DA er vel tiden inne for å gi seg med TW.

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Da Velger jeg etter alle de siste hendelsene å legge TW på hylla(blir å titte innom v21 å hvordan bobilen gjør det innimellom) da det ikke er noe moro å spille TW lengre, grunnen er hvordan kod har spilt og ødelagt lysten min til å spille TW.

det som skjede med Houdini var grunnen til at jeg bestemte meg for å gi meg.

litt grunner hvorfor lysten er borte.

1- Houdini kontoen blir ødelagt innenfra og Heskey får adlet 4-5 byer som er helt tomme fordi han timet inn angrep å sendte adels tog midt på natten rett etter at Sander(eier av Houdini) mistet kontroll på kontoen.
(Bra spilt KoD).

2- Vaffelkontoen/Eru kontoen har bare sittet å slengt dritt i skype chaten over lengre tid å til slutt gikk simen så langt at han fikk Kolp til å bare slutte(dette gjelder ikke alle spillerne på de nevnte kontoene)
(Bra spilt KoD).

3- grunnen til at kod vinner enkelt er også at disse spillerne har lekket informasjon til KoD nesten siden dag 1 dem kom inn til oss(er vel grunnen til at dem aldri har angrepet/adlet KoD medlemmer som ikke har sluttet, skal ikke legges skjul på at vi hadde mye uerfarne folk heller.
(Bra spilt KoD).

det er ikke noe av dette som er ulovlig i TW, så Bra spilt KoD, dere vinner fortjent, i KRIG er alt lov.


Takk for meg
 

DeletedUser

Guest
hade don<333 må si at du er den eneste i pms som faktisk har gjort noe wpgg
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Elsker at du blir så furten selv, Don. Det at jeg fikk Kolp til å slutte blir bare tull. Jeg og Kolp hadde en diskusjon der han ikke klarte å holde seg saklig og kom med personangrep. Om en skal gi seg fordi en taper en diskusjon kan du ikke skylde på motparten.

Ellers får du ha lykke til videre både på V21 og IRL!
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Hehe, hvorfor er jeg ikke overasket? Du møter motstand mot en spiller på din størrelse så gir du deg? Om du synest backstabbing er feigt så la gå, pp bruk (ja vi er tilbake på pp bruk) er også feigt. Begge deler er ting som er mulig, men backstabbing er mer løsningen for oss fattigluser.

Men ja, den houdini greia ble vel kanskje litt vell drøyt^^ kunne like så greit skjedd med spoon kontoen der vi var desperate etter duals en periode.

Men ja, du har ikje en dritt å klage på, for min avskjed til deg så skal jeg da si til deg at du hadde ikke greid top 5 på noen verdnen, muligens adlet ned før du nådde 100k poeng, noe som vi kan se eksempler av på hp der han aldru har greid å hevde seg skikkelig, farvel.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Hehe, hvorfor er jeg ikke overasket? Du møter motstand mot en spiller på din størrelse så gir du deg? Om du synest backstabbing er feigt så la gå, pp bruk (ja vi er tilbake på pp bruk) er også feigt. Begge deler er ting som er mulig, men backstabbing er mer løsningen for oss fattigluser.

Men ja, den houdini greia ble vel kanskje litt vell drøyt^^ kunne like så greit skjedd med spoon kontoen der vi var desperate etter duals en periode.

Men ja, du har ikje en dritt å klage på, for min avskjed til deg så skal jeg da si til deg at du hadde ikke greid top 5 på noen verdnen, muligens adlet ned før du nådde 100k poeng, noe som vi kan se eksempler av på hp der han aldru har greid å hevde seg skikkelig, farvel.


jeg har brukt mindre PP en dere på v22, jeg solgt ress for i det helle tatt å kunne halvere mur og skaffe ress bonus/fa/ka.
så hvorfor du nevner PP forstår jeg ikke. sier vel litt om deg å dine behov for å tru at du er så mye bedre en alle andre.

å når det kommer til motstand så har jeg ikke fått noe motstand på v22, men da derre synes det var greit å ikke gjorde annet en å utnytte at Houdini blei kuppa, så valgte jeg å sette kontoen på slett, så ja den går grå any time nå
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
jeg har brukt mindre PP en dere på v22, jeg solgt ress for i det helle tatt å kunne halvere mur og skaffe ress bonus/fa/ka.
så hvorfor du nevner PP forstår jeg ikke. sier vel litt om deg å dine behov for å tru at du er så mye bedre en alle andre.

