Debatt-hjørnet

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Hei og velkommen til Debatt Hjørnet!

I denne tråden kommer jeg til å poste spørsmål hver uke og poenget er at du skal svare og begrunne svaret ditt for mitt spørsmål. Du trenger ikke nødvendigvis å være relatert til hva spørsmålet handler om, men det viktigste er at du vil debattere. Om du skriver 2-3 setninger eller en roman spiller ingen rolle, men husk at din tekst kan bli lest av flere titalls spillere, så det er viktig at posten er lett forståelig.

Jeg kommer samtidig til å loggføre og henvise til ''ukens spørsmål'' i førsteposten, så det skal være lett å navigere seg selv rundt om i tråden.

Hver fredag blir et spørsmål postet, og når en uke har gått blir et nytt spørsmål postet, derfor skal ingen debattere innenfor denne tråden om fortidens aktuelle spørsmål. Det kan fort hende at det blir krangling mellom spillere og stammer i mellom, derfor henviser jeg til forum reglene.

Jeg tilbyr også et varslingsystem hvor jeg gir enkeltspillere beskjed om når et nytt spørsmål er tilgjengelig for å debatteres. Hvis du vil at jeg skal varsle deg, vennligst send Royal Flush en in-game melding. Hvis du ikke lenger vil ha slike meldinger i innboksen din, vennligst send Royal Flush en in-game melding.

Spørsmål:

Dato ----| Spørsmål

24/07/09 | Hvilke stammer tror du kommer til å representere hvert kjerne-kontinent om 4 måneder?
31/07/09 | Tror du stammen Skygge kan se frem til en lang fremtid her på Verden 4?
07/07/09 | Fokuserer stammer alt for mye på diplomati i starten og hvilke stammer tror du kommer til å samarbeide i fremtiden?
14/07/09 | Tror du din stamme kan herske Verden 4 og hvorfor?
21/07/09 | Hvilke spillere har imponert deg mest hittil og hvorfor?
28/07/09 | Hva er ditt forhold til spioner?
04/08/09 | Hvilket forhold har du til stammen Outlaw og hvorfor?
 
Sist redigert:

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Ukens Spørsmål:

Verden 4 er per dags dato 17 dager gammel og verdenens første overtatte by ble idag kjent i offentligheten, noe som tyder på at også denne verdenen starter og krige. Flere stammer har også utmerket seg, men verden 4 er fremdeles ung. En Tribalwars server er delt opp i et kart, hvor det er 100 kontinenter. De fire kontinentene; Kontinent 44, 45, 54 og 55 representerer selve kjernen hvor hver og en stamme sloss for å representere hvert kontinent.

Hvilke stammer tror du kommer til å representere hvert kjerne-kontinent om 4 måneder? Begrunn svaret ditt.
 

DeletedUser

Guest
K54 - Outlaw
Outlaw er en aktiv stamme som kan spillet godt, eneste trusselen er 911 men de er ikke nokk aktive.

K55 - -SE-
-SE- er også en stamme som kan spillet, jeg vet egentlig ikke så mye om K55, Men ut av Topp20 i K55 er det dem jeg tror tar kontinentet

K45 - AA
Kommer til å må kjempe om kontinetet ettersom SKYGGE også har gjort det ganske bra der, men ettersom der er ally med NC som også består av mange profersjonelle spillere vil de nokk vinne.

K44 - 1337
Eneste stammen jeg har tro på i K44, flinke folk
 

DeletedUser

Guest
K54 - Outlaw
Ser ut som at de har alt under kontroll nede i k54, 911 som sagt tidligere er vell trusselen deres, men tror ikke de holder ut så lenge. Outlaw kommer til å rule k54 etterhvert ;)

K55 - *T* / -SE-
-SE- ser ut som en god stamme, men de har OD-A stammen/spilleren *T* i K'en sin.
*T* har jeg holdt et øye med helt siden det eneste medlemmet kom inn i OD-A ranken. Ser ut som en offensiv spiller som vet sine saker godt. Tror det blir en jevn kamp mellom disse stammene, uansett om -SE- har mange flere medlemmer ;) Kan rett og slett ikke bestemme meg for hvem som vinner :D


K45 - Flaming Aces / Nubcakes
Også kjent som AA og NC, har jo en superb allianse. Tror ikke noen av disse fiendene det er snakk om, vinner denne kampen.
SippO, første spilleren som fikk 2 byer er med i AA. Tror så absolutt at dette kommer til å utvikle seg til en superb stamme sammen med NC.


