Debatt-hjørnet

DeletedUser

Guest
ja vi har glemt dere, og som en stamme som har mistet flere byer en dere har tatt, burde du vel egentlig glemme den du å? o_O
 

DeletedUser

Guest
Tydeligvis har ikke J. Adams glemt dere, muligens han har fortrengt minnet, men ikke glemt. Likeså vil jeg tro det er mange som har det på samme måten.
 

DeletedUser

Guest
jeg tror noe av trikset med den strategien er at man ikke skal ramle av sykkelen, noe dere gjorde for en stund siden :S sykkelen ble ganske skadd i ulykken, man kan egentlig spørre seg selv hvordan dere klarte å få det til
broken_bike.jpg


men du kan trøste deg med at verkstedet har tatt inn sykkelen, og planlegger å kunne si deg når de kan få reparert den på lørdag. Ikke ring dem, de ringer deg en gang mellom 12 og 8 ;)
 

DeletedUser

Guest
lagd på 2 min for å få ham til å være stille, funket rimelig bra etter hva jeg ser :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg ser ikke på diplomati som så veldig viktig helt i starten. I min stamme, DISA er diplomatien meget begrenset. :)
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Ukens Spørsmål:

Mange hevder de leder håpefulle stammer, som engang vil herske Verden 4. Det er så mange eplekjekke spillere og ledere i starten av spillet som hevder dette og til tider lager god propaganda på forumet.

Som oftest faller slike stammer etterhvert på grunn av mangel på aktivitet o.l. Tror du din stamme kan herske Verden 4 og hvorfor? Begrunn svaret.
 

DeletedUser

Guest
tror ikke min stamme kan herske verden 4 men de kommer nok til være der lenge
 

DeletedUser

Guest
Outlaw har en stor sjangse til å ta over v4.
Men vi er ikke de eneste så hvem vet hva som skjer :)
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Outlaw har en stor sjangse til å ta over v4.
Men vi er ikke de eneste så hvem vet hva som skjer :)

Hvorfor det? Er dere aktive? Er dere erfarne (henvis til TWstats)? Er dere smarte på diplomati? PGA deres lokalisering? Er medlemmene lojale og kommuniserer godt?

Begrunn svaret folkens!
 

DeletedUser

Guest
Det kan da ikke herske mye tvil om hvilken stamme som i fremtiden vil regjere i V4? Det er da en selvforklarende sak, hvorvidt det høster respekt eller danner frykt hos andre spillere er uvisst, men det er et unektelig fakta at TPN kommer til å regjere over V4.

Selv om det ikke går bestandig like bra, da med selve "nappinga", er det alltid en liten anntydelse av det utvkler seg noe som kan minne om "Stockholm-syndromet" hos de som blir utsatt for den store æren, om jeg får si det slik, det er å bli bevilget et besøk av noen av våre mange tropper.
Som man ser her går ikke selve "nappinga" like bra hver gang, det er da heller ikke noe man kan forvente da det finnes enkelte som behersker både nærkamp såvel som kamper over større avstander, men det dannes bestanding, vil jeg tørre å påstå, en sympati hos offeret overfor TPN's medlemmer såfremt "nappingen" ikke får det ønskede resultatet, fra vår side. Nå kan det da selvsagt også diskudeters om det muligens ikke er TPN's medlemmer som er "offere" når resultatet av forsøk på "napping" ikke står i stil med verken forventninger eller håp, dette er da ikke noe vi trenger å gå videre inn på her.

Royal Flush ønsker også å få innsikt i hva jeg bygger mine forventninger på, dette er i utgangpunktet ikke noe som bør deles med allmenheten, men med tanke på den skjeve fordelingen av ferdigheter innen yrket, der vi i TPN helt klart kommer ut best, kan det vel ikke skade å la dere bli opplyst om enkelte saker og ting som rettferdiggjør mine påstander.

Her foreligger en sak fra Dallas News (dallasnews.com) så langt tilbake som til oktober 2007, det er ikke meg bekjent at denne mannen, som det fremstår i artikkelen at kjønnet på tyven er, har blitt annholdt ennå. I likhet med han ser vi i TPN utallige muligheter til å utføre "nappinger" på V4 som vi lett kan slippe unna. Det som tvinger oss til å ikke foreløpig ha startet "stor-nappinga" er den enkle saken med at alt vi "napper" blir "merket" med våre navn, noe som da forenkler "politiet" i å finne oss. Og ettersom det forløpig ikke foreligger noe avtale som forhindrer "politiet" i å anholde oss ser vi med skrekk og gru på å nærme oss "politiet" sine områder, "politiet" viser seg å være langt vanskligere å bestikke enn først anntatt, dermed kan perioden med uro og en lite stabil regjerende part på V4 desverre bli noe langvarende.

