Core

DeletedUser

Guest
Hm...
Jeg har vært i NoVi siden....faktisk siden jeg begynte her...=/
Men sist jeg fikk beskjed så erklærte vi først på dere, men trakk den tilbake...
Noen uker etterpå erklærte dere krig på oss..

Jeg hater folk som tror de er intelligente men som egentlig er ganske... mindre intelligente.

Uansett, sett bort ifra ditt tragiske lille dikt...

Dere trakk tilbake en krigserklæring? Det er minst to sider i en krig.

Så vidt jeg husker hadde dere satt opp Core som hovedmål på forumet deres. Vil nok regne det som en krigserklæring, selv om dere ikke hadde nok guts til å si ifra til oss.

Dere var også ranked som stamme #2 når det hele startet. Hvis dere ikke kunne gitt oss en utfordring, hvem kunne da gjort det?

Glemte jeg noe?
 

DeletedUser

Guest
Novi går nedover på rankingen fordi de mangler evne til å jobbe sammen. Det jeg har sett av angrep fra Novi har som regel vært svært ukoordinert. De er helt klart den dårligste stammen av top 5 stammene.
 

DeletedUser

Guest
It's as simple as this.

novi = noob and keeps losing village's

core = owning.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Novi går nedover på rankingen fordi de mangler evne til å jobbe sammen. Det jeg har sett av angrep fra Novi har som regel vært svært ukoordinert. De er helt klart den dårligste stammen av top 5 stammene.

Jeg skal la være å svare på innlegg som dette foreløpig...:p
 

DeletedUser

Guest
Åsså Brann2006...
Du har jo en fortid i NoVi, men forlot fordi du ikke fikk privilegier...
Lættis...x):D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Det å forlate en stamme fordi man ikke får privilegier er i seg selv ganske lættis...:rolleyes:

vel tror ikke det hadde vært noe NOVi hvis han hadde fått privlilegiene.
Er vel kanskje derfor han forlot NOVI;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg hater folk som tror de er intelligente men som egentlig er ganske... mindre intelligente.

Uansett, sett bort ifra ditt tragiske lille dikt...

Dere trakk tilbake en krigserklæring? Det er minst to sider i en krig.

Så vidt jeg husker hadde dere satt opp Core som hovedmål på forumet deres. Vil nok regne det som en krigserklæring, selv om dere ikke hadde nok guts til å si ifra til oss.

Dere var også ranked som stamme #2 når det hele startet. Hvis dere ikke kunne gitt oss en utfordring, hvem kunne da gjort det?

Glemte jeg noe?

Svar, Ashax.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet, men jeg tenkte jeg skulle peke det ut i tilfelle noen ikke merket det.
 

DeletedUser

Guest
Går det ikke an å sende han en advarsel da? "Du har ikke svart meg!!1"
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hm...
Jeg har vært i NoVi siden....faktisk siden jeg begynte her...=/
Men sist jeg fikk beskjed så erklærte vi først på dere, men trakk den tilbake...
Noen uker etterpå erklærte dere krig på oss..

lol.
til og med jeg vet bedre enn det.
digg og account passe for andre i motstander stammen. XD
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Åsså Brann2006...
Du har jo en fortid i NoVi, men forlot fordi du ikke fikk privilegier...
Lættis...x):D:D:D

Jeg var i NoVi i starten.
da stakk jeg fordi stammen masseinviterte alle N00bsa som overhode fantes i område.
Jeg kom tilbake igjen ja.
Men da var det ingen som ga den tilliten til meg som jeg trengte for å styre en stamme. Du kan jo selv bestemme om det var smart eller ikke. Men kan vel se hva jeg og resten i styre i Core har fått til. btw, Jeg stakk ikke andre gangen, da ble jeg kicket.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
vel tror ikke det hadde vært noe NOVi hvis han hadde fått privlilegiene.
Er vel kanskje derfor han forlot NOVI;)

Det vil ingen få et svar på.

Men jeg hadde faktisk duke privilegiene i hele 2 dager uten å gjøre noe.
Så at NoVi skulle bli disbandet er ikke 110% sikkert at jeg hadde gjort.
Alltid gøy med nye utfordringer.
NoVi hadde vært en stor en.
 

DeletedUser

Guest
Novi går nedover på rankingen fordi de mangler evne til å jobbe sammen. Det jeg har sett av angrep fra Novi har som regel vært svært ukoordinert. De er helt klart den dårligste stammen av top 5 stammene.



Det har du helt rett i... det eneste de klarer er å true medlemmer og sparke dem....
 

DeletedUser

Guest
Ungen finner ikke på noe og si.
SÅ er kanskje like greit og bare la han være i fred.

Hvis dere kanskje tror at jeg sitter å spiller dette spillet dagen lang, så tro om igjen...
Jeg har faktisk et liv i motsetning til andre her....
 

DeletedUser

Guest
Jeg hater folk som tror de er intelligente men som egentlig er ganske... mindre intelligente.

Uansett, sett bort ifra ditt tragiske lille dikt...

Dere trakk tilbake en krigserklæring? Det er minst to sider i en krig.

Så vidt jeg husker hadde dere satt opp Core som hovedmål på forumet deres. Vil nok regne det som en krigserklæring, selv om dere ikke hadde nok guts til å si ifra til oss.

Dere var også ranked som stamme #2 når det hele startet. Hvis dere ikke kunne gitt oss en utfordring, hvem kunne da gjort det?

Glemte jeg noe?

Dette kommer det et svar på, bare vent til i morgen når jeg kan tenke klart igjen...
 
Topp