å når det kommer til motstand så har jeg ikke fått noe motstand på v22, men da derre synes det var greit å ikke gjorde annet en å utnytte at Houdini blei kuppa, så valgte jeg å sette kontoen på slett, så ja den går grå any time nå

holy shit, det er så bullshit, jeg tjente selv rundt 2000 pp på å selge ressurser til deg under startup.
 

DeletedUser

Guest
å når det kommer til motstand så har jeg ikke fått noe motstand på v22, men da derre synes det var greit å ikke gjorde annet en å utnytte at Houdini blei kuppa, så valgte jeg å sette kontoen på slett, så ja den går grå any time nå

Wow, det kan jeg skjønne godt. Hele 5 byer gikk tapt pga. KoD sin nøye planlagte skandaløse sabotasje - og til tross for at den var nøye planlagt, ble det knapt tatt byer. Man skulle jo tro at vi KoD-spillere kunne forberedt oss bedre hvis dette var så godt planlagt? Makan, vi suger jo. Jaja, da er det jammen ikke noe annet å gjøre enn å slette kontoen som du har brukt så mye PP på, og syte på offentlig forum.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Burde det ikke være i KoD sin interesse at DON har slettet kontoen? Hvorfor ikke bare stille og rolig la den gå grå?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
greit at han lar den gå grå, men klaginga, det blir bare kjedelig
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Da Velger jeg etter alle de siste hendelsene å legge TW på hylla(blir å titte innom v21 å hvordan bobilen gjør det innimellom) da det ikke er noe moro å spille TW lengre, grunnen er hvordan kod har spilt og ødelagt lysten min til å spille TW.

det som skjede med Houdini var grunnen til at jeg bestemte meg for å gi meg.

litt grunner hvorfor lysten er borte.

1- Houdini kontoen blir ødelagt innenfra og Heskey får adlet 4-5 byer som er helt tomme fordi han timet inn angrep å sendte adels tog midt på natten rett etter at Sander(eier av Houdini) mistet kontroll på kontoen.
(Bra spilt KoD).

2- Vaffelkontoen/Eru kontoen har bare sittet å slengt dritt i skype chaten over lengre tid å til slutt gikk simen så langt at han fikk Kolp til å bare slutte(dette gjelder ikke alle spillerne på de nevnte kontoene)
(Bra spilt KoD).

3- grunnen til at kod vinner enkelt er også at disse spillerne har lekket informasjon til KoD nesten siden dag 1 dem kom inn til oss(er vel grunnen til at dem aldri har angrepet/adlet KoD medlemmer som ikke har sluttet, skal ikke legges skjul på at vi hadde mye uerfarne folk heller.
(Bra spilt KoD).

det er ikke noe av dette som er ulovlig i TW, så Bra spilt KoD, dere vinner fortjent, i KRIG er alt lov.


Takk for meg

Noen som endelig skjønner hvordan det er å ha stammemedlemmer som bare lager kvalme og er ilojale, pluss å ha en fiende som har flere spioner i din stamme. Du syntes det var veldig morro på v21, så kan ikke si annet enn at du fikk som fortjent :p

Når det er sagt så synes jeg aldri det er en bra ting med skittent spill, slik folk spiller tw nå for tiden. Imrahil har synket stort i mine øyner da jeg trodde det var en redelig person bak brukeren. Simen på Vaffel gjør som han gjorde i AA lager kvalme og også han har jeg fått øynene opp for hvilken god moral denne spilleren har, sammen med Stephan som tydeligvis spilte på motsatt side mens jeg var på kontoen, bare fint å lese i ettertid hvilken spiller han egentlig var.

Å tro at KoD har fått noe ekstra med overgangen til vaffel og eru er å ta hardt i, disse kontoene spiller ikke for stammen sin men for seg selv, og går med letthet over til den siden der gresset ser grønnest ut. De har ingenting med KoD sitt overtak å gjøre, for det skyldes de flotte spillerne der som har gjort en knall kamp. Det de gjør er å sette spigeren i kista, og da ikke ved å prestere noe, men ved å ødlegge det siste som var igjen av moral i PMS.

Seieren er fullt fortjent til KoD om det faktisk er tilfellet nå, men ikke ikke gi æren til disse lavmål spillerne som tydeligvis er på begge sider, og ser ut til å være på alle verdener i alle større stammer.

