Core

x4x0

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ashax.. Eg vet vi er i samme stamme. Det som er værst av alt. Dem har rett i alt.

Du kommer med tåplige arugmenter som.. ja eg sitter å ler. Du prøver å få core sinna, vel tror dem ler like mye som meg. Dem har noen spillere som eg har hørt om og sett i den engelske versjonen. Dem er gode, og eg vet nok ka dem er gode for.

Som eg sier hele tiden. 90% av De som spiller TW.no kan ikke spille spillet, fordi dem tenker ego. Skriker som noen 12 år-inger som ikke aner ka dem skriker for.


Opprinnelig skrevet av POKE ME
Novi går nedover på rankingen fordi de mangler evne til å jobbe sammen. Det jeg har sett av angrep fra Novi har som regel vært svært ukoordinert. De er helt klart den dårligste stammen av top 5 stammene.

Du har vel rett der og. Ledelsen sier til meg at dem arbeider veldig hardt for å komme opp med en plan.. sakt det ganske lenge nå. Men det har ikke kommet noe. Det hjelper ikke å tilby seg. Argumentere du mot dem, stenger dem topicen så vi kan ikke si våre meninger.

( Kommer til å bli kicket nå ):eek::rolleyes:
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ashax.. Eg vet vi er i samme stamme. Det som er værst av alt. Dem har rett i alt.

Du kommer med tåplige arugmenter som.. ja eg sitter å ler. Du prøver å få core sinna, vel tror dem ler like mye som meg. Dem har noen spillere som eg har hørt om og sett i den engelske versjonen. Dem er gode, og eg vet nok ka dem er gode for.

Som eg sier hele tiden. 90% av De som spiller TW.no kan ikke spille spillet, fordi dem tenker ego. Skriker som noen 12 år-inger som ikke aner ka dem skriker for.


Opprinnelig skrevet av POKE ME
Novi går nedover på rankingen fordi de mangler evne til å jobbe sammen. Det jeg har sett av angrep fra Novi har som regel vært svært ukoordinert. De er helt klart den dårligste stammen av top 5 stammene.

Du har vel rett der og. Ledelsen sier til meg at dem arbeider veldig hardt for å komme opp med en plan.. sakt det ganske lenge nå. Men det har ikke kommet noe. Det hjelper ikke å tilby seg. Argumentere du mot dem, stenger dem topicen så vi kan ikke si våre meninger.

( Kommer til å bli kicket nå ):eek::rolleyes:

Du virker ihvertfall mer voksen enn han som eventuelt kommer til å kicke deg pga dette, for du sier mye fornuftig her. Trøst deg med det ;).
 

DeletedUser

Guest
Hvis dere kanskje tror at jeg sitter å spiller dette spillet dagen lang, så tro om igjen...
Jeg har faktisk et liv i motsetning til andre her....

Det er det mest tragiske, patetiske argumentet som finnes, du er klar over det? :)
 

DeletedUser

Guest
Ashax.. Eg vet vi er i samme stamme. Det som er værst av alt. Dem har rett i alt.

Du kommer med tåplige arugmenter som.. ja eg sitter å ler. Du prøver å få core sinna, vel tror dem ler like mye som meg. Dem har noen spillere som eg har hørt om og sett i den engelske versjonen. Dem er gode, og eg vet nok ka dem er gode for.

Som eg sier hele tiden. 90% av De som spiller TW.no kan ikke spille spillet, fordi dem tenker ego. Skriker som noen 12 år-inger som ikke aner ka dem skriker for.


Opprinnelig skrevet av POKE ME
Novi går nedover på rankingen fordi de mangler evne til å jobbe sammen. Det jeg har sett av angrep fra Novi har som regel vært svært ukoordinert. De er helt klart den dårligste stammen av top 5 stammene.

Du har vel rett der og. Ledelsen sier til meg at dem arbeider veldig hardt for å komme opp med en plan.. sakt det ganske lenge nå. Men det har ikke kommet noe. Det hjelper ikke å tilby seg. Argumentere du mot dem, stenger dem topicen så vi kan ikke si våre meninger.

( Kommer til å bli kicket nå ):eek::rolleyes:

De har f. meg ikke rett i alt...

Å du tror kanskje ikke jeg ler og?:D:D
Hva tror du var hovedmålet med denne tråden?:D:D
Jeg tok faktisk et core medlem på .net, fordi hun tok meg på .no...
Hevnen var søt, å så forbanna hun ble...^^

Jeg tror jeg sender lederen vår en post med dette...=/ (det siste)
 

DeletedUser

Guest
Gikk på hva?

Denne tråden er hvis dobbel-trippel og kvadruppelposterenes himmel..
 

DeletedUser

Guest
De har f. meg ikke rett i alt...

