Denne stammen tar v3! underdog!

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Skulle heller heita girlchester united ronaldo skriker etter makeup når han får gjørme på seg *makeup* *makeup* i need makeup *snufs*:D
 

DeletedUser

Guest
Nå synes ikke jeg vi må mobbe polakkene så mye mer. De er jo veldig billig arbeidskraft. Dessuten bryr de seg ikke om arbeidsforhold :p
 

DeletedUser

Guest
Latterlig komentar fra deg.
du sku heller holdt kjæft.

Haha, skjønner ikke hvorfor folk skriker ontopic 24/7 og får epilepsi anfall så fort noen beveger seg utenforum rammene. Er ikke et forum uten slike oppkvikkende replies:D
 
Reaksjonspoeng
3
Haha, skjønner ikke hvorfor folk skriker ontopic 24/7 og får epilepsi anfall så fort noen beveger seg utenforum rammene. Er ikke et forum uten slike oppkvikkende replies:D

Jeg tror du har misforstått bittelitt.

Et forum skal være som en debatt. off-topicen er for sånne som meg som ikke har et liv og som trenger å få utslipp for de utrolig morsommme kommentarene sine.
Hvordan skulle man ha kommet frem til noe, eller i det hele tatt diskutert noe som helst hvis alle skulle blande inn fotballag i debatten?
 

DeletedUser

Guest
Har ikke missforstått så veldig, ser hva du skriver og du har helt rett. MEN, jeg synes det er grusomt kjedelig uten noen kvikke kommentarer som kan være på grensen...og da gjerne få lov til å svare på slik en kommentar aswell. Men da tar det gjerne ikke lang tid før det dukker opp en infraction
 

DeletedUser

Guest
Nei , nei, nei! Nå beveger vi oss off-topic (ikke det at jeg bryr meg , men bare så dere vet det så er Viking FK best) ;)
 

DeletedUser

Guest
Viking er sååå off topic at en infraction er på sin plass :)
 

DeletedUser

Guest
Kanskje mange heter Vikings, men det er Vikings Empire Elite (VE-E) som gjelder!

Men, hvis det skulle være noen tvil, er det ingen hyllest til Viking FK :p For i VE-E ( elr iallefall hos meg) er Stabæk som gjelder :D
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ok guys, dette er TW og ikke fotball-TW, selv om det ligner litt på hverandre. (Dommeren, gult/rødt kort osv).

Den polske saken der kommer nok ingen vei tror jeg nok, men hvem vet :). Jeg har ihvertfall mine tvil (Ok, jeg mener dem kommer til å faile, whatever).
 

DeletedUser

Guest
Jeg er glad for at de er der jeg:) De bygger opp byene sånn at vi kan ta dem uten å måtte bygge dem opp selv :D
 

DeletedUser

Guest
Har ikke blitt infractions til noen enda, og det er noe dere ikke trenger å nevne i det dere skriver. Men om dere ikke har mer å si om det topicen handler om, så kan jeg stenge den. Men venter litt til.
 
Topp