Demah vs xHRx and 1337

DeletedUser

Guest
lykke til, men tror nok du kommer til å overleve lett der ;) xhrx har ikke

akkurat stilt opp med så mye før :D
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
B.A.D er ganske flinke å støtte:( det har jeg merket:mad::mad: bestebyen til naboen min;)
 

Magne0

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
tja

Tja jeg skal vel ikke skrive her hva du skriver på forumet deres dema. Men å skrike etter hjelp...nytter det ?
 

DeletedUser

Guest
1337 har jeg vært litt borti tidligere, og de er ikke så dårlige til å støtte så der

kan han kanskje få problemer ;) men så veit jeg ikke så mye om denne

spilleren heller da, så kan ikke si så mye :)
 

DeletedUser

Guest
hehe, det er det ingen som veit, utenom de som angriper han og han selv ;)

og kanskje de på stammeforumet hans, hvis han har bedt om hjelp der :D
 

DeletedUser

Guest
Du missforstår :) ODD betyr ikke noe fordi du kan være stacka, men ODA kan bare du få opp.

Så det dykk vil fram til er at om man blir angripe så er man dårlig? Du kan ikkje si at ODD er fail, det blir det samme som å si at alle som får dårlig lykke på angrep er dårlig i TW.
 

DeletedUser

Guest
ODD er nice, men det sier mer om stammen en spilleren ;)

(I mitt syn ivertfall :))

Btw, Go Demah! :D
 

DeletedUser

Guest
Det spørs jo helt på hvor mange byer spilleren har, og om han har nok

forsvarstropper i de byene til å slippe og spørre om hjelp fra stammen eller

allierte:D
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Så det dykk vil fram til er at om man blir angripe så er man dårlig? Du kan ikkje si at ODD er fail, det blir det samme som å si at alle som får dårlig lykke på angrep er dårlig i TW.

Sier ikke at det er dårlig, men ODA beskriver personen mye bedre enn ODD. ODA er kun din fortjeneste/bare du som har klart, mens ODD kan du få hjelp til å få opp, det kan til og med være sånn at du aldri har ofret noen tropper på det.
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Nå er vel TW et lagspill. Om du får en stamme som er villig til å støtte deg nok til at du får høy ODD, gjør det deg også til en god spiller. Man kommer ikke langt i TW uten å ha gode lagkamerater.
 

DeletedUser

Guest
Sier ikke at det er dårlig, men ODA beskriver personen mye bedre enn ODD. ODA er kun din fortjeneste/bare du som har klart, mens ODD kan du få hjelp til å få opp, det kan til og med være sånn at du aldri har ofret noen tropper på det.

Jo, du støttet DarkMoon sin påstand om at "ODD = FAIL". Eg har da aldri sagt at ODD har beskrevet ein person beiare enn ODA har.

det kan til og med være sånn at du aldri har ofret noen tropper på det.
Samtidig som det kan bety at du har ofret noen tropper på det? :eek:
 
Topp