Daglige Statistikker av Elite vs. AriCa

DeletedUser

Guest
Du kan ta et par av mine KV`ter Mufc93 så skal du få føle litt mer på Rome :p

Mange flinke folk i Rome. Mye skrot også, men det har vel alle stammer.

Hehe, satt rome fronten i Helga.. Jeg sier ikke det nødvendigvis er dårlige folk der, men at det er "lettere" og klamre til seg byer, står jeg fortsatt på. Fordi som Shanks nevnte så er fronten ved AriCa på en måte litt fryst, så det skal mer til enn en liten offensiv og noen nukes for å komme seg gjennom noen steder, og det gjelder begge veier! :)
 

DeletedUser

Guest
er jo ikke så rart det da når det akkurat har startet en ny krig og begge de partene fokuserer på den fronten og det tømmes andre steder:D

og er ikke så veldig vanskelig å ta byer fra spesielle spillere i Elite heller da:D
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
er jo ikke så rart det da når det akkurat har startet en ny krig og begge de partene fokuserer på den fronten og det tømmes andre steder:D

og er ikke så veldig vanskelig å ta byer fra spesielle spillere i Elite heller da:D
Jeg utfordrer deg til å ta byer fra meg du... :p
Kanskje jeg faktisk får litt ODd. ;)
 

DeletedUser

Guest
er jo ikke så rart det da når det akkurat har startet en ny krig og begge de partene fokuserer på den fronten og det tømmes andre steder:D

og er ikke så veldig vanskelig å ta byer fra spesielle spillere i Elite heller da:D

Er jo akkurat det jeg skriver ?! gaaad,, :mad:
 

DeletedUser

Guest
Hehe, satt rome fronten i Helga.. Jeg sier ikke det nødvendigvis er dårlige folk der, men at det er "lettere" og klamre til seg byer, står jeg fortsatt på. Fordi som Shanks nevnte så er fronten ved AriCa på en måte litt fryst, så det skal mer til enn en liten offensiv og noen nukes for å komme seg gjennom noen steder, og det gjelder begge veier! :)
Nå er det jo sånn andre veien også. Elite har jo blitt presset tilbake av Rome den siste tiden. Når du kommer med sånne kommentarer så regner jeg med at du har litt å støtte deg til også. Noen statistikker av noe slag?

Faktum er at Rome har kjørt over Elite de siste månedene, og selv om det jevner seg ut mer nå så synes jeg det er en vågalt å kalle Rome for dårlige.
 

DeletedUser

Guest
Nå er det jo sånn andre veien også. Elite har jo blitt presset tilbake av Rome den siste tiden. Når du kommer med sånne kommentarer så regner jeg med at du har litt å støtte deg til også. Noen statistikker av noe slag?

Faktum er at Rome har kjørt over Elite de siste månedene, og selv om det jevner seg ut mer nå så synes jeg det er en vågalt å kalle Rome for dårlige.

jeg vet egentlig ikke hva du ikke skjønner med setningen; Jeg sier nødvendigvis ikke de er dårlige" ?? :p
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Mufc93 har selvsagt helt rett.


Grunnen til at Rome vrs elite statistikken har blitt mer i elite sin favør nå er kontoer som er kicket i Elite/ferdigadlede kontoer :p

Og litt heftig kontositting til unnusluntrerne da.

Men at Arica fronten er hardere enn Rome fronten er det ingen tvil om. Arica er litt tightere på støttesending osv. Og de har bedre KV`ter.
 

DeletedUser

Guest
Og når jeg allerede var igang med å poste statistikker for den store verdenskrigen, så kan jeg allikevel poste i de separate statistikkene noen av stammene seg i mellom.

Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: AriCa
Players:

Timeframe: 23/11/2009 21:54:00til28/11/2009 01:07:00

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1
Side 2: 20
Forskjell: 19

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 8,111
Side 2: 176,782
Forskjell: 168,671

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: AriCa
Players:

Timeframe: 28/11/2009 01:00:00til03/12/2009 23:42:43

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 3
Side 2: 32
Forskjell: 29

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 28,243
Side 2: 291,465
Forskjell: 263,222

image.php
 

DeletedUser

Guest
Shanks tror at skrev:
at denne tråden er i ferd med å dø ut... :S

Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: AriCa
Players:

Timeframe: 03/12/2009 23:40:00 til 14/12/2009 03:25:00

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1
Side 2: 77
Forskjell: 76

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 9,739
Side 2: 722,527
Forskjell: 712,788

image.php
 
Topp