Dagens top 20

DeletedUser

Guest
Vel, jeg vil vel si at vi også avskjediger inaktive medlemmer.
 

Partyisland

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0



Ååja, det var deg det ja, leder av L1.. Til de som ikke vet det så fikk han den tittelen relativt ufortjent, jeg skulle gjerne satt meg ned og skrevet hele greia men jeg har egentlig slutta på Tw så det ville være utenfor mitt kompetansefelt.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
åå... kom igjen da...:rolleyes: alle elsker en god propaganda-historie^^
 

Partyisland

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Beklager men jeg har aldri spesialisert meg i det feltet så historien ville virke litt vel.. Lam rett og slett.:D
 

Partyisland

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvis jeg er i bedre humør ut på dagen så skal jeg vurdere det. Jeg orker ikke no sånn Brann Vs Grim propagandaduell.:D
 

DeletedUser

Guest
One Hit KO digger Charmander. Fikk Privat Meld fra han der hvor det stod

Char, Char, Charmander!
 

Partyisland

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvis jeg er i bedre humør ut på dagen så skal jeg vurdere det. Jeg orker ikke no sånn Brann Vs Grim propagandaduell.:D



Faktisk så hadde nok ikke phenix hatt så mye å stille opp med uansett, men det gjelder å ta sine forholdsregler, jeg har slutte med Tw og sånn skal det forbli.
 

DeletedUser

Guest
Bare søkte på pokemon avatar på google også kom en dansende Charmander opp, jeg ble forelsket ^^
 

DeletedUser

Guest
Faktisk så hadde nok ikke phenix hatt så mye å stille opp med uansett, men det gjelder å ta sine forholdsregler, jeg har slutte med Tw og sånn skal det forbli.

Men du klarer ikke heeeeeelt å holde deg unna gjør du vel?:p
 

Partyisland

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nei:D Det er Tw's forbannelse, jeg fortsetter på forumet og så hadde jeg planlagt å prøve zarazels multiacount guide:p
 

Partyisland

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ja haha. Etter alle mine Tw opplevelser så er det eneste jeg har igjen, undringen på hvordan det ser ut på skjermen når man blir bannet.:D
 
Topp