Daglige Statistikker av Elite vs. AriCa

DeletedUser

Guest
Så vidt jeg vet så har ikke du så mye du skulle ha sagt. Jeg så det arrogante og selvgode innlegget du skrev da du overtok Excaliber, noe som gikk ganske så dårlig? Stor i ord, liten på jord sier jeg bare.
 

DeletedUser

Guest
Eg lurer på om tidlegare Ganondorf forlot eit skute som han såg var i ferd med å synke. Det er jo kjekt å spele så lenge det ikkje er for mykje motgang... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Shanks? Hva sier settningen "Daglige statestikker av Elite" deg?
 

DeletedUser

Guest
Shanks? Hva sier settningen "Daglige statestikker av Elite" deg?

Det første jeg legger merke til er at du har stavet ordet 'statistikker' feil. Dessuten reagerer jeg på at du bare nevner Elite... ;)

Når ingen poster hver eneste dag, så er det helt OK å poste en oppsummering. ELLER skal jeg lage en NY tråd slik at jeg får "lov" til å oppsummere sånn av og til...? ;)
 

DeletedUser

Guest
Sjølv meiner eg at statestikkar som går over ei heil veke syner ein tendens. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Eg lurer på om tidlegare Ganondorf forlot eit skute som han såg var i ferd med å synke. Det er jo kjekt å spele så lenge det ikkje er for mykje motgang... :rolleyes:
Om det hjelper deg å sove om nettene så kan du sikkert få beholde den illusjonen. Uten at jeg skal legge ord i munnen på Tobben så måtte han nok prøve ut det som kalles RL etter i hans egne ord en alt for lang tid i denne virtuelle verden kalt TW.

Så akkurat den kommentaren faller litt på sin egen urimelighet spør du meg.

OT: så blir statistikker mellom Elite og Arica sånn passe interessante.... Vi skal ikke si at vi har ignorert Arica, for det ville vært en løgn, men hovedfokuset har ikke akkurat ligget der heller. Og da blir statistikkene gjerne litt skjeive. Men det kan vi leve med, i allefall for en periode.

Som flere har nevnt før meg: I denne krigen vil statistikkene gå opp i perioder og ned i andre.
 

DeletedUser

Guest
Som flere har nevnt før meg: I denne krigen vil statistikkene gå opp i perioder og ned i andre.

Jepp ein jevn krig skal gjere det, men denne har jo ikkje akkurat gått så veldig opp for Elite til no iallfall. Fronten blir jo berre skyvd lenger og lenger vestover. Kvar skal dette ende? :confused:
 

snippxx

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Side 1:
Tribes: AriCa
Players:

Side 2:
Tribes: Elite
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 65
Side 2: 32
Forskjell: 33

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 25
Side 2: 0
Forskjell: 25

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 588,432
Side 2: 261,328
Forskjell: 327,104

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 233,829
Side 2: 0
Forskjell: 233,829

image.php
 

DeletedUser

Guest
Om det hjelper deg å sove om nettene så kan du sikkert få beholde den illusjonen. Uten at jeg skal legge ord i munnen på Tobben så måtte han nok prøve ut det som kalles RL etter i hans egne ord en alt for lang tid i denne virtuelle verden kalt TW.

Så akkurat den kommentaren faller litt på sin egen urimelighet spør du meg.

OT: så blir statistikker mellom Elite og Arica sånn passe interessante.... Vi skal ikke si at vi har ignorert Arica, for det ville vært en løgn, men hovedfokuset har ikke akkurat ligget der heller. Og da blir statistikkene gjerne litt skjeive. Men det kan vi leve med, i allefall for en periode.

Som flere har nevnt før meg: I denne krigen vil statistikkene gå opp i perioder og ned i andre.

Japp, i denne krigen går statistikkene opp og ned, men mest ned. I hvert fall fra Elites ståsted.
 

DeletedUser

Guest
Siden forrige statistikker ble lagt opp;

Side 1:
Tribes: AriCa
Players:

Side 2:
Tribes: Elite
Players:

Timeframe: 16/12/2009 00:33:00til20/12/2009 11:35:11

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 104
Side 2: 0
Forskjell: 104

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 942,960
Side 2: 0
Forskjell: 942,960

image.php



Jøss...

Og for de siste 24 timene, for de som er så glade i det.

Side 1:
Tribes: AriCa
Players:

Side 2:
Tribes: Elite
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 27
Side 2: 0
Forskjell: 27

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 231,516
Side 2: 0
Forskjell: 231,516

image.php
 

DeletedUser

Guest
Kjemper Ganondorf egentlig i mot? Det er jo han de fleste byene kommer i fra.

Enten så er spilleren (eller kontovakt) komplett noob, mangler tid, eller er inaktiv? :confused:
Han burde jo nesten vært kicka bare for statistikkens skyld. :p
 

DeletedUser

Guest
Hehe, ikke mye aktivitet å spore der nei, savner egentlig Tobben, hyggelig å snakke med mens vi angrep hverandre en kort periode egentlig :(

Og så over til julegaven AriCa har gitt seg selv i løpet av lang tid i krig:

Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: AriCa
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 804
Side 2: 1,804
Forskjell: 1,000

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 7,495,511
Side 2: 16,639,494
Forskjell: 9,143,983

image.php


Må vel nesten si gratulerer med 1000 byer i pluss mot Elite, det står det respekt av!
 
Topp