Debatt-hjørnet

DeletedUser

Guest
Poenget mitt er - Om man synes spioner er teit fordi det er feigt o.s.v er einaste løsninga at alle skal være vennar. "Alt er lov i krig og kjærleik".

Og, JA, Cloister, klapp igjen og skriv mer konstruerende?

wut
 

DeletedUser

Guest
jada, du er en real tøffing. les hva karen skriver så kommenter? bare en latterlig kommentar du kommer med, nuff said.



hadde vært skikkelig morro om alle hadde hatt små stammer hvor de kan stole på de fleste, og deretter kriget osv osv osv..... MORRO.

Og, JA, Cloister, klapp igjen og skriv mer konstruerende? skriver jeg det feil, javell jeg er full, gir blanke f........

Hører jeg hinting til ninjaz og Domini her?(A

Selv syntes jeg det er morsomt og dobbelcrosse de som vil at jeg skal spionere for dem :'D
 

DeletedUser

Guest
Nei :) roem er en hau med blautfisker som joina elite sin side, ninjaz turte og stå imot dem :L
 

DeletedUser

Guest
Nei :) roem er en hau med blautfisker som joina elite sin side, ninjaz turte og stå imot dem :L

Nei RoEm og Rome vs Ninjaz og Saints...
Rome ble redd trakk seg ut, Ninjaz og Saints merga dere var 4x vår størrelse men dere klartre ikke å ta oss ut ^^
 

DeletedUser

Guest
Er det rart eller?-.-

Vi hadde Elite yamato RoEm, og vi var også anti LAw.

Unnskyld meg men hvem klarer og ta ut toppen når man selv er en liten stamme?--

Du ser det jo godt når AriCa ikke klarer og ta Elite.

Hvordan skulle da Ninjaz ta Elite Yamato OG RoEm?

*ps dere var aldri hoved fokuset :) *
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kan vi få noen annet å debattere kanskje?

Men for å gå litt off topic her, så kan jeg forsvare Ninjaz her med å si at de faktisk gjorde en god jobb mot RoEm. Hvorfor mener jeg det? Jeg var jo i Ninjaz under den krigen for de som lurte ;) Ninjaz tok faktisk ut flere av RoEm sine profilerte spillere, blandt annet paalodin. Men sannheten bak alt var at Ninjaz var ganske dødsdømt. Selv om jeg kanskje setter Elite, som jeg er i, i litt dårligere bilde nå, så er faktisk sannheten at Elite støttet RoEm i krigen mellom dem og Ninjaz. Dere kan gjerne diskutere og være uenig så mye dere vil, men la oss heller ta det på PM. ;)

EDIT: Til info så var Elite alliert med Ninjaz på denne tid hvis jeg husker rett. Hvis ikke så var det IAP. En av delene. Det er det samme.

Så da lar vi dette være v4 forumet, og stopper denne diskusjonen om gamle v2.

Kunne vi kanskje fått noe nytt å snakke om her i denne topicen?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Vi fikk faktisk ikke støtte fra Elite og Yamato vs Ninjaz ettersom de var optatt med NoVi.

Sorry Trond, skal holde kjeft nå lover :p
 

DeletedUser

Guest
Du var pysa som leava Ninjaz jo :p

Kan godt hende jeg husker feil, men vi motok iallefall ikke mye støtte :)
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Ukens Spørsmål:

Hvilket forhold har du til stammen Outlaw og hvorfor?

Hva har de gjort for å overaske/skuffe deg?
Hva syntes du om deres lederstil og diplomati?
Hvor langt tror du de kan gå?

Notat 1: Leter fremdeles etter en assistent/leder for debatt hjørnet på verden 4.

Notat 2: Private meldinger hvor jeg oppdaterer antall personer om nytt spørsmål kuttes.
 

DeletedUser

Guest
Outlaw er ikkje ein stamme eg beundrar så mykje. For det fyrste begikk den nåværande ledelsen (Pinky, Dr. Psycho, Amstaff ++?) mytteri mot grunnleggaren, og for det andre er moralen der like dårleg som den var i 911.. Dei imponerar heller ikkje noke særleg på sjølve spelefronten. Med dårlege koordinerte angrep og lite forsvar i byane sine.
 

DeletedUser

Guest
Outlaw er min alliert på v4.

De har noen ganske effektive ledere og har samlet seg i etkontinent for det meste, som de holder styr på.

Spille stilen dems må være deffansiv start som legges over til stor offansiv, og nå spiller de safe. Veldig strategisk og planlagt strateig, samtidig som de har fått in endel spillere fra 911.

En fin og flott stamme man kan stole på, men likevell må være forsiktige med. Tror nok de vil holde seg på 2nd plassen og konkurere om 1st.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Outlaw er ikkje ein stamme eg beundrar så mykje. For det fyrste begikk den nåværande ledelsen (Pinky, Dr. Psycho, Amstaff ++?) mytteri mot grunnleggaren, og for det andre er moralen der like dårleg som den var i 911.. Dei imponerar heller ikkje noke særleg på sjølve spelefronten. Med dårlege koordinerte angrep og lite forsvar i byane sine.

Det er ikke rart det ble kuppet når, deres egen leder ikke hørte på flertallet, ettersom hjan selv ville ha endring, men ikke godtok endringen flertallet ville hqa er det naturlig at han ble fratatt leder stillingen.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Endringen folket ville ha var noke som var mot selve stammeprinsippet, noke grunnleggaren gjorde ganske klart for offentligheita før han begynte å rekruttere.
 
Topp