CTRL. - Backstabbers de også ?

DeletedUser

Guest
SANNHETEN BAK "CTRL ALT NUKE"

1413_large


Hei og Hopp!

Vi på DONslask valgte torsdag natt å adle gullungen og vi har etter dette motatt stor kritikk! - Vi har derfor valgt å dele dette innlegget for å vise at spillet til ctrl. ikke er så rent som man skulle trodd det heller! Jeg dømmer dem ikke, for det har seg nemlig sånn at Tribal Wars er et spill der man må tenke taktisk, og i noen situasjoner backstabbe selvom det kan være tøft (akkurat slik som vi gjorde!) (wasntme)

Den 12/02/2015, kl 23:09, Reisverket (Rv) skrev:
> Sånt spill som dette her jeg elsker med tw ;)

Våre gode venner i Ctrl. har nå den siste dagen prøvd å styrke sine forhold til allierte, og inngå nye allianser for å ta ut oss på DON. De er villige til å bruke stammer for å ta ut oss, før de backstabber dem! Dette viser disse bildene under meget godt!

cc100bb1fcd4c90547ff273a221efea5.png
Mer enn bare en tøff dag vell?

809fe187bd8a497a5f1c77dedd4db9f5.png
Dere burde bare merget, uten å tulle det til!

7b2303fe435ae713ef5aed918d181853.png
Ja det er sleipt kan man si!

62301bace57a4ecda4439fb0ac905d9c.png
Hmm ekke noe vanskelig for deg å backstabbe en stamme Norsk Nørd / Aka benja?

Hmm - dette var vel ikke noe gøy at kom ut Joakim? Det som nå er synd er at alle avtaler du har jobbet så hardt for kanskje brytes… - og vil dette resultere i at Ctrl bli adlet en etter en? Er det slutt her månn tro?

Jeg har tidligere dag tatt meg en lang samtale med Reiseverket, der han var usikker på om Joakim og Ctrl var til å stoles på! Her har man svaret, NEI!

Den 12/02/2015, kl 23:08, Reisverket (Rv) skrev:
> Jepp - ikke noe mer samarbeid med oss og joakim og fløyen der


Så blir dette en tragisk slutt for en tragisk stamme? Eller hva er neste trekk? Vi venter alle spent!​

/// Slasken
 
Sist redigert av en moderator:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Jørn din sleipe bastard :p
Vell hva kan jeg si, hver gang jeg starter å få litt tro på deg så viser du deg på ny fra din verste side.
Hyggelig at du tar mine kommentarer også med på denne fine lista de over konspirasjoner, fra din venn/spion i stammen.
Men er da tydelig at jeg ikke vil at vi skal bli sett på som en stamme som går for den type skitten taktikk, og heller holde oss til seriøse avtaler. Her er ikke jeg sjef og jeg må være en smule diplomatisk da jeg ikke bestemmer hva stammen skal gjøre. Er heller ikke vanskelig å få ting til å høres ille ut, når man bare tar med biter av sannheten. At du er dum og ser på motargumente mitt mot at vi ikke skal inngå uekte samarbeide, for å på den måten bli sett på som en stamme som tar lett på sitt diplomati er heller ikke min feil, og får meg heller til å tenke litt på hva som foregår i hue ditt.

Det er heller ikke noe nytt at man lager midlertidige IAP'er for å kunne konsentrere seg om å ta ut større trusler. JA pp-horinga de og juksingen din har naturligvis ført deg opp i en god posisjon, og du er en trussel for alle som måtte være i nærheten av deg og det inkludert din egen stamme, da jeg har null tro på at du vil være mer trofast mot dem enn du var imot din forje stamme som du så fint stabbet og adlet natt til torsdag. Dette etter å ha fått gratis by av stammen. Si gjerne imot men stats beviser det.

Jeg kunne sagt så mye, og kunne backet det opp med beviser folk har lagt ut fra samtaler både på pm og skype, men helt ærlig så er jeg bare glad vi er kvitt deg og håper du styrter i pp havet.

