Dagens top 20

DeletedUser

Guest
alle har like mye rett til å spille dette her, og 123 spill suger.
 

x4x0

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
alle har like mye rett til å spille dette her, og 123 spill suger.

Ja alle har rett til å spille dette ja. Men burde 10-13 åringer spille dette?

De klarer ikkje å forstå en sjit av dette. De spammer, klarer ikke å bruke bb-codes, klarer ikke å lese eller skrive. De er totalt ubrukelige, eller de er jo fine farm og nobel targets da :rolleyes:

Før var det kansje 10% brukbare folk i TW.no, men nå er det kansje 30% som er å holde på.
 

DeletedUser

Guest
15 og oppover er greit, men det er enkelte som bruker for mye tid på tw, evt brann jeg tenkte på da, som bor på tribalwars
 

DeletedUser

Guest
Vi i error tar bara in lämpliga i vår stam och med det menas de som kan hantera både fram och motgång.
 

DeletedUser

Guest
Dere tar inn bare nerder og famile pappe'r for en bra blanding ;O
 

DeletedUser

Guest
jeg er da ikke helt ubrukelig, selvom jeg kanskje ikke er den største datanerden i klassen, har jeg en viss peiling på strategi spill.
 

DeletedUser

Guest
Så har vi återinträtt vår roll som en av top 20 stammarna. =)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er supernerd.

Jeg også...
nerd.jpg

Der er jeg...:p


Så, ser at ikke så mange har troen på NoVi.
Ser ikke ut til at noen andre fra ledelsen svarer, så da gjør jeg det.
NoVi fikk ikke vist seg på v1, før vi ble helt....hva kan man si...nedrent... av core.
På tiden da disse angrepene startet hadde NoVi en annen ledelsen, Jhorpestad og Bassi.
Disse førte NoVi opp mot core, men så på våren sluttet de begge.
Da fikk vi disse lederne vi har i dag på v2, som ikke altid markerte seg fullt mot core, og som jobbet i en dunge av angrep.
Til slutt ble vi ofret en merge med =D=, som vi godtok, og mesteparten tapte på det.
Dette er v1 historien vår.

På v2 vil vi ikke la noe likt skje igjen, fordi vi har fått kjørt flere folk opp i ledelsen.
Det er gamle .net spillere, erfarne som sådan, i tillegg til at lederene har åpnet seg mer.
 

DeletedUser

Guest
Rank Tag
1 WL fail
2 Elite Elite med så mange medlemmer?:confused: Mange gode medlemmer, og et par jeg tviler litt på..
3 WLH fail
4 NoVi fail
5 ninjaz vet ikke
6 TW vet ikke
7 -V- vet ikke
8 -Rome- FAIL
9 Cripy vet ikke
10 IWL fail
11 ~NH~ vet ikke
12 -TR- fail
13 BaØ bedre enn på v1 ihvertfall, har nemlig kontisittet en i BaØ, og dagens BaØ er langt bedre...men dårlig allikevel.
14 Saints vet ikke
15 CNB vet ikke
16 WAR Bedre enn førsteintrykket sa. Tviler på at de varer så lenge allikevel
17 RoEm kopi av v1?
18 UDS vet ikke
19 Yamato vet ikke
20 DooM fail

Error - best :)
DT Har lagt merke til dem jeg og. Vi får se, tror de vil gjøre det bra, ihvertfall for en stund.

RoEm er de samme folka med noen nye (AKA meg :p).
 

DeletedUser

Guest
Jeg også...
nerd.jpg

Der er jeg...:p


Så, ser at ikke så mange har troen på NoVi.
Ser ikke ut til at noen andre fra ledelsen svarer, så da gjør jeg det.
NoVi fikk ikke vist seg på v1, før vi ble helt....hva kan man si...nedrent... av core.
På tiden da disse angrepene startet hadde NoVi en annen ledelsen, Jhorpestad og Bassi.
Disse førte NoVi opp mot core, men så på våren sluttet de begge.
Da fikk vi disse lederne vi har i dag på v2, som ikke altid markerte seg fullt mot core, og som jobbet i en dunge av angrep.
Til slutt ble vi ofret en merge med =D=, som vi godtok, og mesteparten tapte på det.
Dette er v1 historien vår.

På v2 vil vi ikke la noe likt skje igjen, fordi vi har fått kjørt flere folk opp i ledelsen.
Det er gamle .net spillere, erfarne som sådan, i tillegg til at lederene har åpnet seg mer.

Dere suger, hvis ikke hadde det ikke vært så mange i min 13x13 ;)
Dere rekrutterer altfor tett, og de NoVi folkene jeg har most har knapt noen tropper i det hele tatt..
 

DeletedUser

Guest
Ja alle har rett til å spille dette ja. Men burde 10-13 åringer spille dette?

De klarer ikkje å forstå en sjit av dette. De spammer, klarer ikke å bruke bb-codes, klarer ikke å lese eller skrive. De er totalt ubrukelige, eller de er jo fine farm og nobel targets da :rolleyes:

Før var det kansje 10% brukbare folk i TW.no, men nå er det kansje 30% som er å holde på.


*KREMT* eg er 13år spiller TW 2-4timer også jobber 6-7 timer på ein båt som er min forstår bb-code osv. Er data nærd :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ja alle har rett til å spille dette ja. Men burde 10-13 åringer spille dette?

De klarer ikkje å forstå en sjit av dette. De spammer, klarer ikke å bruke bb-codes, klarer ikke å lese eller skrive. De er totalt ubrukelige, eller de er jo fine farm og nobel targets da :rolleyes:

Før var det kansje 10% brukbare folk i TW.no, men nå er det kansje 30% som er å holde på.

Hmm, mange som bruker for lang tid til TW men, jeg er 13 og, ja du kan se på poenga at jeg klarer alt det du sier jeg ikke klarer ;)
 

DeletedUser

Guest
for mye tid? o_O jeg er innom og fikser på alle byene mine vær time, våkner opp midt på natta bare for og være sikker på at det aldri er noe tapt tid...^^ (er ikke nerd jeg)
 

DeletedUser

Guest
Dere suger, hvis ikke hadde det ikke vært så mange i min 13x13 ;)
Dere rekrutterer altfor tett, og de NoVi folkene jeg har most har knapt noen tropper i det hele tatt..

Vel, vi ønsker ikke å blande vår v1 historie inn i v2, fordi blanding av verdener ville fremstått litt uprofesjonelt, og at vi ønsket å starte på nytt.
Angående det med tropper, desverre er det noen som ikke helt skjønner at poeng ikke vinner kriger, men at tropper gjør.
I dag er vi 3 stammer, bestående av 176 medlemmer, jeg vil anta at når alt er sikkelig i gang vil vi være en stor stamme, og en mindre, desverre er det sånn som jeg nå ser det, ikke mulig at nærheten alle overlever.
Vi rekruterer i k44, der vi skal ha vårt ståsted, k44 er foreløpig vårt.

Stamme ranking for kontinentet 44
Rank Navn Poeng Landsbyer
1 NoVi 129.072 73
2 CNB 78.402 48
3 NoVi 2 67.794 63
4 -Rome- 66.391 51
5 TuCV2 47.953 32
6 WAR 40.445 28
7 -TR- 35.865 24
8 NoVi 3 33.517 43

Dette er foreløpig k44, vår familie har alle innenfor rank 8, der også 2 av dem er våre allierte.
 
Topp