Debatt-hjørnet

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Hei og velkommen til Debatt Hjørnet!

I denne tråden kommer jeg til å poste spørsmål hver uke og poenget er at du skal svare og begrunne svaret ditt for mitt spørsmål. Du trenger ikke nødvendigvis å være relatert til hva spørsmålet handler om, men det viktigste er at du vil debattere. Om du skriver 2-3 setninger eller en roman spiller ingen rolle, men husk at din tekst kan bli lest av flere titalls spillere, så det er viktig at posten er lett forståelig.

Jeg kommer samtidig til å loggføre og henvise til ''ukens spørsmål'' i førsteposten, så det skal være lett å navigere seg selv rundt om i tråden.

Hver fredag blir et spørsmål postet, og når en uke har gått blir et nytt spørsmål postet, derfor skal ingen debattere innenfor denne tråden om fortidens aktuelle spørsmål. Det kan fort hende at det blir krangling mellom spillere og stammer i mellom, derfor henviser jeg til forum reglene.

Jeg tilbyr også et varslingsystem hvor jeg gir enkeltspillere beskjed om når et nytt spørsmål er tilgjengelig for å debatteres. Hvis du vil at jeg skal varsle deg, vennligst send Royal Flush en in-game melding. Hvis du ikke lenger vil ha slike meldinger i innboksen din, vennligst send Royal Flush en in-game melding.

Spørsmål:

Dato ----| Spørsmål

24/07/09 | Har du tro på den stille revolusjonen?
31/07/09 | Hva kommer til å skje med trippelalliansen HZ/TDH/Rebels?
07/07/09 | Hvilken fremtid tror du NN kan vente seg?
14/08/09 | Har BoS noen sjanse i å overleve i det hele tatt?
21/09/09 | Vil Trippelalliansen bli sterkere som en enhet? Hva vil bli konsekvensene?
28/09/09 | Hva er ditt forhold til en spion?
11/09/09 | Hva mener du om mergen inn til DOGZ?
 
Sist redigert:

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Ukens Spørsmål:

SR (Silent Revolution) er stammen med høyest poengsum på Verden 3, og også kanskje topstammen som ikke har vært særlig aktiv på forumet eller i krig, noe som beskriver Stammenavnet godt. De består av bare 41 medlemmer som er rimelig imponerende, ikke så imponerende er at de har 207 stamme skifter. De ligger som nummer 5 på Motstander Bekjempet totalt og som nummer 3 i kategorien Motstander Bekjempet Angriper. De har bosatt seg i Sør-Vest området.

Har du tro på den stille revolusjonen? Begrunn svaret ditt.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
JA
207 ..stammeskifter se på poengene til de som har gått ut av stammen.
2 plass på angrepsrang.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Skal svare, skal ikke, that's the question...
Sitter her på jobb og hørte at det var kommet post om oss på forumet...

Grunnen til at jeg valgte SR og har troen på SR er pga aktiv VOKSEN ledelse samt spillere som er aktive. Nå er det sikkert 18 åringer der ute som er voksne av seg so no offence til dere, men liker best at litt eldre folk har ledelsen enn "drittunger" som ikke en gang har fått/brukt sengelappen ennå :)

Og fortsetter det sånn som dette og været like stygt ute her i Kristiansand så blir det ihvertfall mye TW på meg fremover :)

Edit: Ang. stammeskifter, så vil jeg ikke si at det er noe stort problem. Når man er stor og noen stykk så blir det litt sånn. Hadde vi vært alle 10 kamerater som kjenner hverandre godt IRL også f.eks så hadde det vært selvsagt langt mindre :)

PS Royal, ligger rætt bak dæ nu!

Keep up the good work!
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
3
Ja, jeg har troen på SR, men jeg må si de har skuffet meg så langt.
Så langt har jeg ikke hørt om en eneste krig verdig en stamme på topp 5. Det eneste som har gjort at de nå ligger på topp er at de ikke har trengt å bruke så mye tid og krefter på å adle en by som det de fleste andre stammene har brukt.