EDIT:
Også morro at du trekker inn Rick Ross, her har du spilleren du hisset deg opp over at vi hadde en diskusjon om kunne komme inn i stammen. Er selvsagt ikke grunnen til at du leavet oss da det å adle egen stamme var noe du startet å diskutere med andre en uke i forkant over skypen.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ja sleip kan vi jo si at jeg var! Jeg valgte å kjøre mitt eget løp og det funket akkurat slik jeg hadde håpet det skulle! Det jeg gjorde var ego og taktisk smart for meg, men jeg står for det jeg har gjort!

tactics-128.png

Nei det er ikke nytt med midlertidige IAP`er, men det er da vanlig å melde fra om at de da ikke er varige? Eller? Skulle dere bare glemme det?

Angående pphoringa du snakker om:
PP bruk for kjøp av ressurser på denne verdnen er godt innenfor regelverket og kan ikke beskrives som juks! Men det er veldig mange spillere som misliker at muligheten ligger der, og derfor hevder det motsatte, og til syvende og sist sender en ticket. Markedet er regulert med ratios, og at man gjennom samtaler med spillere klarer å oppnå gode kjøp (Innenfor etablerte ratios), det er faktisk blitt en del av spillet på servere hvor denne muligheten er åpen. Skal man totalt unngå dette, må man sette en absolutt pris som gjelder for samtlige spillere. Slik det er i dag, vil det alltid være gråsoner. Muligheten er plassert der av Innogames, og vi først på Bismarck også på DONslask benyttet oss av denne muligheten. Om denne handlingen skal ha hjemmel innenfor regelverket rundt pushkonto, må enten regelen endres, ellers må muligheten for kjøp av ress for PP fjernes.

Kan jo hende jeg styrter i PP havet? Vi kan se hva som skjer!
tumblr_inline_mtyqraPTzy1qhp0cd.png

 
Sist redigert av en moderator:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Med juks mener jeg deres bruk av boostere, som du kaller god pris gjennom private avtaler.
PP bruk er fullt lovlig, selv om teamet har satt noen regler inn som gjør at man får store fordeler som gammel spiller og som ikke nye spillere har mulighet til å kunne kompensere for. Men det er en annen sak.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Jeg vil ikke kalle det boostere da nesten all ressen vi kjøpte var 1-50 ratio
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Jepp og den tidligere viste episoden fra Bismark med overføring avv PP til tilsvarende ress kjøp var bare tilfelle for Bismark kontoen.
Jeg har min mening om deg og den kan ikke bli lavere, kos deg med dine "taktiske gode" valg, ikke forvent at ikke folk ser gjennom deg.
Backstabbing starter vi å bli vant med, men du både backstabber(planlagt), bruker spioner og oppfører deg på en uakseptabel måte ovenfor stammen.

I mine øyner så er Genneralløs en hederlig spiller i sammenligning med det spillet dere kjører.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Med juks mener jeg deres bruk av boostere, som du kaller god pris gjennom private avtaler.
PP bruk er fullt lovlig, selv om teamet har satt noen regler inn som gjør at man får store fordeler som gammel spiller og som ikke nye spillere har mulighet til å kunne kompensere for. Men det er en annen sak.

TROR DU IKKE DETTE BLE SJEKKET NÅR DERE SENDTE TICKETS (rofl) Hvis det hadde vært noen som helst antydning til juks hadde det nok vært full bann!

lock.png
 
Sist redigert av en moderator:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Om ikke du kaller Barcardi Razz en løgner så var det nettopp det jeg sier som skjedde på Bismark.
Innlegget hans ble slettet det er sant, men for oss som så det var det tydelige regelbrudd som dere slapp unna med på den kontoen.
 

DeletedUser

Guest
Om ikke du kaller Barcardi Razz en løgner så var det nettopp det jeg sier som skjedde på Bismark.
Innlegget hans ble slettet det er sant, men for oss som så det var det tydelige regelbrudd som dere slapp unna med på den kontoen.

Er forskjell på bilder som kan være redigert og hva som faktisk er historien! Men lar det ligge, brukte nok tid på den diskusjonen med deg sist!

