Debatt-hjørnet

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Ukens Spørsmål:

Verden 3 har utviklet seg meget fort og både allianser og kriger har vært nøkkelen til en typisk ''turn-around'' verden. Med en Turn-Around verden mener jeg at hvis en viktig allianse brytes, eller en viktig krig brytes ut kan verden 3's diplomati endre dramatisk. I kontinent 45/55/65 har vi tre små-stammer, HZ, TDH og Rebels (se kart). De er alle allierte (les mer her) og eier høy makt i Verden 3.

Vil denne trippel alliansen ende med en merge, at alliansen brytes eller vil de fortsette å plyndre sammen til Verden 3 er erobret/de må gi tapt?
 

DeletedUser

Guest
Ukens Spørsmål:

Verden 3 har utviklet seg meget fort og både allianser og kriger har vært nøkkelen til en typisk ''turn-around'' verden. Med en Turn-Around verden mener jeg at hvis en viktig allianse brytes, eller en viktig krig brytes ut kan verden 3's diplomati endre dramatisk. I kontinent 45/55/65 har vi tre små-stammer, HZ, TDH og Rebels (se kart). De er alle allierte (les mer her) og eier høy makt i Verden 3.

Vil denne trippel alliansen ende med en merge, at alliansen brytes eller vil de fortsette å plyndre sammen til Verden 3 er erobret/de må gi tapt?


Næææ.
Jeg tror ikke de vil merge. De er alt for spredt, og det ville bare svekke de.
Tanken er idiotisk og poenghore befengt.
Tvert i mot så tror jeg også alliansen vil brytes om ikke alt for lenge. I det minste at en av de bryter ut. Jeg syntes vi nå ser starten av andre større kriger. Mindre stammer ser truslen og allierer seg og merger. Vi vil snart se en helt ny maktfordeling i V3.

My best guess.
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Næææ.
Jeg tror ikke de vil merge. De er alt for spredt, og det ville bare svekke de.
Tanken er idiotisk og poenghore befengt.
Tvert i mot så tror jeg også alliansen vil brytes om ikke alt for lenge. I det minste at en av de bryter ut. Jeg syntes vi nå ser starten av andre større kriger. Mindre stammer ser truslen og allierer seg og merger. Vi vil snart se en helt ny maktfordeling i V3.

My best guess.

Artig tanke, men jeg kan betrygge deg med at det ikke kommer til å skje. :)
 
Reaksjonspoeng
3
Næææ.
Jeg tror ikke de vil merge. De er alt for spredt, og det ville bare svekke de.
Tanken er idiotisk og poenghore befengt.
Tvert i mot så tror jeg også alliansen vil brytes om ikke alt for lenge. I det minste at en av de bryter ut. Jeg syntes vi nå ser starten av andre større kriger. Mindre stammer ser truslen og allierer seg og merger. Vi vil snart se en helt ny maktfordeling i V3.

My best guess.

Vi ligger nå ihvertfall ikke spredd... Jeg har like mange HZ på kartet mitt som jeg har Rebels. Riktignok strekker vi oss ganske langt fra hjørne til hjørne, men det er ikke mange spillere fra andre stammer som skiller oss.
Vi ligger faktisk alt for kompakt til at det kan lede til noe annet enn inaktivitet om man ikke adler seg ut;)

Og jeg kan forsikre deg om at det ikke finnes sjanse for at noen av trekløveret skal bryte ut. Maktfordelingen i v3 kommer til å bli den samme en god stund.

Min beste gjetning er at vi eier alle, og vinner hele skiten:) Deretter begynner vi å adle hverandre just for fun.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm. Her lukter det krutt.. :)

Du får si fra om dere trenger hjelp da Shaman.. Hahaha
 

DeletedUser

Guest
At de bryter alliansen er lite sansynlig, og at de merger tror jeg er enda mindre sansynlig da det virker som om at stammene er selvstendige på mange måter...

At noen av medlemmene kan bli rebbelske, det kan godt hende...?, og at situasjonen vil endre seg:)

Hvem vet? :)
 

DeletedUser

Guest
Det siste som vil skje den alliansen er at den brytes! Tror dette har vært den mest perfekte ally på hele tribalwars historie. Og ikke minst, så er det så mye bra lese stoff i stammen, får lættis hvem gang jeg ser på porr/fetish forumet <3

Er så fuckings bra kommunikasjon mellom lederne at det ikke går ann å beskrive.

De vil enten merge, eller så vil de fortsette sitt gode samarbeid til de har slått ut hele v3. :)
 

DeletedUser

Guest
Ettersom HZ, Rebels og TDH boysa kjenner hverandre IRL på kryss og tvers kommer alliansen aldri til å bli brutt. Desverre for dere andre som trodde det :D
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Ukens Spørsmål:

NN er en stamme ble dannet 2 måneder siden (6.06.09) og har innen den tid, med 16 nåværende medlemmer og totalt 44 stammebytter erobret femte plassen på rankeringslista. De ligger rundt 34/35/44/45 krysset og har de fleste byene i kontinent 44 (se kart).

De har også holdt en lav profil på forumet og krigsmessig.

Hvilken fremtid tror du NN kan vente seg?
 
Topp