Da takker jeg for meg

DeletedUser

Guest
må bare si det har vært utrolig morro og spille tw . og må nesten takke for en utrolig god tid .
tenkte jeg skulle lage en takke liste til dere som har hjulpet meg igjennom tidene
:)
så en stor takk går til chris hoopolio,sindre sindick , ingmo som sov lite og spilte mye på hp4, heine fordi han er tøff .roger, gard en konge spiller som er utrolig synd at har sluttet , martin ciao som lærte meg det grunnleggende , spekter,dere gutta i jnwn , thomas navn ,arcon , magnar og ikke minst grimlock

om jeg noen sinne skal klare og finne veien tilbake igjen så håper jeg at jeg ender opp i stamme med hvertfall noen av dere . dere er en kjerne gjeng ..
lykke til vidre og mos alle de jeg ikke liker
 
Sist redigert av en moderator:

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
En stor takk til deg også! Det har aldri vært kjedelig å være i stamme med deg, fordi du har alltid postet noe på forumet IG som har gitt meg en god latter. Det er noe som vil bli savnet.
 

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Unknown skrev:
Don't speak ill of the people leaving your life,
just open the door and thank them for the good times

Dumt å se at enda flere gode venner slutter. :/
Må takke deg for både å ha spilt med deg, mot deg og alle de ellers gode stundene. :)
Du er en livlig kar og vil bli savnet.
 
Sist redigert:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Jeg håper du en dag finner veien tilbake til TW. Og da skal vi igjen feire seiere svinet :)


Er synd og miste en spiller som deg som har så mye og gi TW. Men alle må jo gi seg en gang og no var det din tur :(

du får ha lykke til på reisen IRL som det så fint er forkortet :)
 

DeletedUser

Guest
Svine, du har nå endelig klart og gjøre det som ingen av oss gode venne har klart til nå :*
Forhåpentligvis komemr jeg diltene etter deg nå snart da, ettersom jeg er flink til å ligge ett lite steg bak deg. Også må du kose deg videre :)

- Sindick
 

DeletedUser

Guest
du skrev gutta i jnwn.. når nicket mitt tydelig sa at jeg ikke var gutt der :D

(evt at jeg bare skumma over uten å se noen av mine nick :p)

Take care, baby <3
 
Topp