Videresendt, Inno Dagens forsterker

DeletedUser

Guest
Sitter nå og ser på at masse støtte jeg har hos andre spillere dør. Hadde vært fett med en egen medalje for dette. Den som ofret mest tropper i støtte hos andre spillere ila en dag, får dagens forsterker. Evt den som drepte mest fientlige tropper med sin støtte hos andre spillere ila en dag (kanskje vanskelig å få til).

Dette vil da øke folks ønske om å støtte andre spillere, og det er jo alltids kjekt :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vis en i front støtter kompisen sin som ligger i front han og også får han den medaljen hvor tror du da fienden setter øyna sine på.:hmm:


støttes ikke
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Det blir alt for lett å skillje ut dei som har tropper og ikkje. Det gjer motstanderen ein stor fordel, medan han som får medaljen får eit stort handikapp...

Støttes ikkje.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Støttes, høres ut som en morro forslag! Jeg liker hvertfall å få creds for hva jeg får til. Er du redd for at motstanderen skal bruke det mot deg ? vell, da skjuler du bare medaljene for en kort tid mens dette trykket mot stammefrenden din står på så får aldri motstanderen vite det.
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Støttes, men ikke første alternativet, da du får medalje på at stammen forsvarer seg "dårlig". Hvis jeg skulle støttet forslaget helt måtte det vært slik at det blir fiendtlige tropper drept ved hjelp av dine støtteenheter som skal telles på denne medaljen.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Støttes, men ikke første alternativet, da du får medalje på at stammen forsvarer seg "dårlig". Hvis jeg skulle støttet forslaget helt måtte det vært slik at det blir fiendtlige tropper drept ved hjelp av dine støtteenheter som skal telles på denne medaljen.

Jeg kan støtte denne, men jeg mener medaljen MÅ være skjult da den gir ut for mye info til fienden.


Ett eksempel, stamme A er i krig med stamme B, Stamme A nuker spiller G(i stamme B), Spiller G er stakket og Spiller H får denne medaljen, Stamme A ser dette og kan bruker dette i krigføringen mot stamme B. Så syns denne medaljen gir for mye info ut, men er enig i at den burde vurderes som skjult medalje da den innsatsen som støtter gjør burde belønnes den også.
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Støttes!

Vil du ikke la fienden finne ut av det?
- ikke si det til folk og skjul medaljene dine!

Det funker også som sagt 50-50!

Kan jo være setting i værset fall at den er automatis sjult, og for de som vil vide den frem, kan bare ta å velge å vise den!

i tilleg viss man er på v3,5 eller 10(tror jeg) så har man katta byer!

Send katta byen til en venn og drep masse nukes på den!
Da har du fortsatt masse tropper hjemme, og drept masse hos fienden :p
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Støttes!

Vil du ikke la fienden finne ut av det?
- ikke si det til folk og skjul medaljene dine!

Det funker også som sagt 50-50!

Kan jo være setting i værset fall at den er automatis sjult, og for de som vil vide den frem, kan bare ta å velge å vise den!

i tilleg viss man er på v3,5 eller 10(tror jeg) så har man katta byer!

Send katta byen til en venn og drep masse nukes på den!
Da har du fortsatt masse tropper hjemme, og drept masse hos fienden :p

Det funker jo ikke 50-50, det avslører hvem som stakker en spiller, noe en stamme ikke vil, kan likesågodt fortelle fienden hvem som stakker da. Nei, er langt fra enig i at det er 50-50, det er 100-0, støtter blir avslørt og info blir gitt ut.
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Men uansett så har du også mulighet til å se hvem av fienden som eventuelt fikk medaljen! ikke 50-50 hver dag, men endag har fienden forrdelen en annendag har du fordelen!

Men uansett kan du bare skjule den!
 

DeletedUser

Guest
Støttes, men ikke første alternativet, da du får medalje på at stammen forsvarer seg "dårlig". Hvis jeg skulle støttet forslaget helt måtte det vært slik at det blir fiendtlige tropper drept ved hjelp av dine støtteenheter som skal telles på denne medaljen.


Støtter egentlig denne..
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Men uansett så har du også mulighet til å se hvem av fienden som eventuelt fikk medaljen! ikke 50-50 hver dag, men endag har fienden forrdelen en annendag har du fordelen!

Men uansett kan du bare skjule den!

tja, du spiller tydeligvis på litt mindre verdener hvor en kryssning varer i en dag, men det er ikke tilfelle der jeg spiller, jeg er en angriper og burde vel egentlig støtte denne medaljen da jeg kunne dratt god nytte av denne infoen.

Når man snakker om uker kanskje måneder med angrep mot en eller flere spillere så kan denne infoen helt klart brukes. Så jeg mener at en slik medalje burde skjuler uannsett.
 

DeletedUser

Guest
Det du (trådstarter) snakker om er altså en "Dagens"-variant av medaljene Forsterker (som du nevner) eller Heltedød:
Forsterker: Du har støttet andre spillere xxx ganger i kamp!
Heltedød: Mens du støttet dine allierte døde xxx av dine enheter en ærefull død!

Min personlige mening er at disse eksisterende medaljene dekker behovet for medaljer man får av å støtte andre, så forslaget støttes ikke.

Jeg er også imot prinsippet om tvungen skjuling av medaljer.
 
Topp