Da er det på tide å ta hatten sin å gå.

DeletedUser

Guest
Hei alle sammen

Da er det påtide takke for meg. Jeg slutter herved å spille på den norske serveren på grunnlag av et ustabilt og uklart regelverk. Jeg kan ikke spille på en server hvor reglene er forskjellig ifra dag for dag.
Jeg har selv aldri brutt en regel frem til nå. Jeg kommer heller ikke til å gjøre det i fremtiden. Men alikvel har jeg blitt tvunget ut av en konto jeg ønsket og spille på.

Vil spesielt takke Espen som har latt meg spille på sin konto, gleder meg til å spille speed med deg.

Til alle dere andre, takk for alt. Har vært moro å spille med dere, synd at det ble slik som det ble.


Jeg velger å avslutte med et lite tilbakeblikk på noen episoder.

lol1.jpg



DIEFORUM.jpg



Snakkes folkens

Mvh

Jan P
 
Sist redigert av en moderator:

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vært artig og spennende å spille med deg JP!! :) Takk for en herlig opplevelse! og ja speed sammen forover! :)
 

DeletedUser

Guest
Øøøyh!! du har 43 uleste epost :eek:


Har vært flott å spille med deg! :) En av de aller beste som har spilt på .no, så vidt jeg vet :D
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
My man! <3


btw,
det første bilde der er mitt din nisse :D

My Grandmother Could Do Better <3
(Gjelder såklart ikke når det gjelder deg, for klart mye bedre i ............)
 

DeletedUser

Guest
POOOOOOOOOOOOOKE you are my king.. hehe.. men uansett.. takk for den fine tiden på v1, var virkelig verdt det:)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, tenkte jeg det ikke? Du fikk nok av denne serven du også min venn.

Jaja, en herlig tid jeg spilte med deg :)

Takk
 

DeletedUser

Guest
Gøy å se hvilken spillere som har problemer med litt regel forandringer.. :)
 

DeletedUser

Guest
Loool @ screenshot^^
Dæven å lenge siden:p
Er rundt et år gammelt?

Men takk for at navnet mitt landet der:)
Lykke til utenfor spillet du, Poke;)

Edit: Takk for at du fant fram noe av det første jeg gjorde i TW sammtidig som jeg slutter;) Hyggelig minne det der:p(Hvis du ser bortifra det at Die. ble litt..ehm..eid?)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp