Danne en stamme

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
haha.. snakk om og ta av da... :p


Folk som kjenner meg vet at jeg har vært inni (som kv og ikke med egen konto) en håndfull småstammer for og hjelpe til med og fixe og mekke litt aktivitet, legge inn litt guider etc. Dette gjør jeg fordi det er moro bla. (tilfredsstillenede og se hvordan folk plustligt starter og skrive på forum osv :) ).

Men seff så har jeg en agenda også. Og skape relasjoner til folk og stammer er vel det som har vært mitt "ekspert" område i spillet..

Men er heller ikke slik at jeg bygger opp folk eller stammer for og så bruke dem i egen vinning bare da. Men feks. om jeg ønsker og etablere meg på nye områder i nye cluster så hjelper det jo veldigt og kunne være på godfot med småstammer som kan hjelpe med litt korttids støtte, intel osv.


Men mitt inntrykk er jo at så lenge du ikke hele tiden sender milisecund tog så er du en noob! Vel, tror det er en grunn til at noen oppnår ting og andre ikke for og si det slik! ;)

edit:
glemte og nevne at jeg også bruker "metoden" på og finsikte nye medl. noen ganger.
 
Sist redigert:

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Er egentlig ikke interessert i tips, trenger egentlig bare folk som er interessert i å danne en stamme :)

Er nettopp dette du trenger hjelp til vil jeg tro(?) Er visse "knapper" som skal trykkes på for at det skal kunne gå rundt i en stamme. jeg har et brukbart kontakt nett i V4 og på det stedet du har tenkt og starte så sitter jeg vel på "kofferten med den røde knapp! :D)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
:) ikke noe problem der.. vist du blar igjenom V4 Stammer og medlemmer så ser du at det er mer tull.. :p Kan ærlig ha vært med på litt, men nå er jeg litt lei av alt dennne ironien mot uskyldige nybegynnere som mest sansynelig ikke kommer til å gidde å skrive mer på forum..

Veldig enig med deg her. Dette har jeg jo selv tatt opp et par ganger. Både her på fellesforum og ingame. Folk blir raskt erklært som noobs. Sannheten er vel at alle må begynne en gang og har vært såkaldt noob!

Så ja, ta vel i mot nye postere. Det trenger vi her. Men når det er sagt så er jeg også lei av folk som bare er så gira på og spille, så går det knapt noen uker så er dem lei! Litt tykke ører bør man også ha, være litt sta og heller tåle og være noob en periode og heller sette seg i ting så kan man slå hardt tilbakers med tid & stunder! :cool:
 

Dævv dude

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er nettopp dette du trenger hjelp til vil jeg tro(?) Er visse "knapper" som skal trykkes på for at det skal kunne gå rundt i en stamme. jeg har et brukbart kontakt nett i V4 og på det stedet du har tenkt og starte så sitter jeg vel på "kofferten med den røde knapp! :D)

Hvis du mener at du kan skaffe meg pålitelige, aktive og sosiale medlemmer i K52/K53 så er jeg åpen for tips og din lille "koffert" :p
 
Topp