Gi æren til ledelsen og spillerne i KoD som har utklasset PMS totalt i krigen. Gratulerer :)
 

DeletedUser

Guest
Når det er sagt så synes jeg aldri det er en bra ting med skittent spill, slik folk spiller tw nå for tiden. Imrahil har synket stort i mine øyner da jeg trodde det var en redelig person bak brukeren. Simen på Vaffel gjør som han gjorde i AA lager kvalme og også han har jeg fått øynene opp for hvilken god moral denne spilleren har, sammen med Stephan som tydeligvis spilte på motsatt side mens jeg var på kontoen, bare fint å lese i ettertid hvilken spiller han egentlig var.

Morsomt hvordan du drar opp AA tiden, Benja. Den eneste som laget kvalme der som jeg husker var deg og Sander...

Føler et par som kommenterer her har dårlig innsikt i grunnlaget jeg og resten av Eru ga når vi forlot AA og valgte å joine PMS. Også får folk slutte å hive seg over Skattum og Andy, herregud, det er da langt flere på kontoen en bare Skattum og Andy.

Eru Iluvatar juni 29, 13:47
Hei.

Føler folk fortjener å vite hvorfor vi på Eru har valgte å forlate stammen. Dette var på ingen måte ideelt for noen av partene involvert, men etter hvordan situasjonen i stammen har utviklet seg har jeg ikke sett noe annet valg en å forlate.

Det første jeg vil si er at det er mange flinke og veldig hyggelige personer i stammen, så ingen må på noen måte ta seg nær av det jeg sier.

Det første argumentet er noe som har irritert meg lenge og stammer tilbake fra tidlig i spillet. Stammen har tatt inn en del spillere som ligger svært tett på eksisterende spillere. Noen ganger helt uten å spørre og høre med spillerne i nærheten om dette er greit. Dette har ført til at veksten hos noen spillere har gått unødvendig sakte iforhold til ferdigheter og innsats. Blant annet vi på Eru (originale Eru) fikk smake på dette tidlig, veksten våres ble hemmet og vi fikk unødvendig mye kamp om ressurser og plass. Når stammen da tok med seg dette systemet videre, bare med ”undersøkelser” denne gangen, ødelegger det mye for eksisterende spillere i stammen. Fordeom stammen er et diplomati og stemmer inn en spiller, er det ALLTID spillerne i det aktuelle område som skal ha det siste ordet i saken, for det er disse det rammer direkte og er de som må leve med avgjørelsene.

Nå kommer vi også tilbake til den situasjonen der Vaffel sluttet, dette er samme prinsippet som jeg diskuterer ovenfor. Planen var grei og stammen kjørte en avstemning, fair enough. Men jeg må nok si meg enig med Vaffel, TDT er en stamme med et par gode spillere, resten er ikke noe spesielt. Avgjørelsen å gå i allianse med dem burde være en avgjørelse der spillerne i deres område har stemmene som veier tyngst. De sperrer inne masse spillere og tar ifra oss masse adlingsmuligheter på den fronten. De var aldri gode nok til å stå imot på egenhånd og hadde blitt mer et ork å forsvare dem for oss en de hadde vært en nytte. Når de i tillegg lager understammen TDTR og rekrutterer masse spillere innpå vårt område som er klarer adlingsmål burde et par klokker ringe.

Spillerne som står for alliansen klarer ikke å diskutere på en okei måte, istedenfor ender vi opp med å tvinge på oss selv denne alliansen selv om dette fører til slik misnøye som det gjorde. Benja velger så å slutte over en slik filleting, helt hvorfor klarer jeg ikke å se. Dette er i spilleren (med Sander) som var svært imot min og Kjellis måte og drive diplomatiet på tidligere, og var grunne til at vi trakk oss (hadde tydeligvis ikke stammen på vår side heller). Når disse tok over som diplomater lovet de et bedre diplomati med nye og grønnere tider. Men når alt de klarer å gjøre er å fyre godt opp under på sitt første innslag så et medlem slutter, for så og bare slutte selv, gir jeg opp. De ødelegger alt for stammen og jeg kunne/kan på ingen måte se noe framtid i en slik stamme lenger.