Jeg skal ikke bare slakte SR, men også LnD og de andre småstammene i k54 for at de ikke fikk ut fingeren mot SR før. Men SR har et godt medlemstall, og selvom jeg tror det er noe dødkjøtt tror jeg dette er en stamme som kan lage litt mer bråk hvis de tør å krige mot noen av stammene som faktisk utgjør en trussel. Jeg er spent på hvilken retning de tar. Om de går mot Underdogzene i øst, Yakuza i nord eller fortsetter å adle små-stammer ved rimmen.

Angående det du sier om at det er viktig med en VOKSEN ledelse, mosby, så tror jeg ikke det har så mye å si. Rebels og HZ har begge en ledelse med gjennomsnittsalder under 20 år, men jeg kan ikke se at det har vært et stort problem for noen av stammene. Jeg synes vi har klart oss bra. ;)

Det store spørsmålet er om SR har tenkt til å fortsette å være så Silent som de pleier, eller om de kan våkne fra dvalen å lage litt bråk;)
 

DeletedUser

Guest
@Forsk.. LnD var jo SR's nærmeste alierte da..

Men tilbake til spørsmålet..

Jeg har troa på SR, jeg har sett hva de er gode for :)
 

DeletedUser

Guest
veldig enig med det forsk. sier.

men ledelsen til HZ består alle av folk i 20årene utenom RF :p
 

DeletedUser

Guest
Ikke alt av rykter du hører stemmer, i dette tilfellet veldig få... :)

Nå er du sikkert yngre enn meg og derfor funker det for deg. Dere har samme humor osv... Jeg tenker bare sånn, at like barn leker best :)

Det å skrive piss på forumet har vi han BOS duden til, så håper og tror ikke det blir alt for mange meldinger fra oss :) No offence dude, du skriver masse piss = noe for meg å gjøre mellom TW og kabal mens jeg er på jobb :)

Og jeg er også spent på åssen dem neste ukene blir. Tiden vil vise :D
 

DeletedUser

Guest
Som det ble nevnt tidligere, så er den gjengen stille - altfor stille! Dette gjelder på forum og slagmarka.
Det eneste de driver med nå fortiden er en liten Kontinent krig mot LnD og ER, tror jeg - dere får si ifra hvis jeg tar feil :p

Når de sitter på kongeplassen, så mener jeg kraftig at de skal vise hva de er gode for! Jeg håper virkelig at de starter en stor verdenskrig. Jeg håper virkelig ikke at de kjører vest eller sør over - der det blomstrer n00b stammer.
 

DeletedUser

Guest
Som det ble nevnt tidligere, så er den gjengen stille - altfor stille! Dette gjelder på forum og slagmarka.
Det eneste de driver med nå fortiden er en liten Kontinent krig mot LnD og ER, tror jeg - dere får si ifra hvis jeg tar feil :p

Når de sitter på kongeplassen, så mener jeg kraftig at de skal vise hva de er gode for! Jeg håper virkelig at de starter en stor verdenskrig. Jeg håper virkelig ikke at de kjører vest eller sør over - der det blomstrer n00b stammer.

Du er klar over at LnD og ER ikke eksisterer lengre? ;)
 

DeletedUser

Guest
ahh.. right. :p
ER er borte ja, men når jeg skrev LnD tenkte jeg mer på LnD skolen.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er litt redd det skal skje det samme med dem som det har skjedd med mange stammer som har ligget på topp... Mindre stammer finner ut at de ønsker å ta dem ned, fordi de er en trussel...

Jeg tror det handler bare om et tidsspørsmål før de får seg flere fiender.
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg er litt redd det skal skje det samme med dem som det har skjedd med mange stammer som har ligget på topp... Mindre stammer finner ut at de ønsker å ta dem ned, fordi de er en trussel...

Jeg tror det handler bare om et tidsspørsmål før de får seg flere fiender.

Det er litt for sent for det nå, fordi SR har plukket alle småstammene som kunne tatt de istedenfor at småstammene allierte seg mot dem. Men selvfølgelig. nr 1 får aldri være alene for lenge.
 

DeletedUser

Guest
Til Royal Flush

Kunne du være så snill å lage denne tråden til v1 og v2s offentlige forum.


MVh Cyber
 
Sist redigert av en moderator:
Topp