Dårlig laget event

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Tøft ^^ enda mer gøy ;) Vil fremdeles ikke klage på det, jeg i allefall. Er like store fordeler for oss andre på andre typer eventer.
 

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Er helt enig med deg her Don. Heheh, får vel beklage for å ha stjelt såpass av deg, når jeg hører de syke forskjellene! :/
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
hadde det ikke favorisert de store spillerene hvis du hadde tatt tid fra nærmeste by til en annen? for da hadde de store spillerne hatt mange flere byer innenfor kort radius de kan ta?
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
hadde det ikke favorisert de store spillerene hvis du hadde tatt tid fra nærmeste by til en annen? for da hadde de store spillerne hatt mange flere byer innenfor kort radius de kan ta?

1 enkel måte hadde vært om de som utfordrer noen har gangtid til den byen mesterne sendes utfra, da hadde alle stått likt både store å små, da hadde det blit en taktisk duel, jeg så virkelig fram til denne eventen da jeg leste den frøst men nå ser jeg at den er totalt øddelagt av en liten feil som dette.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
helt enig med i det, men synes egentlig denne eventen er håpløs i utgangspunktet jeg ...
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Jeg stemmer for at innogames gjør den rettferdig for alle til runde 2, da dette er en smal sak å fikse programeringsmesig
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Donslask, koffer klager du når du leder med nesten 80k poeng? og har masse pp og byer??. Blir du aldri mett noen gang?
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Donslask, koffer klager du når du leder med nesten 80k poeng? og har masse pp og byer??. Blir du aldri mett noen gang?

Nope, jeg mener at eventer skal være jevnest mulig å at alle har en sjanse, btw jeg har brukt sirka 1k pp siste 10 dagene det er lite til å være meg:)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Takk, da forstår jeg.

I grunn går vel eventet, utover forskjellene, KUN på aktivitet - ikke noe annet.

Skulle ønske det gikk på aktivitet, men nei det gjør det ikke, selv om aktivtet hjelper. Som stor spiller med spredt kluster så er du nærmest for mange, mens du selv er langt ifra dem selv. Hadde dem som angrep oss måtte angripe vår midtpunkt så ville det som Don sier vært mer fair. I stede så ender det opp med at 20 spillere kan angripe oss med en avstand på 5-15 minutter, mens vi selv bruker gjerne 50min-1,5 time på å angripe dem.

Så hva skjer da? jo selv med 24/7 aktivitet, og max antall krigere så mister vi flere skjold en vi har mulighet til å ta.
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Det går overhodet ikke på aktivitet nå. Som DON sier, ta lik tid - main by til main by. Jeg sier ikke at vi største skal ha fordeler, men det burde fortsatt være LIKT for små som store. Først DA belønner aktivitet seg - og folk får det de fortjener utifra hvor aktive de er.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Nei, hvis det blir likt så får de store meget boost som gjør at avstanden på små og store blir like stort som den er no. Så at de lite får litt boost er bare + i boka syns æ. Bra jobba Dakapo.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Skulle ønske det gikk på aktivitet, men nei det gjør det ikke, selv om aktivtet hjelper. Som stor spiller med spredt kluster så er du nærmest for mange, mens du selv er langt ifra dem selv. Hadde dem som angrep oss måtte angripe vår midtpunkt så ville det som Don sier vært mer fair. I stede så ender det opp med at 20 spillere kan angripe oss med en avstand på 5-15 minutter, mens vi selv bruker gjerne 50min-1,5 time på å angripe dem.

Så hva skjer da? jo selv med 24/7 aktivitet, og max antall krigere så mister vi flere skjold en vi har mulighet til å ta.

Derfor skrev jeg "utover forskjellene", altså dersom det hadde vært rettferdig. ;)

DONslask, hvorfor reagerte du ikke under eventet på v20 da du brukte flere titusner med PP? Har bilde av det et sted. Da var det uten tvil de spillerne med flest byer som hadde fordelen, siden f.eks 50% ressurspåfyll i varehusene, styrke til tropper eller kortere bygningstid etc vil være mye bedre i 50 byer enn i 1 - da lå du på topp 3 og virket rimelig fornøyd til tross for at forskjellene var større enn det de er nå... Latterlig, jeg vedder alt jeg eier og har på at du ikke hadde nevnt et ord om forskjeller dersom du var blant de som tjente på dette.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg har nå 45 skjold, men er likevel helt enig. Det blir helt meningsløst når noen får gangtid på noen få minutter og kan angripe en spiller ørten ganger mens motstanderen må gå et par timer.
 

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Dere har kanskje lest denne men kopierer posten til dakapo inn her, slik at alle får lest.

Hei og hopp,

Vi ble gjort oppmerksom på at enkelte utfordringer ikke ble håndtert helt sånn som de skulle. I noen tilfeller kunne en oppleve å være mer heldig enn det en kanskje skulle vært i utgangspunktet, mens i andre var en ikke fullt så heldig.

Dette problemet ble løst tordag 12. mars!


Vi ønsker å beklage for forvirringen som må ha oppstått pga dette. Eventen oppnådde ikke får fulle forventning på kvalitet! Derfor har vi gitt alle spillere 20% ressursbonus i 48 timer, og dette ble aktivert i går mellom 17:30 - 18:00. Vi har i tillegg returnert noe av premiumpoengene som ble brukt i det tidsrommet problemet var.




- TribalWars team
 
Topp