Men den kontoen er jo borte også nå, så er ikke sak lengre uansett!
bm-law.png
 
Sist redigert av en moderator:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jepp, jeg fikk se hva som foregikk i Joakings lukkede sfære ganske tidlig igår, men spillte fortsatt uvitende i samtalene med ham for å sjekke om han faktisk forsøkte å lure sine allierte, og fikk dette raskt bekreftet. Og her er planene for de andre stammen han nå frir til:

Joaking feb. 12, 22:37
Sånn til info: Vi i Ctrl. trenger å sikre oss mot at vi får mer enn DONslask/Altum å tenke på i tiden fremover. Derfor kommer vi til å midlertidig oppgradere IAPen vår med [ally][TOG][/ally] til en allianse, og vi kommer til å midlertidig inngå IAP med [ally]J.F.F[/ally].

I den forbindelse lurer jeg på om dere også ville vært interessert i en IAP med J.F.F, frem til DONslask er borte? Det er selvsagt helt frivillig for dere å inngå en slik IAP (jeg vet at dere har et trøblete forhold til J.F.F), men jeg tror alliansen som en helhet ville være tjent med en slik IAP, sett i lys av DONslask-utviklingen.

Joaking feb. 12, 22:40
Sånn btw så blir ikke IAPen inngått med tidsfrist "frem til DONslask er borte". Vi satser heller på å love dem IAP frem til påske, sånn for å ikke høres megasleipe ut.

Reisverket feb. 12, 22:43
jeg drøfter det med ledelsen her

Joaking feb. 12, 22:44
Fint :)
 

DeletedUser

Guest
Jepp, jeg fikk se hva som foregikk i Joakings lukkede sfære ganske tidlig igår, men spillte fortsatt uvitende i samtalene med ham for å sjekke om han faktisk forsøkte å lure sine allierte, og fikk dette raskt bekreftet. Og her er planene for de andre stammen han nå frir til:

Du poster dette som bevis på backstabbing?? Dette er det jeg kaller en normal samtale om diplomati/taktikk/politikk. Latterlig Reisverket.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Du poster dette som bevis på backstabbing?? Dette er det jeg kaller en normal samtale om diplomati/taktikk/politikk. Latterlig Reisverket.

Dette er ikke noe bevis. De har jo allerede Jørn postet. Dette er som sagt Joakims planer for å få med seg flere stammer så lenge han synes det er nødvendig.
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Les nå litt nøyere da Knut Storfor før du slenger med leppa. Reisverket avslørte bare Joakims videre planer når det gjelder diplomatiet..
 

DeletedUser

Guest
Screenshotsene viser bare en normal intern diskusjon. Slike diskusjoner foregår i alle stammer - hvertfall alle stammer jeg har vært i gjennom årene. At stammens interne samtaler blir offentliggjort som en del av en skitten backstabbing fra slaskekompaniet, er bare et forsøk fra dem på å få fokuset bort fra sine egne synder. At de til dels synes å lykkes med sin manipulering er dog skuffende.
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Vi har vel ikke blitt manipulert av Slask? Det er vel mer Ctrl. som prøver å manipulere oss kjære Knut.

Vi har på ingen måte uskyldiggjort slask. Han backstabbet stammen sin, det er det ingen som kan si noe imot. Men saken har alltid to sider og nå fikk vi en liten forklaring på hvordan dette var fra Slask sitt synspunkt.
 

DeletedUser

Guest
Vi har vel ikke blitt manipulert av Slask? Det er vel mer Ctrl. som prøver å manipulere oss kjære Knut.

Vi har på ingen måte uskyldiggjort slask. Han backstabbet stammen sin, det er det ingen som kan si noe imot. Men saken har alltid to sider og nå fikk vi en liten forklaring på hvordan dette var fra Slask sitt synspunkt.

Vi har ikke prøvd å manipulere. Vi har derimot prøvd å samle alle gode krefter for å motarbeide slasken. At en slik evt allianse skulle vare verden ut er det vel ingen som tror på? Har dere ikke spilt tw før? Diplomatiet vil forandre seg flere ganger før denne verden er over. Ingen stammer skal komme her på forum å presentere seg selv som lytefrie engler. Alle stammer skjøtter sitt diplomati med tanke på det som er best for seg selv.