K44 - ~DS~
Har desverre ikke så mye kjennskap til k44, så jeg tror at det står mellom ~DS~ og 1337. Tror uansett at ~DS~ vinner den kampen, hvis disse to stammene går imot hverandre.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
K45 Skygge vs. AA
Skygge har allerede et overtak her, og jeg tror disse kan klare seg ganske bra. Deres største problem vil være AA (tidligere Care!), som også er veldig gode, men i mindretall. Jeg tror kampen om K45 kan bli veldig spennende og jevn.

K44 ~DS~ vs. 1337
I K44 ser ~DS~ og 1337 ut til å være de beste stammene, og jeg tror disse kan komme til å kjempe ganske jevnt om makten.

K55 -SE- vs. AnK
Her tror jeg det vil stå mellom -SE- + familie og AnK, som er en polsk stamme. -SE- har en del bra spillere, om AnK spillere bra og er aktive tror jeg at det kan bli en ganske jevn kamp.

K54 Outlaw vs. 911
Jeg tror at Outlaw blir å gjøre det veldig bra her, de virker som den mest proffe stammen i dette kontinentet. 911 består også av veldig gode spillere, men siden aktiviteten i Outlaw er bedre vil de neppe klare å ta over K54, og vil til slutt tape for Outlaw. En anne stamme som er verd å merke seg er PALS, som har en ganske bra rank på dette kontinentet og også har forholdsvis bra OD, noen av disse kan nok også gi en del motstand mot Outlaw om de går inn for det.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
K55 -SE- vs. AnK
Her tror jeg det vil stå mellom -SE- + familie og AnK, som er en polsk stamme. -SE- har en del bra spillere, om AnK spillere bra og er aktive tror jeg at det kan bli en ganske jevn kamp.

Utifra de konfliktene jeg har hatt med AnK så virker det som om de har et utrolig dårlig samhold i stammen...
Enkelte medlemmer viste ikke at -SE- og AnK var i krig engang...
 

DeletedUser

Guest
Utifra de konfliktene jeg har hatt med AnK så virker det som om de har et utrolig dårlig samhold i stammen...
Enkelte medlemmer viste ikke at -SE- og AnK var i krig engang...

Da ser det ikke like bra ut for AnK altså, og muligheten for -SE- dominasjon av K55 virker større.
 

DeletedUser

Guest
Mine spekulasjoner er for det meste tatt ut i fra kontinentrankingene og OD-A stammerankingen, så det kan godt være at noen stammer virker bedre enn de egentlig er. :)
 

DeletedUser

Guest
Flott iniativ startet av Royal :)

Men alle vet jo at PokèBros eier K45! :cool:

Ellers henger jeg meg på saueflokken og holder en knapp på OutLaw i K54, 1337 i K44 og -SE- i K55.
 

DeletedUser

Guest
K54 - 911
Er veldig usikker i dette kontinentet, valget blir nok 911 klarer seg best hvis dem holder aktiviteten oppe.

K55 - MasQ
Ikke for og skryte over den stammen jeg er i, men det virker som det er ganske mange erfarne spillere i den. Tror vi vil toppe rankingen her ;)

K45 - SKYGGE
Uten tvil tror jeg at SKYGGE vil toppe rankingen her.

K44 - ~VK~ og ~VB-b~ ser ut til og ha overtaket her. Har egentlig ingen anelse om hva som foregår i k44.
 

DeletedUser

Guest
hvem er det som leder i k55? er det ikke min stamme

..tydligvis ikke

jeg vil tro det blir

K54 - Outlaw
K44 - usikkert, har ikke mye tro på noen av stammene der..
K45 - NC eier hele dritten!
K55 - -SE- og TWOJ vil mest sansynlig være de dominante i området, merker at mange avskriver TWOJ med en gang som instant-fail, men tviler på at de faller sammen før en gang ut på høsten, og kan se for meg at de inngår en merge eller familiestamme lignende sammarbeid med -SE-, siden de allerede deler akademi stamme og tydligvis har et bra forhold..
 

DeletedUser

Guest
K44
~DS~, stikker av med kaka her ja. Vet lite om disse folka, det eneste som kan beskrive dem er OD-ranken og gjennomsnittlig poeng, der de scorer ganske høyt!

K54
Outlaw er kongen på haugen i K54! Hadde tenkt til å skrive 911, men virker som de er veee(e)ldig inaktive, skjerpings!


K55
Gud vet hvem som får kontroll her! Her har vi både ~TWOJ~ og -SE- som kan vinne potten. Det er mange IB-spillere i begge stammen, og jeg kan se at et par spillere lyser frem som erfarne. Håper at det bryter ut en fuckings stygg krig mellom de to der!

K45
Sist men ikke minst, et veldig spesiell Kontinent i mine øyner - ikke bare fordi min stamme holder til her, men alle de andre gode stammene.

