Rose. Hun har nok hatt noen år mer enn deg i spillet. Begynner å bli irriterende at du kommer med egne konklusjoner å klager på at alle andre ikke klarer å lese hva du skriver ^^

Irreterende at jeg svarer på tiltale? ok...

Du får tvile det du vil. Meget mulig Rose er flinkere en meg rent teknisk, men utover dette så er jeg ikke like sikker.

At noen ikke klarer og lese det jeg skriver i en enkel linje er ikke mitt problem. Ok jeg skriver ikke feilfritt, men akkuratt det som jeg skrev der var da lett og skjønne.

Men vi får nå se ingame. en gang så får jeg kanskje en front mot noen av dere så får vi se! :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, jeg håper så inderlig at jeg får en front mot deg.. Så kan vi la være å snakke så mye på forum :cool:
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
No må dokker slutte å krangle om kass stamma som har best ledera :)

Fakta e at dokker godt kan være like gode eller den andre bedre enn den andre men det kan man ikke vite.

En anna fakta e jo at 7Bulls kommer til å vinne krigen over Capes men ser vist ikke ut som nokken bryr seg om det ;)
 

DeletedUser

Guest
No må dokker slutte å krangle om kass stamma som har best ledera :)

Fakta e at dokker godt kan være like gode eller den andre bedre enn den andre men det kan man ikke vite.

En anna fakta e jo at 7Bulls kommer til å vinne krigen over Capes men ser vist ikke ut som nokken bryr seg om det ;)

Alt kan skje :)
Ting kan gå rett vest, andre øst.

Vist Capes/7BULLS tar over hele stammen vil den stammen kontrollere sinsyke områder og eie kanskje halve V4 :D
Men vi får se, alt kan skje i kjærlighet og krig :rolleyes:
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
No må dokker slutte å krangle om kass stamma som har best ledera :)

Fakta e at dokker godt kan være like gode eller den andre bedre enn den andre men det kan man ikke vite.

En anna fakta e jo at 7Bulls kommer til å vinne krigen over Capes men ser vist ikke ut som nokken bryr seg om det ;)

hysh!! skjønner du ikke at det er dritt moro og fyre opp et par av disse capes folka med alt mulig svada!:D Og dem bitter villig hver gang.. :D:D
 

DeletedUser

Guest
Dere sendt faktisk ca 900-1000 angrep på meg over to dager, fikk dere noen byer?

Det var nok ikke noe tømming av byer, eller er du også helt noob?
Var vel ikke dette du liket Blackie....lol
Jeg har sittet kv på alle kontoene i stammen vår så jeg kjenner godt til 7BULLS sine spillestiler da jeg har kriget mot en hel haug av dere...hihihi
LOVE IT!

Ser du hva jeg har skrevet nå Blackie?
Du vrir å vrenger på alt som vanlig....tralalala

Uansett, jeg har kriget mot deg, du fikk ikke tatt en eneste by da jeg var kv...there U go!
Å ja, spillestilen din...hahahaha

One 2 One så suger du mer enn de fleste faktisk, sorry, men det er fakta.
Var det dette du ville vite?
 

DeletedUser

Guest
med over 10 år som bedriftsleder på baken så har jeg lært nettopp at ting blir gjort fra "gulvet"... ;)
Det er sykt mange dårlige bedriftsledere ute å går, bare å sjekke stats på det ;)

Og det er flere som har skrytt av det her på TW, men kan ikke se at det gjorde dem noe godt :D
Skal ikke ramse opp nick her, men stammene dems "are GONE"!
(Gjelder flere verdner.)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
haha.. gud, du ER pataetisk du!

Ang. mine ferdigheter ved og krige her i TW så har jeg ikke sagt et pip om det!

Og lurer VELDIG på hvilken konto jeg har angrepet (ser bort i fra tømming av byer ol. da). For såvitt jeg husker så har jeg tatt masse byer av de få capes spillerene jeg har kriget seriøst mot. Og ja, jeg har også sittet KV rundt om kring litt! ;)


Ang. bedrifter så kan jeg faktisk ta på meg skryte kappen her. I fjor så ble jeg sammen med 4 andre bedrifter i min kommune plukket ut som de mest fremgangsrike i kommunen. Heder og omtale i lokal avisen og greier! :D

Men ellers er jeg enig at det er sikkert mange dårlige også. Men hvordan forklare at jeg faktisk har klart og dra en stamme opp fra ingenting med mange spillere som var ganske noob. Joda, vi er kanskje ikke den beste stammen til og krige, men vi har klart og holde på samme kjernen av spillere leeenge og vi trives i vårt selskap. Til og og med spillere fra din stamme har trekt frem dette og gitt ros. Men du er jo best på og pisse på folk her inne. Og hadde alle unntatt Capes sluttet i V4 så hadde sikkert du vært fornøyd. Jeg spillere for og ha det moro, og da ønsker jeg ALLE velkommen, både venner og "fiender" . Trenger ikke pisse på alle vettu! ;)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ser du hva jeg har skrevet nå Blackie?
Du vrir å vrenger på alt som vanlig....tralalala

Uansett, jeg har kriget mot deg, du fikk ikke tatt en eneste by da jeg var kv...there U go!
Å ja, spillestilen din...hahahaha

One 2 One så suger du mer enn de fleste faktisk, sorry, men det er fakta.
Var det dette du ville vite?

Kom gjerne med noen beviser på dette, og ikke lir av deg ting ut i fra fantasien!
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Det er sykt mange dårlige bedriftsledere ute å går, bare å sjekke stats på det ;)

Og det er flere som har skrytt av det her på TW, men kan ikke se at det gjorde dem noe godt :D
Skal ikke ramse opp nick her, men stammene dems "are GONE"!
(Gjelder flere verdner.)

Da burde det vel være godt nok bevis det du sir no da...

At han e en god bedriftsleder siden stammen fortsatt fines i beste velgående? :)
 
Topp