Vi har også en stor variasjon blant våre tropper, kursing foregår fortløpende. Hvilke kurser de forskjellige gjennomgår avgjøres av deres både mentale og fysiske tilstand, dette er selvsagt noe enkelte av dere muligens vil se på som forskjellsbehandling, men jeg mener dette er en nødvendighet for å få størst mulig utbytte av hver enkelt lille gutt, eller jente, som måtte ha satt seg mål om å bli en av TPN's krigere. Samtidig blir kursene ledet av personer som har høyt utviklede evner innen yrket.
For å nevne noen har vi da blant annet Supermann, som selv har gjennomgått intensiv kursing, av blant annet undertegnede.
supermantpnstyle.jpg

Nå vil dere sikker lure på hva han kan tilføre TPN's tropper, det er selvsagt ikke noe jeg kan gå ut med. Da det på ingen måte ville kunne hjelpe TPN i sitt videre arbeid for å skaffe seg regjerende makt på V4. Vi har også innhentet hjelp fra andre sosiale kretser, der det har vært mer en livsstil enn kun en hobby, noe man må kunne sies at Supermanns tidligere aktivitetsnivå innen yrket tilsier at det har vært. Det skal sies at det blir utbetalt små summer til disse som bedriver kursing for TPN's tropper, de store summene uteblir fordi de får mange muligheter til selv å delta i "nappinger", Wonderboy har for eksempel tatt seg enkelte turer ned til Slovenia, der holder han foreløpig på med en kartleggingsfase av forholdene, men regner med å komme tilbake hit med en bra oppfyllt sekk med "panties".
wonderboyandnastyman.jpg

Når det kommer til Nasty Man, foreligger det meg bekjent ingen planer om en forflyttning av hans kroppsmasse. Det ser ut til at han har funnet seg en trivlig plass i TPN's opplæringslokaler, noe vi selvsagt er veldig glade for. Bortsett fra de gangende han drar bekler veggene med eskrementer, det blir som regel en litt pinelig stemmning i klasserommet på starten av slike dager.

Som nevnt over foreligger det en stor variasjon blant våre tropper. Noe jeg nå skal la dere få en liten innsikt i, for å nevne noen har vi blant annet enkelte tropper som har hentet innspirasjon fra gatemiljøet, og de fremstår muligens som noe "røffe", da selvsagt kun mot "fiender".
handoverthepanty.jpg

Vi nyter også godt av vårt tette samarbeid med den Amerikanske hæren, derfra henter vi opp rekrutter som ikke krever en like stor andel kursing som de "lokale" guttene og jentene. Vi har også et pågående sammarbeid der vi utvikler våpen såfremt som taktikker som vil bli brukt i fremtiden. All ekspertisen vi innhenter fra U.S.A. kommer godt med, vi har leid inn en del "boot-camper" i U.S.A., dette gjør at troppene våre kan få trening i mer virkelige omgivelser, noe som igjen fører til en mer utviklet trygghet både på hverandre og de oppgaver de har i de forskjellige "raidene" som gjennomføres.
pantyraid.jpg

Men nå kan jeg desverre ikke dele mer info som omhandler våre tropper, eller våre taktikker.

En annen grunn til at jeg kan komme med disse påstandene er at det har fremkommet at det er foreligger en smule frykt hos enkelte av "dere", noe jeg ser på som positivt for TPN med tanke på at dette da vil lette arbeidet med å "nappe" de aktuelle spillernes "panties".
Som man ser her foreligger det en frykt, blandet med en form for glede over at det vil oppstå en stabilt regjernde makt på V4.

Hmm, det skulle vel være en god nok forklaring på hvorfor TPN vil komme til å regjere på V4?

The Main Panty Napper
*Arnold Layne*
 

DeletedUser

Guest
Men herregud a RF?
Hvor mange ganger skal jeg si at det er stammen min som ruler her? Nå må da alle ha fått med seg dette? :rolleyes:

I tillegg til den, så tror jeg at både Skygge, Outlaw og Aces har en fremtid her, om de velger sin strategi riktig.

Alle tre har gode spillere "under cover" og de er relativt greit samlet på kartet. Det som kan ødelegge for de er om de nå signerer for mange IAP`s og allys. Sistevnte dreier seg mer om HVEM man allierer seg med. Ser ut som om noen syntes det er kult å ha mange allys på andre siden av kartet, slik at de ikke skal adle hvarandre eller noe. Hva er vitsen? Vi må passe på så vi ikke får de blokkene vi ser i V3.. Gud så kjedelig.

Tror som sagt på de tre, men først og fremst min egen stamme ;)
 

DeletedUser

Guest
Men herregud a RF?
Hvor mange ganger skal jeg si at det er stammen min som ruler her? Nå må da alle ha fått med seg dette? :rolleyes:

I tillegg til den, så tror jeg at både Skygge, Outlaw og Aces har en fremtid her, om de velger sin strategi riktig.

Alle tre har gode spillere "under cover" og de er relativt greit samlet på kartet. Det som kan ødelegge for de er om de nå signerer for mange IAP`s og allys. Sistevnte dreier seg mer om HVEM man allierer seg med. Ser ut som om noen syntes det er kult å ha mange allys på andre siden av kartet, slik at de ikke skal adle hvarandre eller noe. Hva er vitsen? Vi må passe på så vi ikke får de blokkene vi ser i V3.. Gud så kjedelig.

Tror som sagt på de tre, men først og fremst min egen stamme ;)


Fint at du er med i Outlaw og en annen stamme da :)
 
Topp