Read, fargede mennesker:
Vi har mange forskjellige stammer her. Den store stygge Skygge som legger et svart teppe over hele Kontinente. Utrolig mange gode spillere, gud frelse dere. Og jeg ser at de har en av TW smarteste spillere i ledelsen, nemlig Billy Yard<3 aka. min tidligere leder på v1. :p

Også har vi den lille stammen med kvalitet, som har lagt igjen mange kakesmuler bak seg - ingen andre enn vår alles kjøre NC, med sine danske idioter i spissen vil de nok komme langt. Det er ingenting som kan slå de ut, annet enn at aktiviteten svikter (noe jeg tviler sterkt på vil skje).

Og tilslutt har vi min egen stamme, Care!/AA. Skal være litt ærlig å si at det har vært bittelitt rot inne i stammen. Ble litt panikk etter at en stor klossmajor i stammen banned seg selv og hertugen pga. rettigheter som han krevde, men det er ordnet nå. :) Nå venter vi kun på at hertugen kommer tilbake fra ferie, noe som er den 25. Juli, altså imorgen - så dere vil merke forandringer i stammen, etter den datoen! Mer vil jeg ikke si ang. denne saken.

Hvordan ting vil endre seg i K45, er det ingen som vet. Enten vil det bryte ut en brutal Kontinent krig som v4 aldri glemmer mellom NC, AA vs. SKYGGE, eller så vil de forhandle diplomatisk og fikse en trippel-ally og leve lykkelig i alle sine dager. Problemet blir da at det blir altfor trangt inne i det lille Kontinentet. Så hva enn diplomatene gjør, så bør de tenke geografisk, slik at ingen taper på dette.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det er egentlig alt for tidlig å kunne si noe om dette, men noen skiller seg jo litt ut:

K45 Skygge
Skygge er jo en av de store favorittene i V4 generelt, med mange dyktige spillere, og siden de i tillegg er så mange, så blir jo denne stammen vanskelig å stoppe-

K44 ~DS~
En "pro" stamme som da også er aktive i V4= en god kombinasjon :)

K55 -SE-
Jeg misunner de alle polakkene de har å hygge seg med, og tipper de får mye moro fremover :)

K54 Outlaw
Vi er jo en liten stamme som egentlig bare hygger oss, og dominerer selvfølgelig ikke K54, men kan jo ikke nevne noen annen stamme som favoritt heller :)
Akademistammen er eksempelvis bare tull & tøys, og var kun en artig spøk, men jammen fikk den jo noen oppegående medlemmer på de få dagene den virket "offentlig" fra vår side :)
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Ukens Spørsmål:

Verden 4 har i gang med adling sakte, men sikkert. Og det er uten tvil de stammene som har organisert medlemmer før verden startet som topper de fleste rangeringene. Bl.a har vi stammen Skygge som topper poengrangeringen og Outlaw som topper den motstander Bekjempet angriper rangeringen.

Stammen Skygge er dannet av erfarne og kjente nick. Med seg har de 55 medlemmer, deriblant også kjente navn og kanskje noen alias', også kjent som fakenicks.

Tror du stammen Skygge kan se frem til en lang fremtid her på Verden 4?
 

DeletedUser

Guest
Ukens Spørsmål:

Verden 4 har i gang med adling sakte, men sikkert. Og det er uten tvil de stammene som har organisert medlemmer før verden startet som topper de fleste rangeringene. Bl.a har vi stammen Skygge som topper poengrangeringen og Outlaw som topper den motstander Bekjempet angriper rangeringen.

Stammen Skygge er dannet av erfarne og kjente nick. Med seg har de 55 medlemmer, deriblant også kjente navn og kanskje noen alias', også kjent som fakenicks.

Tror du stammen Skygge kan se frem til en lang fremtid her på Verden 4?


Japp. Både Outlaw og SKYGGE spås en lang fremtid her. Begge stammene er spekket med gamle stjerner som vet hva dette går ut på. V4 er kjedelig enda, men bare vent. Jeg vet at det jobbes med allianser blant andre og mindre stammer også, så dette kan bli riktig spennende. Tipper vi ser den første storkrigen i V4 nå i August.

En annen stamme å regne med er faktisk stammen min, som for tiden kjører en kur anabole steroider og pugger herding av stål. :rolleyes:
Trolig er dette vinnerstammen.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har bommet før på stammer jeg trodde ville ha en fremtid, bl.a. Foxxy, men at SKYGGE kommer til å bli her i lang tid burde vel ikke være så vanskelig å predikere akkurat :)

Allikevel blåser det gjerne hardt i toppen, så det er faktisk sannsynlig at de IKKE vil vare lenge også, men tiden får vise :)
 
Topp