Alt dette er gode eksempler på hvordan et diplomati behandlet på en feil måte kan ødelegge en stamme som vi hadde med så mye potensiale. I tillegg når ingen tar ansvar og ender opp med en stamme helt uten ledelse og ryggrad dreper stammen seg selv. Demokratiet har allerede vist at det ikke fungerer på måten vi dreiv det, og uten en leder/ledelse var det dømt til å gå galt igjen. Kan ikke skryte så mye over aktiviteten på forum heller. Svært lite aktivitet der, direkte trist til tider, aldri vært borti et så lite brukt forum som her i stammen. Skypechaten er også svært død, når det først kommer noe aktivitet der er det bare off.topic, kan nesten ikke huske sist noe relevant til ig ble diskutert der.

Skjønner at noen blir sure, kanskje direkte forbannet. Men dette er i hvert fall hvorfor jeg ikke ser noe framtid i stammen AA. Det var morsomt å spille med dere, masse gode og hyggelige spillere i stammen, synd det skulle ende slik.

-SS/Adriano

Eru Iluvatar juni 29, 14:32
Dette er forklaringen på hvorfor vi forlater AA.

Denne meldingen har blitt videresendt av Eru Iluvatar.

salomon juni 29, 14:58
Du forklarer jo hvorfor du forlot aa. Men hvorfor gå til fienden? Eller ja den soleklare rank 1 som nå bare drar ifra?? Du kunne tadd med medlemmene du trovdes med og lagd en ny stamme(noe du ikke ville hatt problemer med å gjøre) eller joinet kod? Jeg ser flere av poengene dine ved å leave aa dersom det du sier er fantum, men å gå til PMS blir for drøyt..

Eru Iluvatar juni 29, 15:22
Ja, det er fakta og er hvorfor vi forlater AA.

Grunnen til at vi velger joine PMS er ganske enkel. Når jeg og Kjellis var diplomater hadde vi en ganske klar plan på hvordan vi skulle legge vårt diplomati for å adel ned PMS. Dessverre ble vi nedstemt i våre diplomatiske henvendelser, grunnen var Sander og Benja på Norske Nørd som var sterkt uenige. De mente at det ikke var mulig å være allierte med noen andre en KoD, siden vi da kom til å bli stuck i andre allainser og ville få dere som fiender når PMS var adlet ned (som om det var verdens enkleste jobb). De mente også at det var helt umulig å gå inn i noen midlertidlige allianser med andre stammer da dette i deres øyne ble å misbruke disse stammene.

Så da ente vi opp i en elendig situasjon. PMS fikk adel ned Elite i fred og dra kraftig ifra på ranglisten (vi hadde tenkt å alliere oss med Elite og forhindre dette i førteomgang). PMS var også smarte og utnyttet uenighetene vi hadde i stammen og allierte seg med nøkkelstammene WE (vår frontallierte etter plan) og H~O~L (som burde vært deres frontallierte med riktig diplomatiske hendvendelser) som etter planen skulle/burde blitt nøkkelallierte i krigen mot PMS.

Så vi har ikke tenkt å lide fordi disse spillerne/stammen ikke hørte på oss. Vi forutså alt dette og advarte sterkt mot den situasjonen vi er i nå, ble vi hørt, nei...

Grunnen til at vi ikke går inn hos dere er fordi det er en taktisk svak vurdering. Geografisk vil dere ikke kunne støtte oss og har nok mer en nok med egen front. Vi har både vår egen stamme som er tildels i oppløsning, vi hadde fått PMS front helt i nord, endel egene eks stammemedlemmer og krige mot, og ikke minst vår egen PMS front å fighte på, det hadde ikke fungert. Så hvilke andre valg hadde vi, ingen, WE er allerede allierte med PMS, og hvilke andre stammer er det her i området? Ingen. Legger på her - Det er sommerferie og jeg hadde aldri på noen måte tenkt å ofre hele ferien på en slik krig. Hadde heller ikke blitt noe populær type innad på kontoen om jeg måtte tvinge de på til alle døgnets tider for å vinne en slik type krig.

salomon juni 29, 15:25
Ja okei takk for svar!

Mvh Sig

Eru Iluvatar juni 29, 15:30
Håper dere ser poengt, for uansett om det kanskje ser slik ut for noen søker vi oss ikke over bare fordi vi er feige og har lyst til å vinne.

Vi har såklart lyst til å vinne, men sånn situasjonen har vært i AA hadde vi forlatt uansett, vi har både advart og prøvd å unngå en slik situasjon som det her uten nytte.

