Demah vs xHRx and 1337

DeletedUser

Guest
ODD:
8 Demah 108.712

Fortsett, har alltid ønsket å ligge høyt på ODD. :)

coorado gjør en fin jobb med å sende sine deff-soldater på opplæring hos mine deff-soldater, for å lære hvordan man bruker de.
Graffyz, har også prøvd, men fant ut at det ikke var så smart å nuke med en halvferdig nuke mot en mur på 20 uten rams. Fyren hadde med seg cats da, litt credz
Gorgo, kom fra ingen steder og speidet bittelitt gran.
Den beste angriperen hittil har vært The flyin pig, etter at jeg kalte han "lillevenn". Fyren mente at det både var frekt og respektløst, og sendte en nuke på byen min, dessverre fikk de 3 speiderne med seg et par øksehoder med tilbake.

Hvem vet hva som skjer videre? :D
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
;) hmm dette er nytt for meg;) folk ser ikke opp til meg jeg er en noob iforhold til det virkelege erfarne her på TW:eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Du missforstår :) ODD betyr ikke noe fordi du kan være stacka, men ODA kan bare du få opp.
)


Kan ja, men hvis det skal skje må noen lage defensive tropper som de får odd for også :D Uten odd hadde spillet vært dårlig.
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1

Kan ja, men hvis det skal skje må noen lage defensive tropper som de får odd for også :D Uten odd hadde spillet vært dårlig.

Joda, men da er det ikke DIN fortjenste, du har jo ikke gjort noe for å få dem troppene(bortsett fra å be om dem)
 
Topp