Slik dere nå har handlet i denne saken, så gagner det som sagt kun slasken &co. Dere går slaskens ærende enten dere vil eller ikke. Det er dette jeg kaller manipulering som har lyktes.

At dere velger å skifte syn totalt i løpet av under et døgn, tyder på at slasken lykkes.
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Jepp, jeg fikk se hva som foregikk i Joakings lukkede sfære ganske tidlig igår, men spillte fortsatt uvitende i samtalene med ham for å sjekke om han faktisk forsøkte å lure sine allierte, og fikk dette raskt bekreftet. Og her er planene for de andre stammen han nå frir til:

Jeg ser ikke noe feil her? Det jeg ser er at vi snakker om å samle sammen styrker for å gå imot "backstabberne". Det eneste jeg ser på forumet her som er feil/galt er manipuleringen Slasken får til for å få alle imot oss, det morsomme er at de også får dette til! Helt fantastiske greier, fantastisk manipulering og kanskje et smart trekk for Slasken og co. Forhåpentligvis så vil verden skjønne hva som egentlig har skjedd veldig snart.

For å oppsummere litt;
Donslask leaver om natta og adler Gullungen en tidlig morgen om det også ikke var om natta. Dette er altså backstabbing på høyeste nivå, smart trekk av Slasken var det, men TW blir ikke noe morsomt når folk spiller på denne måten dessverre..
Så blir det litt diskusjon om hva vi i CTRL skal gjøre videre og vi bestemmer oss for å prøve å få ut Slasken av spillet siden han backstabbet oss. Deretter oppgraderer vi allianser og skaffer oss IAP´s slik at vi kunne bruke det vi hadde mot slasken. Så diplomati diskusjonene startes og hvordan vi skulle gjøre alt sammen og hvilke allianser/iap´s vi skulle inngå.
Så kommer manipuleringen og bilder om diskusjoner vi har hatt om hvor vi skulle inngå allianser og ikke lage spesielle avtaler slik at vi fint kunne bryte alliansene igjen, og alle vet jo at alle allianser ikke kan vare evig, noen kan.. men ikke alle. Til poenget igjen.. Slasken legger ut bilder og prøver å få med seg hele verden på hans siden side tross til at det er han som startet alt og backstabbingen, imens vi da bare prøvde å få til et fint diplomati så vi kunne bruke våres tropper mot Slasken. Så får han med dere i L 13 på han sin side fordi det eneste du klarer å se er at vi skal lage et vidt diplomati så vi kan konsentrere oss om DonSlask og "backstabbe" mange stammer senere, noe vi ikke gjør. Backstabbing er å "late" som man er venner og når tiden er riktig, adle dem en natt og nuke uten at de er forberedt i det hele tatt, slik Slasken gjorde. DET ER BACKSTABBING. Så våres planer er ikke å backstabbe, men å lage et diplomati som gjør at vi kan konsentrere oss om Slasken.

Vi gjør ingenting feil, når vi ikke hadde hatt bruk for alliansene/iapene lengere så hadde vi fint avbrytet avtalene og gitt en god og lang iap og mest sannsynlig ikke krig heller. Men bare ligge nøytralt..

Så en enda kortere oppsummering uten forklaringer; Donslask backstabber, vi må finne en måte vi kan kun konsentrere oss om Donslask og ta han ut siden han backstabbet oss, vi skaffer allianser/iap´s og diskuterer rundt dette temaet. Donslask bruker dette til å manipulere hele verden og setter oss i et dårlig lys også tror L 13 på manipuleringen og så sitter vi her nå og diskuterer om dette tulle hvor jeg ikke skjønner hvordan dere ikke kan se at han bare manipulerer hele verden, husk at det er HAN som backstabba, ikke oss. Vi har ikke gjort noe galt og vi har ikke backstabbet noen og har ingen planer om dette! Selv om det står at Norske Nørd altså meg og Benja skrev at vi ikke bryr oss om vi kvitter oss med en allianse eller to etter at donslask er rimmet så vil ikke dette si at vi har planer om å backstabbe! Bare at vi har planer om å få til å ta ut DonSlask siden han backstabbet oss.
 
Topp