Debatt-hjørnet

DeletedUser

Guest
Ukens Spørsmål:

Hvilket forhold har du til stammen Outlaw og hvorfor?


Da jeg grunnla Outlaw skulle dette være en stamme for verstingene her som ikke lot seg diktere av andre, og bare gjorde som man ville. Kort sagt ANARKI hvor alle var baroner-
Ja, man risikerte å bli kicket av et annet medlem som ikke likte deg, men det betydde ingenting om et annet medlem inviterte deg inn igjen. No big deal- I ACTION tror jeg kongen kicket flere som senere ble inviterte inn igjen som en "lærepenge". Dette er bare moro for OPPEGÅENDE medlemmer :)

Dessverre fikk vi inn en gjeng med unger som aldri ville blitt medlem av Outlaw gjennom vanlig søkeprosess, ved at 911 gjengen merget inn med oss. Dette var noen riktige skrikerunger, og de syntes at å være baron var skummelt for noen kunne jo bli kicket ved en krangel...grøss & gru...jeg fikk bare lyst til å kicke alt som het noe med dr. foran i navnet for å statuere et eksempel på hva slags stamme de nå hadde blitt medlem av. Outlaw var for HARDCORE, ikke usikre tenåringer som får vann i munnen av å kunne blokkere en søknad for spillere som er 100 ganger bedre enn de noengang selv kom til å bli.

Stammen ble kuppet av skype gjengen som lå i bakgrunnen og lurte på hvordan de skulle tilrane seg total makt i Outlaw i lang tid. Stammen har i dag INGENTING til felles med prinsippene som Outlaw ble gunnlagt på, og burde vært omdøpt til 911- for det er en ny 911 stammen egentlig nå er blitt.


Hva har de gjort for å overaske/skuffe deg?

Det som har skuffet meg mest er spesielt Amstaff, som jeg ikke kjenner igjen mer fra tiden i ACTION. Han virker for meg å ha blitt hjernevasket, og glemt hvor han kommer fra og hvilken historikk han har med seg i bagasjen.


Hva syntes du om deres lederstil og diplomati?


Både Lederstil og diplomati skulle jo nå bli profft, men er helt på trynet. Svært skuffende.


Hvor langt tror du de kan gå?

De er nok her for å bli...
 
Sist redigert av en moderator:

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Har ikke tid til å fortsette med debatt hjørnet verden 4 alene. Send meg en melding hvis du vil ta over/komme forslag med spørsmål ukentlig.

Peace out homies!
 

DeletedUser

Guest
Dette er på en måte litt oppfølging på tråden madskillz. Forum aktivitet v4?
Men siden vi har Debatt-hjørnet kan vi vel bruke den, i den sammenheng tenkte jeg at jeg skulle forsøke å forfatte et spørsmål, påstand eller lignende som det kan diskuteres rundt.




På V4's Politikk og propaganda-forum har stamme-propaganda den senere tiden vært en mangelvare, samtidig som dette har uteblitt har det vært labert diskusjon omkring diverse topp-20 lister. Det har rett og slett vært tilført lite nytt som har resultert i den store aktiviteten. I sammenheng med den kriging som pågår uteblir også så godt som all form for propaganda.

Hva skyldes dette? Har stammene blitt for feige med tanke på propaganda, mangler folk lysten til å stå for oppstart på egne tråder der prikære ting kan diskuters? Hva er din mening rundt den labre aktiviteten?




Jaja, vet det er crappy. Men verdt et forsøk. ;)
 

skillchill is back

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ok her kommer min mening :)

Det at det er laber stemmning til propaganda kan skyldes flere grunner men det jeg tror er hovedgrunnen er at stammen ( hovedsakelig ) lederne har mye å ta seg av og å tenke på noe som gjør at de bryr seg mer om sine egene saker fremfor å promotere stammen sin her.

Nei stammene har nok ikke blitt for feige men det er jo alltids en mulighet for at de ikke alltid tør å promotere seg selv i fare for å bli rakket ned på eller få for mange "mot" seg når de allerede strir med kriger osv IG...

Ja det er vel min mening rundt dette :)

Neida ikke crappy og jeg synes det er en bra ting at noen starter opp :)
 
Topp