Danne en stamme

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg kan sikkert bidra masse jeg! Bare ta kontakt så skal jeg viderebringe min "ekspertise" :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan sikkert bidra masse jeg! Bare ta kontakt så skal jeg viderebringe min "ekspertise" :)

Jeg er så lei at folk slenger så tragisk dritt til folk som prøver å danne en ny stamme og sier at de vil prøve seg.. behandle andre som du vil at andre skal behandle deg ;)

vist jeg hadde snakket sånn til deg, så hadde du nok reagert kraftig på min urespekte snakking til deg.. vil ikke ha noe mer av dette.. behandle alle likt.. selv om de ligger nederst eller øvers..
 

DeletedUser

Guest
Vel... Ironi er litt vanskelig å fange. Nå kjenner jeg heller ikke blacki99. Men jeg ville faktisk holdt en luke åpen på at han var seriøs. Ihvertfall slik jeg har oppfattet personen som.
 

DeletedUser

Guest
:mad:

Takk for at du forsvarte meg der da :D

:) ikke noe problem der.. vist du blar igjenom V4 Stammer og medlemmer så ser du at det er mer tull.. :p Kan ærlig ha vært med på litt, men nå er jeg litt lei av alt dennne ironien mot uskyldige nybegynnere som mest sansynelig ikke kommer til å gidde å skrive mer på forum..
 

Dævv dude

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
:) ikke noe problem der.. vist du blar igjenom V4 Stammer og medlemmer så ser du at det er mer tull.. :p Kan ærlig ha vært med på litt, men nå er jeg litt lei av alt dennne ironien mot uskyldige nybegynnere som mest sansynelig ikke kommer til å gidde å skrive mer på forum..

Er faktisk nybegynner, på forum, men har en relativt lang spillehistorie på tw, før Dævv dude hadde jeg Dødens by.
Men siden du sa at det er mest tull her, vil det si at det egentlig ikke er noen vits å spørre om slikt på forumet ?
 

DeletedUser

Guest
det er nesten umulig å reklamere for sin nye/gamle stamme på V4 Stammer og medlemmer vist du ikker er ekstremt kjent på TW..

Tingen er bare å gjøre det InGame og spørre folk og lage en eller spørre en stamme som ligger i ditt området ;)
men du må tenke på at du må ha litt høyt gjennomsnitt for å være med i Top10 stammene ;) men det finner du ut av når du starter :)
 

DeletedUser

Guest
Vel... Ironi er litt vanskelig å fange. Nå kjenner jeg heller ikke blacki99. Men jeg ville faktisk holdt en luke åpen på at han var seriøs. Ihvertfall slik jeg har oppfattet personen som.

Jeg satt med samme intrykket av posten til Blacki99. Kanskje du var litt for rask på avtrekkeren her snowy.
 

DeletedUser

Guest
Jeg skjønte det også som Blacki skulle komme med noen tips.
 

Dævv dude

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vell samme kan det være, har endel erfaring i å starte stammer, ville bare den skulle vokse ganske kjapt ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ingen tro på at han vil joine, men hjelpe han med å lære han ting er jeg sånn halveis sikker på om han gidder
Jeg har stor tro på at Blacki99 STOR trives i 7KEYS og vil ikke joine noen andre stammer ;) og vist du var i hanes posisjon, ville du vudert å joine en ukjent som har 3byer og 11.947poeng ?


Tror ikke helt det, var kanskje litt direkte, men sikter ikke til han, men sikter litt til alle andre som har vært litt negative mot personer som vil lage noe nytt ;) kan selv inrømme at jeg har gjordt det i noen få poster på denne tråden.. og har nå tenkt "var det så morsomt?" jeg syns ikke det
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Lykke til;) Blacki sa at han ville hjelpe til, med tips.. Ikke bli med, om han ikke mente det ironisk da.
 

DeletedUser

Guest
kan komme med noen tips og sånt eg og, viss du trenger:)


bare å sende mail om det er noe du lurer på, så fikser eg det for deg på null komma nix;)
 

Dævv dude

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er egentlig ikke interessert i tips, trenger egentlig bare folk som er interessert i å danne en stamme :)
 

DeletedUser

Guest
Vist det var ment som tips og sånt blacki :) så er det kjempe bra :D
men jeg leste han bare søkte etter medlemmer så sa du at du kunne hjelpe han med din ekspertise x) trodde særiøst at du tullet med han som mange andre folk har gjordt på denne tråden :p
 

DeletedUser

Guest
jaja, kan vel starte en stamme og HJELPE HAN. men aktiviten kommer til å være mere på en annen verden, men så kommer eg til å hjelpe han der og;)
 
Topp