Å du tror kanskje ikke jeg ler og?:D:D
Hva tror du var hovedmålet med denne tråden?:D:D
Jeg tok faktisk et core medlem på .net, fordi hun tok meg på .no...
Hevnen var søt, å så forbanna hun ble...^^

Jeg tror jeg sender lederen vår en post med dette...=/ (det siste)

Lol, dere gikk vel på DENNE!
 

DeletedUser

Guest
Jeg hater folk som tror de er intelligente men som egentlig er ganske... mindre intelligente.

Uansett, sett bort ifra ditt tragiske lille dikt...

Dere trakk tilbake en krigserklæring? Det er minst to sider i en krig.

Så vidt jeg husker hadde dere satt opp Core som hovedmål på forumet deres. Vil nok regne det som en krigserklæring, selv om dere ikke hadde nok guts til å si ifra til oss.

Dere var også ranked som stamme #2 når det hele startet. Hvis dere ikke kunne gitt oss en utfordring, hvem kunne da gjort det?

Glemte jeg noe?

Du hinter til meg?
Les mail...
Klarte ikke dy meg å sende den...^^
Men nå er jo poenget mitt avslørt, så da er ikke dette noe morsomt...:)

Diktet var ikke mitt, å det var ikke tragisk..^^
Det tilhører tumern, et gammelt medlem av NoVi...

Kan vel ikke si at vi gjorde det, men vi skulle gjøre det, før ledelsen trakk den tilbake fordi stammen ellers ikke var klar for krig...

Vi satte opp, å kan vel kanskje si at vi setter opp core som hovedmål...
Det at vi trakk tilbake skyltes at ledelsen fikk så mange tilbakemeldinger på folk som ikke var klare...
Hvis alt hadde gått etter planen skulle vi ha gått mot dere sammen med Merc, men vet jo at de ligger langt nede nå..

Du har veldig rett i det siste du sier, men så, når krigen starta så vi jo hvem som var lojal, fordi flesteparten dro, å det ble bare vi "mindre" spillere igjen...
Derfor sank vi i hovedsak så langt ned i rank...
 

x4x0

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Lol, dere gikk vel på DENNE!

De har f. meg ikke rett i alt...

Å du tror kanskje ikke jeg ler og?
Hva tror du var hovedmålet med denne tråden?
Jeg tok faktisk et core medlem på .net, fordi hun tok meg på .no...
Hevnen var søt, å så forbanna hun ble...^^

Jeg tror jeg sender lederen vår en post med dette...=/ (det siste)

disse
 

DeletedUser

Guest
Du hinter til meg?
Les mail...
Klarte ikke dy meg å sende den...^^
Men nå er jo poenget mitt avslørt, så da er ikke dette noe morsomt...:)

Diktet var ikke mitt, å det var ikke tragisk..^^
Det tilhører tumern, et gammelt medlem av NoVi...

Kan vel ikke si at vi gjorde det, men vi skulle gjøre det, før ledelsen trakk den tilbake fordi stammen ellers ikke var klar for krig...

Vi satte opp, å kan vel kanskje si at vi setter opp core som hovedmål...
Det at vi trakk tilbake skyltes at ledelsen fikk så mange tilbakemeldinger på folk som ikke var klare...
Hvis alt hadde gått etter planen skulle vi ha gått mot dere sammen med Merc, men vet jo at de ligger langt nede nå..

Du har veldig rett i det siste du sier, men så, når krigen starta så vi jo hvem som var lojal, fordi flesteparten dro, å det ble bare vi "mindre" spillere igjen...
Derfor sank vi i hovedsak så langt ned i rank...

Sukk... du misforsto - dere kan ikke trekke dere ut av en krig uten at vi går med på det. Vi gjorde ikke det. Forresten så har nok vi også skylden for at Merc falt ned.
 

DeletedUser

Guest
Det her var en underholdende tråd :=D

Og du Ashax, gå ut og sniff litt frisk luft, klar opp hodet. Alle postene dine har vært totalt patetiske og reflekterer virkelig hvor fantastiske NoVi er.
 

DeletedUser

Guest
Det stemmer...
Jeg registrerte meg her på forumet bare for å kunne skrive dette.
Nå ble jo meninga min avslørt...
Det jeg kan si, er jo det at dett skrev jeg dette uavhengig av stammen, å ja, jeg vet at det kom masse aldeles tåpelige argumenter så lenge det varte...

Hvis noen vil ha min ærlige å oppriktige mening om temaet, så tar jeg mot mail...
 

DeletedUser

Guest
Det her var en underholdende tråd :=D

Og du Ashax, gå ut og sniff litt frisk luft, klar opp hodet. Alle postene dine har vært totalt patetiske og reflekterer virkelig hvor fantastiske NoVi er.

Det der er jeg fullt klar over, men som sagt, dette er skrevet av MEG, ikke av NoVi...

Viser ellers til det som står i den forrige posten...
 
Topp