De mest aktive forum-brukerne

kissen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Totalt antall innlegg: 288
Posts Per Day: 2,10...


Har vært innaktiv i det siste... nå får jeg skjerpe meg:p

Totalt antall innlegg: 21
Posts Per Day: 2,36

Slår deg:D
Men jeg er ganske ny på denne forumtrollet.

-Hemmelig fyr bak tastaturet
 

king herodes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
jeg har jo omtrent 10 ganger flere innlegg enn deg da:p,, og har sikkert hatt en forumbruker lengre også:p
 

king herodes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det er noen som tydelig ikke har vært på et forum på internett før(som meg). Han her tror jeg har litt erfaring, men allikevel var det et eller annet som avslørte ham...
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
King herodes: Personlig tror jeg ikke du har vært på et forum på internett før. Og noen ganger lurer jeg på hvordan i alle dager du kan være 14 (Hvis du er det da) siden du oppfører deg som om du er 10 enkelte ganger.
 

king herodes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
jeg er rar...

så enkelt er det

Edit:Takk for tilsnakk! Jeg så over litt av det jeg har skrevet før, og ble ganske flau. Virker som jeg er mye yngre enn jeg er, og bare skriver meldinger for å ha gjort det...

Må skjerpe meg oOo
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Grunnen til at han er rar er fordi han har downs syndrome :p
 

DeletedUser

Guest
jeg er rar...

så enkelt er det

Edit:Takk for tilsnakk! Jeg så over litt av det jeg har skrevet før, og ble ganske flau. Virker som jeg er mye yngre enn jeg er, og bare skriver meldinger for å ha gjort det...

Må skjerpe meg oOo

Akkurat slik jeg har oppfattet deg.
 

DeletedUser

Guest
Skal prøve å skjerpe meg:eek: Det er ikke morsomt å bli oppfattet sånn på TribalWars.

Edit: Det er rart at jeg er sånn på TW-forumet :eek:

Er det rart? Syns alle dine poster er rare jeg... Du er bare deg selv du, ingen kan klandre deg for det :p
 

DeletedUser

Guest
La han få være hvem han vil. Jeg hadde ikke hatt noen venner om jeg skulle være meg selv.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har halvveis bare halvveis prøvd å være meg selv her på forumet. Det virka ikke...
 
Topp