I tillegg er det sommerferie, er ikke alle som har all verden med tid til tw da, og da blir en slik krig som beskrevet i forgje melding svært vanskelig pga tiden det krever.

salomon juni 29, 16:02
Jajo, men du kan ikke benekte at v22 er så og si avgjort. Eneste som kan forandre på det er om det skjer noen interessange bytter tilbake, eller katastrofale feil fra deres side.

Eru Iluvatar juni 29, 22:54
Dette er hvordan jeg så på situasjonen. Fyll inn om du føler jeg er helt på jordet.

Denne meldingen har blitt videresendt av Eru Iluvatar.

Legger til en liten sekvens fra samtalen med Spoon også.

Spoonman juni 30, 13:12
Okei, hm, deres to sterkeste fiender, iverfall Benja usikker med Sander, har sluttet. Du ville da sikkert fått viljen din, for du forlot nemlig AA etter de har sluttet!


Eru Iluvatar juni 30, 13:39
Den saken med Benja og Sander var vel at de ødela diplomatiet jeg og Kjellis la fram. Det ble forsent å gjøre noe med det når de sluttet. Da var allerede Elite adlet ned for lenge siden (masse gratispoeng til PMS), Vaffel påvei til PMS, HOL og WE i allianse med PMS. Altså var det ikke såmye igjen å redde. Vi satt igjen med en middels aktiv stamme som ikke på noen måte ville være til hjelp i en krig mot PMS.

GGG

Men, joda, noen vil fortsatt påstå at dette er feigt, til det vil jeg bare si, dere burde hørt på meg/oss tidligere.


giphy.gif



Edit - Masse hyggelig personer i PMS, deriblant en som tok kontakt med oss på Eru, var veldig hyggelig og overbevisende i sin sak. Slikt hjelper masse når man kommer til en situasjon der man må velge seg en ny stamme.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
2- Vaffelkontoen/Eru kontoen har bare sittet å slengt dritt i skype chaten over lengre tid å til slutt gikk simen så langt at han fikk Kolp til å bare slutte(dette gjelder ikke alle spillerne på de nevnte kontoene)
(Bra spilt KoD).

3- grunnen til at kod vinner enkelt er også at disse spillerne har lekket informasjon til KoD nesten siden dag 1 dem kom inn til oss(er vel grunnen til at dem aldri har angrepet/adlet KoD medlemmer som ikke har sluttet, skal ikke legges skjul på at vi hadde mye uerfarne folk heller.
(Bra spilt KoD).

Nå tar du litt forhastete konklusjoner. At du sier vi har slengt dritt ut på skypen er noe tull. For eksempel jeg og Henrik (som har vært aktive i chatten). Du kan vel ikke akkurat si at vi har vært frekke ? Er vel mer enkelte i PMS som har vært ute å sleng med leppa mot oss (Sist med Sander)

Hvorfor tror du vi har spionert ? Bare pga vi ikke har bidratt og der etter forlot PMS ? Atter den gang tar du feil Don. Vi har aldri spionert for KoD... ALDRI.

Men i bunn og grunn så det deres egen feil at det som skjedde, skjedde.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Morsomt hvordan du drar opp AA tiden, Benja. Den eneste som laget kvalme der som jeg husker var deg og Sander...

Jeg gjør ikke dette til en sak om meg, selv om jeg raskt må svare at jeg prøvde å redde AA, men da jeg ikke hadde noe støtte fra stammen så gadd jeg ikke å skulle gi noe innsats heller da stammen kun hadde et par spillere som fortjente den æren. Så holder jeg det kort uten å legge til mine observasjoner om deg og Skattum ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg gjør ikke dette til en sak om meg, selv om jeg raskt må svare at jeg prøvde å redde AA, men da jeg ikke hadde noe støtte fra stammen så gadd jeg ikke å skulle gi noe innsats heller da stammen kun hadde et par spillere som fortjente den æren. Så holder jeg det kort uten å legge til mine observasjoner om deg og Skattum ;)

Skjønner ikke helt hva du sier nå? Hvis du leser ovenfor i posten så var det du, og spesielt Sander, som sto for alt av kvalme i stammen. Herregud dere kom med mye piss, og når du endelig fikk viljen din og tok over som diplomat var alt du prestert å tvinge på oss en idiotisk allianse, få Vaffel til å leave, for så å slutte selv.

Og dette med meg og Skattum skjønner jeg heller ikke, hva snakker du om nå?

Hvis du har lyst å diskutere kan vi godt ta dette på skype, alle argumentene ligger i posten ovenfor.
 
Topp