Da står -NB- for fall!

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
knallis er så redd oss at han gjemmer seg bak Beruang og granpa... Men knallis, jeg kommer til å ta deg også... bare vent;) Og for å si det sånn, pingler kommer ikke inn i :)

Må jeg minne deg på at dere bare har 4800 byer å rutte med.... Det er ikke all verden å skryte av :p

må jeg minne deg på at jeg er forberedt på og ofre alle byene. ikke bare Beruang og Granpa sine.
men når du alt er inne på det så har du vel lagt merke til at jeg er på tur bort fra deg. og der har Attyla, riktignok noe motvillig, donert noen byer til det formålet.
så om du skal rimme meg får du en lang vei å gå. og veien blir lengre for hver dag som går....håper jeg.
og husk: jeg er ikke redd for deg. jeg er bare litt....skeptisk.
 

DeletedUser

Guest
Når man spiser kake knallis, så begynner man på kanten, og spiser seg innover. Jeg orker ikke vente mange timer på at angrepene mine skal komme frem :(
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Når man spiser kake knallis, så begynner man på kanten, og spiser seg innover. Jeg orker ikke vente mange timer på at angrepene mine skal komme frem :(

jeg skal huske å si i fra til 2rkil om det der. det hørtes nemlig ut som en grei plan. rett frem uten noen snedige fixfaxerier og listige angrepskomboer. ja, jeg liker den jeg.
men det du egentlig forteller meg, er at jeg har rimelig god tid på å stikke av til en "trygg" plass da? jeg mener, siden du må rimme alle som står mellom deg og meg.
og husk, du har erklært hele stammen vår krig. ikke bare lille meg. jeg synes nemlig at jeg ikke får noen alternativer fra deg. de andre får tilbud om å kjøpe seg fri og greier. hva har jeg gjort deg? som fortjener all denne negative oppmerksomheten fra deg.
 

DeletedUser

Guest
2rkil vet om det ;) Snipet akkurat et tog fra han :D

Han inviterte meg til NB da, hva syns du om det?
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at den først byen vill falle før kl 8. Men hvem vil komme til å miste en?
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
2rkil vet om det ;) Snipet akkurat et tog fra han :D

Han inviterte meg til NB da, hva syns du om det?

ja, 2rkil var helt lyrisk på forumet om den snipinga. godt gjort.
invitasjonen vet jeg ingenting om, men jeg skjønner ham jo om han har lyst til det. for jeg mener bestemt at jeg kjenner navnet ditt fra V2. men jeg husker ikke hvliken stamme du var i.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at den først byen vill falle før kl 8. Men hvem vil komme til å miste en?

Tar meg selv i å sende spre falske rykter :( dessverre ringte ikke alarmen på tlf. min, ellers hadde det vært 1-0 til :)
 

DeletedUser

Guest
jeg ble kvalm :eek:

også betalte knallis for alle sammen;) :p

0-0 kan jeg leve med ;)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
ja, det var jo litt dumt å avbryte en flott tradisjon nå. så derfor ble han invitert inn til oss.
så det jeg egentlig skriver her er at om noen vil bli medlem i -NB- så er det bare å starte en krig med oss. :p
 

DeletedUser

Guest
Hva skjer?! :eek:
Nå var jeg helt klart for kriging her, også inviterer vi ham istedet? :(

*Gar tilbake i dvale* :eek:
 
Topp